Racing Team Lähteenmäen facebooksivulla olikin listattuna eroja Suomen ja Ruotsin autoista:
"Kilpailu ajetaan siis yhdessä ruotsalaisten kanssa mutta molemmilla on oman maan säännöt ja ruotsaisilla on 40kg kevyemmät autot, 30hp enemmän tehoo, leveemmät renkaat ja pidempi perävälitys kun suomalaisilla hakkaa viimiset 200metriä suorasta rajottimelle, mutta näillä mennään."
Ideana mielestäni loistava että yhdistetän pari kisaa kaudesta, mutta ihmettelen minkä takia sääntöjä ei voida yhdistää noihin kahteen kilpailuun kun se olisi helposti toteutettavissa. nyt suomalaiset näyttää todella hitailta kun annetaan jo autoissa noin paljon tasoitusta :thumbdown
ahvenistolla homma onneksi vähän tasottuu kun ajetaan samalla perävälityksellä (pelkkä välitys vaikutti mantorpissa 0,7sekkaa kun ruotsalaiset on sen testannut) ja ruotsalaiset pääsevät ajamaan vain yhden harjoituksen ennen aika-ajoo niinkuin me mantorpissa.
ja todella hienoa että kärkitaisteluun saatiin myös tuomaala mukaan :thumbup: osotti heti että vauhtia kyllä riittää niinkun oli odetettavissakin. ja tuohon aikasempaan keskusteluun niin raimo ajoi pärnussä kokonaan ilman kuristajaa eli käytössä oli 40-50hp enemmän kun normaalisti.