C More & MTV kaudella 2018

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Niin no, sitä mieltä maailmallakin oltiin. Rata tukossa, selvä punaisen paikka ja uusintastartti. Ei olisi mennyt arvokkaita kierroksiakaan hukkaan.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14199
Niin no, sitä mieltä maailmallakin oltiin. Rata tukossa, selvä punaisen paikka ja uusintastartti. Ei olisi mennyt arvokkaita kierroksiakaan hukkaan.
Näinpä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Katsoin ekan kerran C-Morelta kisan tällä kaudella ja kysyisin, että onko Juusela ollut noin pihalla koko kauden?
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Oliko muuten Kyllönen koskaan ajanut F1-autoa? Nikihän on.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Niin no, sitä mieltä maailmallakin oltiin. Rata tukossa, selvä punaisen paikka ja uusintastartti. Ei olisi mennyt arvokkaita kierroksiakaan hukkaan.
No eihän se tukossa ollut jos turva-auton perässä pääsi ohi. Kisan kannalta yksikään kierros ei ollut arvokas kun loppumista sai suorastaan odotella.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5732
Muistaakohan kukaan enää Kyllösen selostuksia, kun Juusela yksittäisistä virheistä nostetaan tapetille.
Kyllönen menee samaan kastiin Mertarannan kanssa. Osaa hehkuttaa ja luoda tunnelmaa, mutta itse lajista ei kovin paljon sitten tajuakaan. Hyvä selostaja, jos et itsekään lajista mitään tiedä.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4974
Sijainti
Parc Fermé
Kyllönen menee samaan kastiin Mertarannan kanssa. Osaa hehkuttaa ja luoda tunnelmaa, mutta itse lajista ei kovin paljon sitten tajuakaan. Hyvä selostaja, jos et itsekään lajista mitään tiedä.
Tai sitten se et kumpikin on noussut jonkinasteen kulttiselostajaksi lajeissa jotka heillä ei oo ykkösprioriteettinä / mielenkiinnon kohteena.

Jotenkin tuntuu et nyt viimevuosina on noussut buumi haukkua Kyllöstä/Mertarantaa.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5192
Mertsi tuntui olevan vähän hidas jossain turnauksessa, olikohan viime olympialaiset tai MM-kisat. Mutta nyt olen tässä meneillään olevassa turnauksessa ihastellut taas hänen loputonta ammattitaitoaan.
 

Formunaattor

Well-known member
Liittynyt
8.4.2014
Viestit
593
Kyllönen menee samaan kastiin Mertarannan kanssa. Osaa hehkuttaa ja luoda tunnelmaa, mutta itse lajista ei kovin paljon sitten tajuakaan. Hyvä selostaja, jos et itsekään lajista mitään tiedä.
Mertaranta ei lajista ymmärrä mitään? Mistä lajista nyt puhutaan? Ainakin jääkiekosta ja yleisurheilusta Mertaranta tuntuu tietävän aika paljon. Ja sitä vartenhan siellä studiossa on ne asiantuntijat ketkä tekee syvemmät analyysit. Selostajan rooli onkin pitkälti luoda tunnelmaa.

Jotenkin tuntuu et nyt viimevuosina on noussut buumi haukkua Kyllöstä/Mertarantaa.
Olen huomannut saman. Onko tässä kyse nyt siitä että kun suomalaisvoitot ovat jääneet vähälle niin puretaan kiukkua sitten selostajiin.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5192
Onko tässä kyse nyt siitä että kun suomalaisvoitot ovat jääneet vähälle niin puretaan kiukkua sitten selostajiin.
Mulle tulee mieleen Timo Tuomisen teennäiseltä kuulostanut hypetys, kun Kimi ajoi uransa ensimmäiseen voittoon Malesiassa 2003. Jäi jo tuolloin teinipoikana sellainen olo, että Tuominen haki vähän sitä samaa energiaa kuin Kyllönen silloin, kun Schumacher keskeytti renkaan puhkeamiseen Japanissa 1998 ja Häkkinen varmisti ensimmäisen mestaruutensa. Eli olen ainakin minä itse ollut penseä niin tappion kuin menestyksenkin hetkellä.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Eihän Mertaranta ymmärrä jääkiekosta läheskään niin paljoa kuin vaikkapa Viasatin Antti Mäkinen. Joillekin on suotu hehkuttamisen jalo taito, mutta harvemmat osaavat selostaa samalla asiantuntevasti ja sopivasti suomalaisia hehkuttaen, ilman että se kuulostaa joka kerta katkeralta marinalta tuomareista tai muista. Itseäni ärsyttää Mertarannan tyyli tehdä Suomesta tuomaripelin uhri jokaisessa hieman tärkeämmässä pelissä tyyliin "Taas kaadettiin suomalainen ilman rangaistusta" ja jättää huomioimatta vastaavat harvoin vihellettävät tilanteet toisin päin.

