C More & MTV kaudella 2018

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Helppoa! Tee video YouTubeen niin saamme ihailla sinun taitojasi!

Nyt innolla odotan uskallatko vai onko Lunssila taas yksi uhoaja joka tosipaikan tullen pakenee!
Mä rupeen huutamaan ilmasiksi youtubeen kun forumille kaksi viestiä kirjoittanut hahmo rupesi vittuilemaan. Joo, ihan heti.

Ja tää "tee ite paremmin sit" kommentti kritiikkiin on yksi internetin paskimpia argumentteja. Huomaatko, että sitä voisi käyttää myös jokaiseen selostajien,toimittajien ja forumkirjoittelijoiden kuljettajia koskevaan kritiikkiin. Miten se kehtaa sanoa että Verstappen on huono kuski, kun itse ei ole ajanut kierrostakaan formulalla!
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4025
Se joka seuraavaksi arvostelee jotain kuskia, saa mennä itse näyttämään miten sitä autoa ajetaan. Jos sanansa syö, mörökölli vieköön.
 

TopFanMan

Banned
Liittynyt
27.4.2018
Viestit
5
Hoida sä mulle selostupaikka, niin mä teen loput!
Taisi Lunssilalta unohtua oma uho aika äkkiä kun tarjoutui mahdollisuus todistaa kykynsä.

Ehkä huonointa näillä palstoilla on Lunssilan tyyliset turhat valittajat ja uhoajat jotka ovat maailman kovimpia tyyppejä netissä mutta todellisuudessa eivät uskalla edes tehdä yhtä Youtube videota. Suu on suurempi kuin hartiat.

Onneksi täältäkin löytyy muutama järkevä keskustelija joiden postauksissa on hyviä huomioita ja aiheesta keskustelua eikä pelkkää itsensä korostamista ja uhoa.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18209
Taisi Lunssilalta unohtua oma uho aika äkkiä kun tarjoutui mahdollisuus todistaa kykynsä.

Ehkä huonointa näillä palstoilla on Lunssilan tyyliset turhat valittajat ja uhoajat jotka ovat maailman kovimpia tyyppejä netissä mutta todellisuudessa eivät uskalla edes tehdä yhtä Youtube videota. Suu on suurempi kuin hartiat.

Onneksi täältäkin löytyy muutama järkevä keskustelija joiden postauksissa on hyviä huomioita ja aiheesta keskustelua eikä pelkkää itsensä korostamista ja uhoa.
Mä en ole tässä uhonnut mitään, lähinnä Juuselaa haukkunut. Mutta kun en omia selostustaitojani kehunut missään, se oli ihan sun omassa harhaisessa päässäsi kuviteltua. Mulla on parempaakin tekemistä kun lähteä tanssimaan tuollaisen neljän viestin pellen pillin mukaan. Mitä tää näihin provoihin vastailukin toki pienemmässä määrin on.

Hauskaa että mainitset aiheesta keskustelun, kun aloit itse keskustella kirjoittajasta heti alkuun. Palataan asiaan, kun opettelet lukemaan ja ymmärtämään.
 

Formunaattor

Well-known member
Liittynyt
8.4.2014
Viestit
593
Asiavirheitä tulee Juuselalle aika paljon, ja Ossillekkin välillä. Ossilla taas on tapana ehkä hieman monimutkaisesti selittää joitain asioita. Salo taas on välillä vähän turhan suoraviivainen. Kaiken kaikkiaan kuitenkin minusta tuo Maikkarin tiimi on ihan hyvä, ja kyllä minä ainakin Juuselan selostuksesta nautin paljon enemmän kuin Saaren, joka heitti puujalkavitsejä joka väliin ja kenen kiinnostus koko hommaan tuntui parin viimeisen vuoden aikana laskevan aika paljon. Juuselalla on sentään ihan aito kiinnostus hommaan.
 

Formunaattor

Well-known member
Liittynyt
8.4.2014
Viestit
593
Onkos täällä joku joka on kokeilemassa tuota F1 TV Pro -palvelua VPN:n avulla? Tuon palvelunhan pitäisi avautua nyt Espanjan GP:n viikonlopuksi, kiinnostaisi tietää miten tuo palvelu pelaa ja kuinka kattava on vanhojen kisojen arkisto.
 

Jacobus

Well-known member
Liittynyt
25.5.2006
Viestit
439
Onkos täällä joku joka on kokeilemassa tuota F1 TV Pro -palvelua VPN:n avulla? Tuon palvelunhan pitäisi avautua nyt Espanjan GP:n viikonlopuksi, kiinnostaisi tietää miten tuo palvelu pelaa ja kuinka kattava on vanhojen kisojen arkisto.
Otin tuon F1 TV -palvelun, kun tuli sähköpostiin ilmoitus, että F1 Accessin (live timing) tilaajat saavat F1 TV:n maksutta vuodeksi. En aio itse kikkailla millään VPN-jutuilla, mutta alkuvuodesta uutisoitiin, että VPN:t blokattaisiin tuosta F1 TV -palvelusta. Jos näin on, niin tuolla ei voi vaihtaa sijaintiaan, jos ei ole F1 TV:n kaikkien palveluiden piirissä.

