Burj Dubai

Makkonen

Guest
Sitten kun toi pytinki valmistuu, niin siellä vois pitää foorumin mööten .
Luonnollisesti kerroksessa 107. :ahem:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Tässä pelataan tennistä maailman toistaiseksi korkeimman hotellin huipulla. Uuden valmistumisen jälkeen kaksi maailman korkeinta hotellia sijaitsee Dubaissa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
Tässä pelataan tennistä maailman toistaiseksi korkeimman hotellin huipulla. Uuden valmistumisen jälkeen kaksi maailman korkeinta hotellia sijaitsee Dubaissa.

- Oh-hoh! Sori, meni vähän pitkäks! Viittikkö hakee sen pallon? :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ylen Sankia Priha sanoi:
:doubtful:

Et sie oikeesti ole skimbauksesta kuullu aikasemmin..?
Hieman yllättävää kieltämättä, mutta ehkä Butterfly on viettä ny siellä Australiassa jo pidemmänkin aikaa? :eek!:

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
OoPee sanoi:
Hieman yllättävää kieltämättä, mutta ehkä Butterfly on viettä ny siellä Australiassa jo pidemmänkin aikaa? :eek!:

En nyt sentaan. Mutta jotenkin tuli skimpailusta mieleen hiihto ei laskettelu :eek!: :confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
butterfly sanoi:
En nyt sentaan. Mutta jotenkin tuli skimpailusta mieleen hiihto ei laskettelu :eek!: :confused:
Niin no kyllä skimbaamisella tarkoitetaan nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa. Ainakin sielläpäin Suomea missä mä oon joskus asunnu :frank:

vermula

Well-known member
Tuli eilen postissa Killroy travelsin mainos.. ja kun tämän vielä luin niin alkoi tehdä mieli Dubaihin.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
OoPee sanoi:
Niin no kyllä skimbaamisella tarkoitetaan nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa. Ainakin sielläpäin Suomea missä mä oon joskus asunnu :frank:
Missas oot asunu? Voit kylla olla oikeessa. Jopa todennakoisesti olet, mutta jotenkin tuli mieleen hiihto. Ehka siksi etten juurikaan ikina ole laskettelusta valittanyt vaikka jonniin verran sita tehny. Hiihtoa enempi :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
butterfly sanoi:
Missas oot asunu?
Salossa ja Stadissa. Ensimmäisessä reilut parikytä ensimmäistä elinvuotta, jälkimmäisessä viitisen vuotta.

Voit kylla olla oikeessa. Jopa todennakoisesti olet, mutta jotenkin tuli mieleen hiihto. Ehka siksi etten juurikaan ikina ole laskettelusta valittanyt vaikka jonniin verran sita tehny. Hiihtoa enempi :ahem:
Joo siis kyllä skimbaus on nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa :wink:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Micael sanoi:

Pesistä voisi pelata tuolla :dunno:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
OoPee sanoi:

Ei pitäs suomalaisilla olla mitään epäselvää mitä skimbaamisella tarkoitetaan, ilmestyyhän sen niminen alaa käsittelevä lehtikin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kylmää hikeä pukkaa kun katsoin tuota tennis-videota. Ei mitään suojaverkkoja näkynyt tms.