Brassit

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Brasilialaiset futisturistinuoret saa suomalaispissiksiltä stadissa kättä ja ritsarinkeliä? Uutinen oli? Jossain hommaforumilla tää on todennäköisesti kahdessa sekunnissa maapalloa suurempi argumentti maahanmuuttoa vastaan. :D Voi jehna!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Brasilialaiset futisturistinuoret saa suomalaispissiksiltä stadissa kättä ja ritsarinkeliä? Uutinen oli? Jossain hommaforumilla tää on todennäköisesti kahdessa sekunnissa maapalloa suurempi argumentti maahanmuuttoa vastaan. :D Voi jehna!
Noin menee. Jumalattomia pilluhaukkoja ovat. Tollasia saa tänne päästää, rajalla stoppia ja pakkohousuissa takasin. Renesanssinero kerrankin asialla. Turmelusten turmelus!
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Jaksoitteko työ nyt niinku muka ihan oikeasti tulkita tuota siansaksaa alkua pidemmälle..?

Perkeleen sinnikkäitä jätkiä jos niin on, pakko myöntää.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Täytyy myöntää, että tuon tarinan perusteella olen huolestunut Suomen nuorisosta (sori yleistys). Ettei vaan turmio veisi. Mutta luojan lykky, että futisjoukkueet olivat "vain" Brasiliasta eivätkä esim. Syyriasta tai Somaliasta. Ois saattanu olla meno vielä hieman huisimpaa.

Tällainen kirjoitus olisi pitänyt minun mielestäni julkaista esim. Helsingin Sanomien yleisönosastolla.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24271
Sijainti
lappeen Ranta
Mitenhän kielioppiin vielä suht tosissaan suhtautuvan vanhemman polven käy tulevaisuudessa jos tuollainen: "wähäxks olin gkänis vitu onkx kukaa menosz steissil ihqudaa Hei tieättexx <<<<333!!11!1!!" valtaa alaa ja ehkä jopa saavuttaa jonkinlaisen oikean ilmaisun statuksen?

"Alkaa tekemään" taitaa jo ainakin lähes olla oikein kieliopin mukaan. Ainakin toimittajienkin näkee tuota muotoa käyttävän. Seuraavaksi kai lanseerataan "aloittaa tekemään" tai joku muu vastaava hirvitys.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Täytyy myöntää, että tuon tarinan perusteella olen huolestunut Suomen nuorisosta (sori yleistys). Ettei vaan turmio veisi. Mutta luojan lykky, että futisjoukkueet olivat "vain" Brasiliasta eivätkä esim. Syyriasta tai Somaliasta. Ois saattanu olla meno vielä hieman huisimpaa.
Mitenkähän noin?
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Mitenkähän noin?
Olen antanut itseni olla sellaisessa ennakko-oletuksessa, että muhamettilaisten maiden miespuoliset nuoret eivät olisi aivan yhtä pidättyväisiä ja yhtä suurella itsehillinnällä varustettuja kuin brasilialaiset toverinsa.

Korjaa toki, jos olen väärässä.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Olen antanut itseni olla sellaisessa ennakko-oletuksessa, että muhamettilaisten maiden miespuoliset nuoret eivät olisi aivan yhtä pidättyväisiä ja yhtä suurella itsehillinnällä varustettuja kuin brasilialaiset toverinsa.

Korjaa toki, jos olen väärässä.
*korjaa*
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Minua huolestuttaa enemmän nämä nuorehkot aikuishenkilöt, jotka kuluttavat aikaansa etsien erinäköisiä uutisia tahi juttuja, jotka tukisivat heidän ennakkoluulojaan ja "maahanmuuttokriittisiä ajatuksiaan". Aivan kuin ei olisi jotain oikeitakin asioita tehtävänä/pähkäiltävänä.
 
Ylös