Sen verran noista kolaritesteistä, että nokka testataan eikä vain monokokkia. Monokokkihan tarkoitta puhtaasti putkea + rollbar:ia jossa kuski istuu, ei esim sivuponttooneja joiden kestävyys myöskin tutkitaan sivutörmäystestissä.
Olisihan se nyt paluuta 50-luvulle jos autoista kolaritestattaisiin vain jäykin osa eikä niinkään osia joiden on tarkoitus pehmentää törmäystä/ vähentää kuljettajaan kohdistuvaa törmäys energiaa.
Jossain haastattelussa Head jopa mainitsi, että vaati työtä ennenkuin keula saatiin tarpeeksi vahvaksi kolaritesteihin.
<small>[ 13-01-2004, 00:48: Message edited by: No Fear ]</small>
Olisihan se nyt paluuta 50-luvulle jos autoista kolaritestattaisiin vain jäykin osa eikä niinkään osia joiden on tarkoitus pehmentää törmäystä/ vähentää kuljettajaan kohdistuvaa törmäys energiaa.
Jossain haastattelussa Head jopa mainitsi, että vaati työtä ennenkuin keula saatiin tarpeeksi vahvaksi kolaritesteihin.
<small>[ 13-01-2004, 00:48: Message edited by: No Fear ]</small>