Olishan tuossa jo alku.Törni sanoi:Samaa mieltä. Täysi olympiaboikotti päälle ja kauppasuhteet Kiinaan katkaistava heti. Myös pientä ylikansallista kauppasaartoa pitää viritellä. Suomi voisi olla tässä tärkeä aloitteentekijä YK:ssa. Myös diplomaattisuhteet Kiinaan pitää katkaista, mikäli Kiina ei suostu heti Tiibetin itsenäisyyteen.
Kannatan tätäkin lämpimästi. Lätkän mömmön kisojen boikotointi ei tosin ole kovin näyttävä veto. 95% maailman ihmisistä ei edes tiedä, että on olemassa sellainen urheilulaji kuin jääkiekko..............Formulanomi sanoi:Samalla vois tietty katkaista diplomaattisuhteet Kanadaan. Siellähän pidetään lätkän mömmöm-kisat ja kanukit on sortaneet vähemmistöjään jo iät ja ajat. Olisi jo aika tehdä siitäkin touhusta loppu. Ei lähetä joukkuetta sinne ollenkaan. Kun Sheddenin jellonat ei kuitestakaan pärjää..ja samalla saataisiin hyvä mieli vakavan asian ottamisesta esille ja jonnin moinen uusi mediakohu. Lehdet tykkäis...
Hyssyttelyksi se jää tuokin. Kannatan röyhkeätä hyökkäystä.Törni sanoi:Samaa mieltä. Täysi olympiaboikotti päälle ja kauppasuhteet Kiinaan katkaistava heti. Myös pientä ylikansallista kauppasaartoa pitää viritellä. Suomi voisi olla tässä tärkeä aloitteentekijä YK:ssa. Myös diplomaattisuhteet Kiinaan pitää katkaista, mikäli Kiina ei suostu heti Tiibetin itsenäisyyteen.
Tätä hyssyttelyä on nyt katsottu jo liian kauan!
Ulkoministeri pitää turpansa kiinni kun pääministeri puhuu! :ahem:Moe Szyslak sanoi:Vittu sä olet tyhmä jos kuvittelet että joku Jones on radiossa ja tvssä asiaa ihmetellyt. Kyllä siellä on ihan ulkoministeristä asti näin tehty. Jälkeenpäin piti taas HyssHyssin käskystä vetää sanoja takaisin.
No prkl kun se on vähän hankalaa. Vaikka nyt tuli uudet kuljetuskopterit, niin yllätyshyökkäys Suomesta on vähän kinkkistä. Itse voisin kyllä lähteä komentamaan Tiibettiin maahanlaskettavaa pataljoonaa.Black Leopard sanoi:Hyssyttelyksi se jää tuokin. Kannatan röyhkeätä hyökkäystä.
Periaatteessa näin. Nykyinen ulkoministeri pyyhkii sopottavalla vanhamatilla kuitenkin jatkossa lattiaa. Ikävä kylläpatriot sanoi:Ulkoministeri pitää turpansa kiinni kun pääministeri puhuu!
Mitään hankalaa ole, kaivetaan tunneli.. ja yllätyshyökkäys aamunkoitteessa.Törni sanoi:No prkl kun se on vähän hankalaa. Vaikka nyt tuli uudet kuljetuskopterit, niin yllätyshyökkäys Suomesta on vähän kinkkistä.
Hel-vetin hyvä ajatus. Olen milessäni jo jakanut lapiot foorumin keskustelijoiden kesken. Ja pitäähän minun komentajana ainakin muodollisesti käydä tunnelityömaalla kannustamassa kaivajia!Archie sanoi:Mitään hankalaa ole, kaivetaan tunneli.. ja yllätyshyökkäys aamunkoitteessa.
Tuskinpa vaan... Eiköhän se kaataisi tämän hallituksen.Törni sanoi:Periaatteessa näin. Nykyinen ulkoministeri pyyhkii sopottavalla vanhamatilla kuitenkin jatkossa lattiaa. Ikävä kyllä![]()
Neuvostoliitto on kadonnut menneisyyteen, mutta reaalipolitiikkojen taipumus suosia pieniä kansoja vain silloin, kun se ei suututa suuria, on edelleen voimissaan.
Ninpä, sopii vaan toivoa, että kun vahvistuva Venäjä alkaa seuraavan kerran huolestua Pietarin (Putingradin?) turvallisuudesta ja ryhtyy esittämään Suomelle vaatimuksia niin meidän poliittinen johto ei tämän hetkeen malliin koostuisi selälleen heittäytyvistä YYA puudeleista.Archie sanoi:Nöyristely on suomen johdolla verissä. Jos nämä nykyiset johtajat olisivat olleet vallassa joskus vuoden 1939 tienoilla, niin ei olisi tarvinnut talvisotaa käydä. Olisi suurella ilolla luovutettu suomi neukuille.
- Sitten minut vietiin yksinään eri huoneeseen ja poliisi vaati minua allekirjoittamaan paperin, jossa tunnustaisin tulleeni laittomasti ulkomaisilta kielletylle alueelle. Kysyin, mitä se merkitsee, jos allekirjoitan. Poliisi sanoi, että siitä alkaa oikeusprosessi. Päätin, että tilanne on kestämätön ja minun on teeskenneltävä sydänkohtausta, kuvaili Pöntinen.
Poliisi säikähti, sillä heille olisi äärimmäisen kiusallista, jos ulkomaalainen pidätetty saisi sairaskohtauksen ja menehtyisi. Pöntinen päästettiin ulos.
- Minulla oli repussa muuta reseptilääkettä, joka poliisin silmissä näytti sydänlääkkeeltä. Ja lopuksi vielä itkin hiukan, niin tilanne laukesi.
koko juttu