Onkos tämä joku uus sarja?berra67 sanoi:HERÄÄ UNESTASI...VILLENEUVE EI IKINÄ ENÄÄ AJA KILPAA FORMUKA YKKÖSISSÄ!
Kyllä käsittääkseni Villeneuvella oli tallille paljonkin arvoa. Oliko sitten huiman palkan verran.. ei varmaankaan, mutta en ole niin väittänytkään.sooda sanoi:Mikähän se Villen markkina-arvo tänään lienee.Yhteistyökyvytön, lapsellinen, itsekäs pikkupoika. Sotki tallin yhteishenkeä (tai ei, koska oli yksin muita vastaan). Buttonin markkina-arvo on tänään taatusti suurempi kaikilla mittareilla mitattuna.
Jaahas.. Tiesitkös että asiattomasta möykkäämisestä on tapana ollut rangaista varoituksella tai jopa bannauksella?berra67 sanoi:HERÄÄ UNESTASI...VILLENEUVE EI IKINÄ ENÄÄ AJA KILPAA FORMUKA YKKÖSISSÄ!
Ihan asiallinen huomautus se oli..........muuten miksei kukaan tee topicia tahi yleensä kirjoita siitä kun Sato ajoi vielä nopeamman ajan kuin nappi? Taisi tulla siinä selväksi, mitä peliä BAR talli pelaa, varsinkin kun Richards neuvvottelee samaan aikaan japanissa uusista sponsori sopimuksista?Jacques sanoi:Jaahas.. Tiesitkös että asiattomasta möykkäämisestä on tapana ollut rangaista varoituksella tai jopa bannauksella?
Totta on että toiveeni on aika epätodennäköisiä, mutta minä sentään perustelin mielipiteeni ja kommentoin asiallisesti.
jaa tuo berran kommentti? taitaa olla sun kakkosnickis?Nasu sanoi:Ihan asiallinen huomautus se oli..........muuten miksei kukaan tee topicia tahi yleensä kirjoita siitä kun Sato ajoi vielä nopeamman ajan kuin nappi? Taisi tulla siinä selväksi, mitä peliä BAR talli pelaa, varsinkin kun Richards neuvvottelee samaan aikaan japanissa uusista sponsori sopimuksista?
Määritä tuo "vanha" auto? Eikös ne puhuneet, että tuo on hybridiauto, eli sekoitus uudesta ja vanhasta autosta...tiedä sitten, että miten paljon tuossa on enää vanhaa..Misa1 sanoi:Ranka oli Saton "pamautus" ja vielä vanhalla autolla!
On se ihme kun eivät voittaneet yhtään kisaa viime vuonna?
Luulen että kyseessä on siis ollut tämä hybridipeli mut siitäpä ei juuri tietoa ole mitä siinä vanhaa ja mitä uutta?Barcelona: Takuma Sato BAR (vanha) 1.13,797 (epävirallinen rataennätys, 76 kierrosta), 2) Fernando Alonso Renault (uusi) 1.14,687 (71), 3) Marc Gene Williams (uusi) 1.15,129 (52), 4) Ralf Schumacher Williams (uusi) 1.15,206 (77), 5) Jenson Button BAR (uusi) 1.15,462 (26), 6) Franck Montagny Renault (uusi) 1.15,610 (63), 7) Rubens Barrichello Ferrari (vanha) 1.15,779 (69), 8) Olivier Panis Toyota (uusi) 1.15,992 (78), 9) Alex Wurz McLaren (uusi) 1.16,009 (83), 10) Nelson Piquet junior Williams (vanha) 1.16,431 (67), 11) Cristiano da Matta Toyota (uusi) 1.16,610 (72), 12) Pedro de la Rosa McLaren (uusi) 1.16,875 (12), 13) Giancarlo Fisichella Sauber (uusi) 1.17,153 (30), 14) Kimi Räikkönen McLaren (uusi) 1.17,315 (23).