Kyllä tuo riittää:frank:Vielä vähän isompaa keulamerkkiä kaipaisin kouvon Corsicaan.
Kyllä minusta autokorjaaja tulisi. Takajarruhan se oli, sentään oikealta puolelta.. Jarrunestettä ruikkinut vähän ja jarrupölyn kanssa tehnyt sen verta pitäväksi sen jarrun, että hipaisusta lukkojarrutus.. Rumpujarrujen putsaus ja matka jatkuu.Oikea etujarru lukittaa aluksi jarrua painaessa, mutta tasoittuu sitten muutaman jarrutuksen jälkeen. Johan tässä pari tuhatta ehdittiinkin suristella vailla mitään.
Jarrunestesäiliön pinnan seurannan perusteella vuoto hyvin hituraista, ja pikaisen arvion perusteella ja vaikka minkä perusteella tuo putsaus riitti näin aluksi ihan hyvin. Katsoo josko paremmalla ajalla alkaisi osaa vaihtamaan.Huolellisella rumpujarrujen putsauksella se jarrujärjestelmän nestevuoto korjaantuu!
Yllättävää että Volkkari on noinkikorkialla huonojen listalla.Kouvon Corsican moottoriviat eivät ole riittäneet nostamaan Chevyä listoille.
Honda rakentaa maailman luotettavimmat henkilöautomoottorit.
Taitaa olla varsinkin ne kalliimmat volkkarin koneet kun audikuskit vetäneet kakkoseksiYllättävää että Volkkari on noinkikorkialla huonojen listalla.
Toisaalta oon mä kyllä niistä kuullukki pahaa sanottavaa luotettavuuspuolelta.
TSI-moottorit ovat niittäneet kyseenalaista mainetta monen näköisten vikojen vuoksi.Yllättävää että Volkkari on noinkikorkialla huonojen listalla.
Toisaalta oon mä kyllä niistä kuullukki pahaa sanottavaa luotettavuuspuolelta.
Hondan VTECistä (Hondan patentoima venttiilien ohjausjärjestelmä) kiersi aikanaan huhu, että ei ole kertaakaan merkin historiassa tuotu takuukorjaukseen sen vuoksi. Lienee liioiteltu huhu, mutta joku perä silläkin lienee.Kouvon Corsican moottoriviat eivät ole riittäneet nostamaan Chevyä listoille.
Honda rakentaa maailman luotettavimmat henkilöautomoottorit.
Osasyy tuohon luotettavaan maineeseen voi toki olla sekin, että kori aina ehtii lahoamaan alta ennen ku koneHondan VTECistä (Hondan patentoima venttiilien ohjausjärjestelmä) kiersi aikanaan huhu, että ei ole kertaakaan merkin historiassa tuotu takuukorjaukseen sen vuoksi. Lienee liioiteltu huhu, mutta joku perä silläkin lienee.
Juu! Muistan kyllä elävästi kun enon Accordia paikkasivat 80-luvulla aina ennen katsastusta. Siinä hitsipilli pihisi ja spraymaali haisi!Osasyy tuohon luotettavaan maineeseen voi toki olla sekin, että kori aina ehtii lahoamaan alta ennen ku kone
TSI-koneissa jakoketju hypännyt yli, venttilikoneisto paskana, paljon alle 100tkm ajettuja.TSI-moottorit ovat niittäneet kyseenalaista mainetta monen näköisten vikojen vuoksi.
7-portainen kuivakytkin-DSG on myös melkonen susi, vaikka se ei tähän vertailuun vaikutakaan.
Vanhempi, 6-pykäläinen märkäkytkin-DSG on paremi luotettavuusmielessä.
TSI-moottorit ovat niittäneet kyseenalaista mainetta monen näköisten vikojen vuoksi.
7-portainen kuivakytkin-DSG on myös melkonen susi, vaikka se ei tähän vertailuun vaikutakaan.
Vanhempi, 6-pykäläinen märkäkytkin-DSG on paremi luotettavuusmielessä.
Miten sulla noin niinku muuten menee?googlegooglegoogle
?
anybody?
ihan hyvinMiten sulla noin niinku muuten menee?