Arkistoista ehdin lyhyen selaamisen jälkeen tehdä sellaisen johtopäätöksen, ettei ainakaan vielä siellä ole kuin pieni osa koko kisoista. Esimerkiksi Belgia 1998 sieltä löytyy, mutta monista kisoista esim. kaudelta 2007 on highlights-koosteita. Täytyy tutustua tuohon arkistoon ajan kanssa, kunhan GP-viikonloppu menee ohi ja jääkiekon MM-kisat menevät tästä ohi. :)

Ainakin Racefans.net uutisoi tuosta VPN:n estämisestä: https://www.racefans.net/2018/02/28/f1-will-block-vpn-access-f1-tv/
Se mitä F1 TV:hen kuuluu eri alueilla, löytyy F1 TV:n sivuilta: https://f1tv.formula1.com/en/content-schedule?utm_source=dotmailer&utm_medium=email&utm_campaign=2C-legacy-access-subscribers-annual&utm_term=F1-LegacyAccess&utm_content=F1-retention&dm_i=4JQW,9DZO,34Z84F,10VPT,1
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5193
Asiavirheitä tulee Juuselalle aika paljon, ja Ossillekkin välillä. Ossilla taas on tapana ehkä hieman monimutkaisesti selittää joitain asioita. Salo taas on välillä vähän turhan suoraviivainen.
Ossi on sentään lopettanut toitottamasta joka lähetyksen yhteydessä, että downforce tarkoittaa autoa maahan painavaa voimaa.

Vilanderin selostuksesta tein tänään sellaisen havainnon, ettei hän osaa käyttää passiivia. Puheesta tulee yksinkertaista ja monotonista, kun Mersu-talli ja Red Bull -talli tekevät aina sitä ja tätä, mutta Mersulla tai Red Bullilla ei koskaan tehdä mitään.
 
Viimeksi muokattu:

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5193
Juuselan selostus on tasoltaan samanlaista kuin 15-vuotias yrittäisi puhua kuin aikuiset. Sivistyssanoja ja hienoja ilmaisuita lentelee, mutta puhuja ei ymmärrä, miten niitä pitäisi käyttää. Lisäksi nyt GP3- ja F2-kisojen aikana Juusela on ollut aivan hukassa vsc:n kanssa, sillä hän kuvittelee, että se keräisi jollain tavalla pakan kasaan. Ei kerää, koska vsc:n tarkoitus on vain laskea keskinopeutta mutta pitää erot muuttumattomina.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8582
Sijainti
Helsinki
Juuselan selostus on tasoltaan samanlaista kuin 15-vuotias yrittäisi puhua kuin aikuiset. Sivistyssanoja ja hienoja ilmaisuita lentelee, mutta puhuja ei ymmärrä, miten niitä pitäisi käyttää. Lisäksi nyt GP3- ja F2-kisojen aikana Juusela on ollut aivan hukassa vsc:n kanssa, sillä hän kuvittelee, että se keräisi jollain tavalla pakan kasaan. Ei kerää, koska vsc:n tarkoitus on vain laskea keskinopeutta mutta pitää erot muuttumattomina.
Ehkä Niki voisi keskittyä vain aika-ajon ja kilpailun selostamiseen, joku muu hoitaisi harkat ja oheisluokat. Ikävä kyllä tämä ei ole maikkarilla mahdollista.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8434
Sijainti
Vantaa
Sanoiko Niki, että Bottaksella olisi pisteputki pitkäkin? Ei vissiin muistanut Bakun keskeytystä.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Sanoiko Niki, että Bottaksella olisi pisteputki pitkäkin? Ei vissiin muistanut Bakun keskeytystä.
Kyllä sano. Särähti vähän korvaan. Mervi taas kysy Kimiltä, että jäikö tästä viikonlopusta mitään positiivista. :alppu:
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5193
No ei. Minä aloin valittaa Juuselan tasosta jo viime kauden lopulla. Hänen selostajanuransa alkoi lupaavissa merkeissä mutta jotenkin siihen kehittyi ylimääräistä teatraalisuutta. Juusela on myös alkanut olla hieman huolimaton vähän kaiken suhteen.

Tänään hän oli tahattomasti koominen kehuessaan Vettelin ja Hamiltonin kykyä hahmottaa radalla olevan romun sijainti, laittaen samalla piikkiä Bottasin suuntaan: "Toisilla vaan on silmää ja toisilla ei."
 
Viimeksi muokattu:

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Juusela ehdotteli kisan alussa tapahtuneen kolarin jälkeen punaista lippua, en kyllä keksi miksi sitä olisi tarvittu.
 
Ylös