OoPee
Nuori ikäisekseen
Kunnioitettava kaapistaulostautuminenbutterfly sanoi:Oon muuten sit savolainen etta taidanpa siirtaa sita vastuuta lukijalle...![]()
Kunnioitettava kaapistaulostautuminenbutterfly sanoi:Oon muuten sit savolainen etta taidanpa siirtaa sita vastuuta lukijalle...![]()
Pitihan ne kortit joskus iskee poytaan :thumbup:OoPee sanoi:Kunnioitettava kaapistaulostautuminen![]()
:doubtful:butterfly sanoi:Vittuku itavallan aksentilla... :eek!: Kaikkee sanoja tiiakerpele.
Täällä sama paikka liikkuvana kuvana:Micael sanoi:Tässä pelataan tennistä maailman toistaiseksi korkeimman hotellin huipulla. Uuden valmistumisen jälkeen kaksi maailman korkeinta hotellia sijaitsee Dubaissa.
- Oh-hoh! Sori, meni vähän pitkäks! Viittikkö hakee sen pallon?Micael sanoi:Tässä pelataan tennistä maailman toistaiseksi korkeimman hotellin huipulla. Uuden valmistumisen jälkeen kaksi maailman korkeinta hotellia sijaitsee Dubaissa.
![]()
Hieman yllättävää kieltämättä, mutta ehkä Butterfly on viettä ny siellä Australiassa jo pidemmänkin aikaa? :eek!:Ylen Sankia Priha sanoi::doubtful:
Et sie oikeesti ole skimbauksesta kuullu aikasemmin..?
Just a moment, please,,,OoPee sanoi:- Oh-hoh! Sori, meni vähän pitkäks! Viittikkö hakee sen pallon?![]()
OoPee sanoi:Hieman yllättävää kieltämättä, mutta ehkä Butterfly on viettä ny siellä Australiassa jo pidemmänkin aikaa? :eek!:
Niin no kyllä skimbaamisella tarkoitetaan nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa. Ainakin sielläpäin Suomea missä mä oon joskus asunnu :frank:butterfly sanoi:En nyt sentaan. Mutta jotenkin tuli skimpailusta mieleen hiihto ei laskettelu :eek!:![]()
Missas oot asunu? Voit kylla olla oikeessa. Jopa todennakoisesti olet, mutta jotenkin tuli mieleen hiihto. Ehka siksi etten juurikaan ikina ole laskettelusta valittanyt vaikka jonniin verran sita tehny. Hiihtoa enempi :ahem:OoPee sanoi:Niin no kyllä skimbaamisella tarkoitetaan nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa. Ainakin sielläpäin Suomea missä mä oon joskus asunnu :frank:
Salossa ja Stadissa. Ensimmäisessä reilut parikytä ensimmäistä elinvuotta, jälkimmäisessä viitisen vuotta.butterfly sanoi:Missas oot asunu?
Joo siis kyllä skimbaus on nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa :wink:Voit kylla olla oikeessa. Jopa todennakoisesti olet, mutta jotenkin tuli mieleen hiihto. Ehka siksi etten juurikaan ikina ole laskettelusta valittanyt vaikka jonniin verran sita tehny. Hiihtoa enempi :ahem:
Pesistä voisi pelata tuolla :dunno:Micael sanoi:Tässä pelataan tennistä maailman toistaiseksi korkeimman hotellin huipulla. Uuden valmistumisen jälkeen kaksi maailman korkeinta hotellia sijaitsee Dubaissa.
![]()
OoPee sanoi:Niin no kyllä skimbaamisella tarkoitetaan nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa. Ainakin sielläpäin Suomea missä mä oon joskus asunnu :frank: