Crocs-polli

Onko?

• Äänestäjiä yhteensä
    93

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Juskanen sanoi:
Jos bf ostais crocsit ja alkais käyttää niitä, niin potkua tulis. Häpeäisin niin paljon. Jos se ostais mulle crocsit lahjaksi, niin pitäisin sitä niin suurena loukkauksena, että (kunnollista) kenkää tulis siinäkin tapauksessa.

Tää on vakava asia.
Vois laittaa kolehdin pystyyn ja hankkia yhdessä forumin voimin crocsit hahmo Juskaselle!

burb

.
Juskanen sanoi:
Kengät on tärkeä asia. Mitäs sun inhokit on? Tietää sit varoa, kun seuraavan kerran möötetään :eek:
En taida viitsiä julkaista inhokkejani mutta tuskin sun tarvii mitään varoa.

burb

.
Matxi sanoi:
Vois laittaa kolehdin pystyyn ja hankkia yhdessä forumin voimin crocsit hahmo Juskaselle!
En uskalla osallistua keräykseen. Mua vähän pelottaa toi Juskanen... :(

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tunnustan olevani poikkeava ihminen, koska minun varpaani ovat kasvaneet aika tavalla rinnakkain. Ne ovatkin paljon onnellisemmat sellaisissa kengissä, joissa ne saavat olla oikeassa asennossa. Siinäpä yksi syy siihen, että mieluisten kenkien löytäminen ei ole helppoa.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Bf osti urheilusandaalit!!! :eek!: :eek: Minulta mitään kysymättä! Olen shokissa. Miten mun pitäis reagoida??? Kieltäydyin jo esiintymästä julkisella paikalla hänen seurassaan, mikäli moiset inhotukset on jalassa :yuck:

Eikö tämä nyt ole irtisanomisperuste??? :frank:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Bf osti urheilusandaalit!!! :eek!: :eek: Minulta mitään kysymättä! Olen shokissa. Miten mun pitäis reagoida??? Kieltäydyin jo esiintymästä julkisella paikalla hänen seurassaan, mikäli moiset inhotukset on jalassa :yuck:

Eikö tämä nyt ole irtisanomisperuste??? :frank:
Olisiko parempi vaihtoehto, jos hän olisi ostanut itselleen tällaiset?

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
burb sanoi:
Sanottiinko sun kengät ja kädet irti?
Lähes tulkoon. Melkein koko hahmo irti sanottiin. Mun yksilön vapautta on rajattu ja olen jo soittanut lakimiehille, Amnestyyn ja Hannu Karpolle.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Juskanen sanoi:
Mulla on nyt sellasta aika nättiä punaista lakkaa varpaissa :ahem: Ei sandaaleja tai avokärkisiä kenkiä voi pitää, jos on lakkaamatttomat varpaankynnet! (Tosin, nyt ei ole skandaalia täällä, on mustat avokkaat, joissa n. 7cm siro korko. Tai on tossa pöydän alla sit pari vaihtarit [esim. punaiset avokkaat ja vaaleat slip-onit], kun eihän sitä samoissa kengissä koko työpäivää...)

Juskanen ja Juskasen jalat kera lakattujen kynsien ja seksikkäiden kenkien. <3

Tosin tämänhän sä tiesit paremmin hyvin jo ennestään. :ahem:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Time-lehdessa oli muoti-guru Tim Gunn:in haastettalu. Siina yksi kysymys oli, etta mika on nykyaan hanen mielestaan se pahin muoti-trendi.

Sanoi, etta edelleen sukat sandaalien kanssa, mutta jatkoi, etta yhta paha on nykyaan Crocsit. Ymmartaa niiden mukavuuden, mutta ei ymmarra kuinka kukaan voi sellasia pitaa jaloissaan. Hirveennakosta :yuck::yuck:

Ma peesaan! :thumbup:

Kas tassa:

What's the worst fashion trend you've ever seen?

"Well, sandals with socks are certainly up there. Generally speaking, it's footwear trends. I mean, the Croc—it looks like a plastic hoof. How can you take that seriously? I know it's comfortable; I understand that. But if you want to dress to feel as though you never got out of bed, don't get out of bed."

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Time-lehdessa oli muoti-guru Tim Gunn:in haastettalu. Siina yksi kysymys oli, etta mika on nykyaan hanen mielestaan se pahin muoti-trendi.

Sanoi, etta edelleen sukat sandaalien kanssa, mutta jatkoi, etta yhta paha on nykyaan Crocsit. Ymmartaa niiden mukavuuden, mutta ei ymmarra kuinka kukaan voi sellasia pitaa jaloissaan. Hirveennakosta :yuck::yuck:

Kas tassa:

"Well, sandals with socks are certainly up there. Generally speaking, it's footwear trends. I mean, the Croc—it looks like a plastic hoof. How can you take that seriously? I know it's comfortable; I understand that. But if you want to dress to feel as though you never got out of bed, don't get out of bed."
Me ei täällä maalla paljoa muotikotkotuksista perusteta :frank:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet

Kas tassa:

Näin juuri. Mä ymmärrän hyvin jos joku pitää noita pihakenkinä kun kyykkiin kasvimaalla tai kukkapuskassa mutta että ihmisten ilmoille noissa... :nope::nope::nope: