OoPee
Nuori ikäisekseen
Kunnioitettava kaapistaulostautuminenbutterfly sanoi:Oon muuten sit savolainen etta taidanpa siirtaa sita vastuuta lukijalle...
Kunnioitettava kaapistaulostautuminenbutterfly sanoi:Oon muuten sit savolainen etta taidanpa siirtaa sita vastuuta lukijalle...
Pitihan ne kortit joskus iskee poytaan :thumbup:OoPee sanoi:Kunnioitettava kaapistaulostautuminen
:doubtful:butterfly sanoi:Vittuku itavallan aksentilla... :eek!: Kaikkee sanoja tiia kerpele.
Täällä sama paikka liikkuvana kuvana:Micael sanoi:Tässä pelataan tennistä maailman toistaiseksi korkeimman hotellin huipulla. Uuden valmistumisen jälkeen kaksi maailman korkeinta hotellia sijaitsee Dubaissa.
- Oh-hoh! Sori, meni vähän pitkäks! Viittikkö hakee sen pallon?Micael sanoi:Tässä pelataan tennistä maailman toistaiseksi korkeimman hotellin huipulla. Uuden valmistumisen jälkeen kaksi maailman korkeinta hotellia sijaitsee Dubaissa.
Hieman yllättävää kieltämättä, mutta ehkä Butterfly on viettä ny siellä Australiassa jo pidemmänkin aikaa? :eek!:Ylen Sankia Priha sanoi::doubtful:
Et sie oikeesti ole skimbauksesta kuullu aikasemmin..?
Just a moment, please,,,OoPee sanoi:- Oh-hoh! Sori, meni vähän pitkäks! Viittikkö hakee sen pallon?
OoPee sanoi:Hieman yllättävää kieltämättä, mutta ehkä Butterfly on viettä ny siellä Australiassa jo pidemmänkin aikaa? :eek!:
Niin no kyllä skimbaamisella tarkoitetaan nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa. Ainakin sielläpäin Suomea missä mä oon joskus asunnu :frank:butterfly sanoi:En nyt sentaan. Mutta jotenkin tuli skimpailusta mieleen hiihto ei laskettelu :eek!:
Missas oot asunu? Voit kylla olla oikeessa. Jopa todennakoisesti olet, mutta jotenkin tuli mieleen hiihto. Ehka siksi etten juurikaan ikina ole laskettelusta valittanyt vaikka jonniin verran sita tehny. Hiihtoa enempi :ahem:OoPee sanoi:Niin no kyllä skimbaamisella tarkoitetaan nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa. Ainakin sielläpäin Suomea missä mä oon joskus asunnu :frank:
Salossa ja Stadissa. Ensimmäisessä reilut parikytä ensimmäistä elinvuotta, jälkimmäisessä viitisen vuotta.butterfly sanoi:Missas oot asunu?
Joo siis kyllä skimbaus on nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa :wink:Voit kylla olla oikeessa. Jopa todennakoisesti olet, mutta jotenkin tuli mieleen hiihto. Ehka siksi etten juurikaan ikina ole laskettelusta valittanyt vaikka jonniin verran sita tehny. Hiihtoa enempi :ahem:
Pesistä voisi pelata tuolla :dunno:Micael sanoi:Tässä pelataan tennistä maailman toistaiseksi korkeimman hotellin huipulla. Uuden valmistumisen jälkeen kaksi maailman korkeinta hotellia sijaitsee Dubaissa.
OoPee sanoi:Niin no kyllä skimbaamisella tarkoitetaan nimenomaan laskettelua eikä murtomaahiihtoa. Ainakin sielläpäin Suomea missä mä oon joskus asunnu :frank: