Oman asiakaspalvelutyön kokemuksen perusteella voin myös vakuuttaa että asiakas EI TODELLAKAAN aina ole oikeassa. Osa täysin järkevistäkin ihmisistä muuttuu tietyissä tilanteissa - kyllä, ilman alkoholia tai muitakaan päänsekoittajia - täydellisiksi idiooteiksi. Ilmeisesti koetaan, että koska asiakas on aina oikeassa, hän voi tuolla periaatteella kääntää aivot off-asentoon. Toinen ryhmä on taasen ne pikkusieluiset antisankarit jotka purkavat kaiken itseensä kerätyn negatiivisuuden tuplana tai triplana syyttömän, viattoman ja iloisen asikaspalvelijan päälle, jolla tuon jälkeen on monesti päivä ja mieli täydellisesti pilalla.
Itse kuuntelin rauhallisesti palautteet niin kauan kun ei menty henkilökohtaisuuksiin, mutta kun sen rajan yli mentiin, jätin tilanteen kerralla sikseen (puhelu poikki/kävelin pois ym) tai vastasin huutoon.
Nuorille ja myös vanhemmille työssä oleville pitäisi aina muistuttaa, että kaikkea ei todellakaan tarvitse sietää "asiakas on aina oikeassa periaatteella"