Juusela taas oli alussa hyvä, mutta virheitä on tullut lisää ihan älyttömästi ja mukahauskuudet Oikarisen kanssa alkaa jo kyllästyttää. Ossikin oli alussa paljon insinöörimäisempi ja parempi kuin nykyään.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Tekeekö Ossi oikeita hommia enää lainkaan, että siksikö asiantuntijuus rapautuu ja alkaa
kuulostaa peruspenalta(?)
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5192
Ossista oma arvioni taas on se, että hän on löytänyt hieman juuri sitä insinöörimäisyyttä poistavaa rentoutta, mikä mielestäni tekee hänestä paremman kommentaattorin. Vieläkin soisin hänen jättävän ylimääräistä selittelyä pois ja välillä myös lentää sitä paskaa insinöörit vastaan muu maailma -läppää, jolle en ole koskaan lämmennyt. Omasta mielestäni selostamossa ei tarvitsisi ollenkaan olla keskinäistä päänaukomista ellei sitten ole oikeasti aivan uskomattoman hyvä piikki.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Eihän Mertaranta ymmärrä jääkiekosta läheskään niin paljoa kuin vaikkapa Viasatin Antti Mäkinen. Joillekin on suotu hehkuttamisen jalo taito, mutta harvemmat osaavat selostaa samalla asiantuntevasti ja sopivasti suomalaisia hehkuttaen, ilman että se kuulostaa joka kerta katkeralta marinalta tuomareista tai muista. Itseäni ärsyttää Mertarannan tyyli tehdä Suomesta tuomaripelin uhri jokaisessa hieman tärkeämmässä pelissä tyyliin "Taas kaadettiin suomalainen ilman rangaistusta" ja jättää huomioimatta vastaavat harvoin vihellettävät tilanteet toisin päin.

Juusela taas oli alussa hyvä, mutta virheitä on tullut lisää ihan älyttömästi ja mukahauskuudet Oikarisen kanssa alkaa jo kyllästyttää. Ossikin oli alussa paljon insinöörimäisempi ja parempi kuin nykyään.
Eniten mua Mertsissä vituttaa ihan normaalitorjuntojen hehkuttaminen. En tiedä miksei mies jalkapalloa enää selosta. Oli hyvä siinä hommassa 90-luvulla selostaessaan Valioliigaa ylellä.
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7516
Juuselan sekä Mertarannan taso on romahtanut kyllä pahasti siitä mitä se oli Ylellä. Mertaranta tosin on edelleen hyvä kun ei ole se kauhea hehkutusvaihde silmässä. Timanttiliigassa asiantuntijan kanssa homma toimii paremmin kuin yksin jääkiekkoselostamossa.
 

Formunaattor

Well-known member
Liittynyt
8.4.2014
Viestit
593
Eihän Mertaranta ymmärrä jääkiekosta läheskään niin paljoa kuin vaikkapa Viasatin Antti Mäkinen. Joillekin on suotu hehkuttamisen jalo taito, mutta harvemmat osaavat selostaa samalla asiantuntevasti ja sopivasti suomalaisia hehkuttaen, ilman että se kuulostaa joka kerta katkeralta marinalta tuomareista tai muista. Itseäni ärsyttää Mertarannan tyyli tehdä Suomesta tuomaripelin uhri jokaisessa hieman tärkeämmässä pelissä tyyliin "Taas kaadettiin suomalainen ilman rangaistusta" ja jättää huomioimatta vastaavat harvoin vihellettävät tilanteet toisin päin.

Juusela taas oli alussa hyvä, mutta virheitä on tullut lisää ihan älyttömästi ja mukahauskuudet Oikarisen kanssa alkaa jo kyllästyttää. Ossikin oli alussa paljon insinöörimäisempi ja parempi kuin nykyään.
Mäkinen on myös ihan asiantunteva, mutta minä en taas tykkää hänen selostustyylistään. Hän kuulostaa siltä kuin karjuisi kokoajan. Mertarantaa on miellyttävämpi kuunnella. Tuosta tuomariuhri hommasta olen myös vähän samaa mieltä, mutta kyllä esimerkiksi noissa MM-kisoisssa tuo tuomaroinnin taso on oikeasti aika ailahteleva.

Noista Ossin ja Nikin mukahauskuuksista olen 100% kanssasi samaa mieltä. Oskukin oli muuten ihan hyvä selostaja mutta ne puujalkavitsit pistivät kyllä suututtamaan.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Eniten mua Mertsissä vituttaa ihan normaalitorjuntojen hehkuttaminen. En tiedä miksei mies jalkapalloa enää selosta. Oli hyvä siinä hommassa 90-luvulla selostaessaan Valioliigaa ylellä.
Mertaranta itse kyllä haluaisi selostaa jalkapalloa, mutta pomot ovat kuitenkin päättäneet toisin.
 
Ylös