Citymarketin asiakaspalvelu roks roks

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Hei mulle tuli tonne kovalevylle joku uusi hakemisto (78e70607a4d5d41047), jossa on joku ihmeenniminen tiedosto (msxml4-KB927978-enu.log). Voisko se olla syynä siihen, ettei tän koneen virtuaalimuisti toimi millään? ;-)
Eiku se johtuu siitä, että soot vetässy USB-stickyn liian aikaisin ulos vaikka olit just tulostamassa siellä olevaa power point -tiedostoa! Varma tieto! :ahem: :ahem: :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
vermula sanoi:
Ei olla mitään järjen jättiläisiä suurin osa, mut ei se mun mielestä kenestäkä idioottia tee jos ostaa väärän tuotteen vahingossa. Sattuu niitä mokia itsellekin, kun ei vaan aina ole niin perillä tai keskittyminen täydellistä tai sitten on vaan kiire ja huolimaton [lisää tähän tekosyy, joka antaa ihmiselle luvat erehtyä ilman että on idiootti]
Tästäkin olen kyllä ihan samaa mieltä. Tosin mä en kyllä olis viittiny ruveta lähetteleen maileja asiakaspalveluun, vaan olisin tyytynyt kohtalooni, jos kauppa ei suostuiskaan vaihtamaan mun jo paketista irti repimääni paristoa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Eiku se johtuu siitä, että soot vetässy USB-stickyn liian aikaisin ulos vaikka olit just tulostamassa siellä olevaa power point -tiedostoa! Varma tieto! :ahem: :ahem: :ahem:
Vidut, mähän en reisille roiski! EIKU.

:confused: :idea: :eek:

EIKU2. ÄH. PÖH.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Sam sanoi:
Ei senkin tollo. Sen sijaan tuo sun tiedosto sai poikani koneen boottaamaan eikä se nyt lähde käyntiin :jaska: :mad: Toivonkin että mitä pikimmiten poistat kyseisen hakemiston koneeltasi.
Sorppa :-( Siirsin sen USB-tikulle ja lähetin sen OoPee:lle. Joko toimii?

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Oman asiakaspalvelutyön kokemuksen perusteella voin myös vakuuttaa että asiakas EI TODELLAKAAN aina ole oikeassa. Osa täysin järkevistäkin ihmisistä muuttuu tietyissä tilanteissa - kyllä, ilman alkoholia tai muitakaan päänsekoittajia - täydellisiksi idiooteiksi. Ilmeisesti koetaan, että koska asiakas on aina oikeassa, hän voi tuolla periaatteella kääntää aivot off-asentoon. Toinen ryhmä on taasen ne pikkusieluiset antisankarit jotka purkavat kaiken itseensä kerätyn negatiivisuuden tuplana tai triplana syyttömän, viattoman ja iloisen asikaspalvelijan päälle, jolla tuon jälkeen on monesti päivä ja mieli täydellisesti pilalla.

Itse kuuntelin rauhallisesti palautteet niin kauan kun ei menty henkilökohtaisuuksiin, mutta kun sen rajan yli mentiin, jätin tilanteen kerralla sikseen (puhelu poikki/kävelin pois ym) tai vastasin huutoon.

Nuorille ja myös vanhemmille työssä oleville pitäisi aina muistuttaa, että kaikkea ei todellakaan tarvitse sietää "asiakas on aina oikeassa periaatteella"

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tämä "Asiakas on aina oikeassa" on erään 1900-luvun alkupuolella vaikuttaneen vasenkätisen poliisin lentävä lausahdus, joka on levinnyt yleisempäänkin käyttöön. Pamppuhan oli siis vasemmassa kädessä.

Thunder

Vihan aiheuttaja
AJ sanoi:
Tämä "Asiakas on aina oikeassa" on erään 1900-luvun alkupuolella vaikuttaneen vasenkätisen poliisin lentävä lausahdus, joka on levinnyt yleisempäänkin käyttöön. Pamppuhan oli siis vasemmassa kädessä.
Mitä teet, jos sanon, että: "olet aivan oikeassa"?:doubtful:

Thunder

Vihan aiheuttaja
AJ sanoi:
Se on vielä selvittämättä, mutta eiköhän se selviä siinä samalla.:D
Riippuu vähän, että jos minulle kolahtaa, sä sammut, mutta jos sulle kolahtaa, mä sammun, siksi kysyn kumman?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Thunder sanoi:
Riippuu vähän, että jos minulle kolahtaa, sä sammut, mutta jos sulle kolahtaa, mä sammun, siksi kysyn kumman?
Kumman tietenkin. Nyt pitää enää selvittää, että kumpi on kummempi. :ahem:

Thunder

Vihan aiheuttaja
AJ sanoi:
Kumman tietenkin. Nyt pitää enää selvittää, että kumpi on kummempi. :ahem:
Mutta kumpi on kuitenkin vielä esillä, kummempi on jo ihan joku muu kumma.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Micael sanoi:
Onpa tuota itsellänikin tullut joskus ostettua vääränlainen paristo mutta aina löytyy kotoa laite, johon se käy ja sen voi niin ollen jättää varaparistoksi ko. laitetta varten myöhempää käyttöä varten.
Sormiparistot sopii yleensä sauvoihin.