Champ Car Long Beach 2008 - End of an Era

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Tämän takia minulla ei yleensä ole suosikkeja :rolleyes:
Montagny ajaa nyt todella kovia aikoja. Kymmenen minuuttia jäljellä. Saisikohan hän vielä ajettua Powerin kiinni? Kuinka paljon Frankillä on P-2-P:tä jäljellä?

Morenon kisa on näköjään myös ohi :frown:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Katkasivatko ne incycar.comissa sen radiosignaaliin? Ei oo kuulunu mitään yli viiteen minuuttiin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Lancer sanoi:
Katkasivatko ne incycar.comissa sen radiosignaaliin? Ei oo kuulunu mitään yli viiteen minuuttiin.
Ei, kyllä kuuluu edelleen. Vika on jossain muualla.

-Edit- Paras jenkki vasta kahdeksantena...
 
Viimeksi muokattu:

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Tagliani taisteli urheasti viiden miehen joukkueella, mutta ikävästi tämä hänen kannaltaan loppui.

WebSlave: Ihmekkös tuo, kun mukana oli alunperinkin vain kolme amerikkalaista.

Tässä se nyt oli hyvät ystävät. Lorun loppu.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Ville85 sanoi:
Missä sarjassa Montagny ajaa tänä vuonna?
Peugeot on ainakin palkannut sen ajamaan kolmosautoa Le Mansiin kesäkuussa. Tiimikavereina Ricardo Zonta ja Christian Klien. Mutta lienee vain yksittäinen "keikka".
 

vmt

Well-known member
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
177
Sijainti
Helsinki
Silk Cut Jaguar sanoi:
Tuolta TVAntsista tulee edelleen koripalloa. Doh.
Koripalloa tulee joo. Onko sinulla varmaa tietoa, että lähetyksen olisi pitänyt alkaa 0.30? Itse olen vain kuullut toisen käden tietona. Jos menen ESPN:n tv guideen http://sports.espn.go.com/espntv/espnGuide niin se sanoo myös, että lähetys alkaa 0.30. Toi flash kuitenkin selvästi siirtyy ohjelmalistauksessa suoraan siihen kellonaikaan missä minun koneeni kello on. Missään ei kuitenkaan kerrota muuntaako se lähetysajat minun aikavyöhykkeelle vai minkä aikavyöhykkeen ajat ovat kyseessä. Jos ne olisivat jenkkiaikoja, niin kisa tulisi vasta joskus yöllä paikallista aikaa ja siten ties koska täällä :)

Mutta nytpä se kisa muutenkin loppui, joten ehkä ei jaksa jäädä päivystää tuleeko se jälkilähetys joskus.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Vakuuttava esitys Tahdonvoimalta. Itseäni lämmittää Montagnyn ja Bernoldin hyvät suoritukset, kaverit kun eivät ykkösissä kovin hyviä breikkejä saaneet. Toisaalta Taglianin ja Morenon kohtalot jäivät sitten sille ikävämmälle puolelle.

Voitosta ei syntynyt kisaa, mutta tapahtuihan tuossa lopussa sentään aika lailla.
 
Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Silk Cut Jaguar sanoi:
Futismatsi tossa streamissa loppu just... joten kohta pitäis tulla *kädet ristissä*
*mainos* Tositietäjät voivat odotellessaan käydä vilkaisemassa laittamaani ratatriviaa F1-Vapaassa. /*mainos*
 

vmt

Well-known member
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
177
Sijainti
Helsinki
Joo.. Nytpä näemmä viimein tulee. Missasin sit startin kun ei tässä kokoajan jaksanut kytätä. Jospa tuota nyt sitten hetken aikaa ainakin katsoo.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3243
Sijainti
Lahti
Otto Hokkanen sanoi:
Annala kertoi äsken radiossa jarrujen häipyneen pikkuhiljaa ja lopulta oli pakko keskeyttää.
Turhaan keskeytti. Jarrut ovat vauhdin surma.
 
Ylös