Crocs-polli

Onko?

• Äänestäjiä yhteensä
    93

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Moe Szyslak sanoi:
Voihan se vika olla sinussakin, jos teillä ei oikein 'natsannut'.:D
Tahan viela palaten, jotta kuinkas "meilla" (Ace17, Balthazar, Banaani, Darren, Formulanomi, GeGe, Il Tempo Gigante, Jacques, Jason DeVillain, joukahainen, Jr-, jusban, Juskanen, K.Yrjola, kana-fin, Knoukkari, kouvotsvoni, lfb, Lintu, Matxi, Micael, Miguel, Myllis, Otto Hokkanen, patriot, Runar ja Kyllikki, S.A, Sammypiru, Slartibartfast, sykerö, tmoi, ttkorhon, Tuck, Vice, Vilperi, VJR, VR, Williams-, Ylen Sankia Priha) ei ole "natsannut", mutta teilla (FO110K, juhni, Minka67, Miss Piggy, Moe Szyslak, OoPee, Paappa, Palkopoika, PuoliPöhkö) on? :eek:

Eikohan tuossa ekassa listassa ole enämpi sellaisia keilla on todistettavasti "natsannut"..... :rolleyes:
Vai haukuitko sina noita kaikkia tuolla ensimmaisella listalla tarkoituksellisesti.... :eek: :D

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Tämmöset toikit on ihan omiaan eripuran lietsomiseen:mad_old: :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Palkopoika sanoi:
Tämmöset toikit on ihan omiaan eripuran lietsomiseen:mad_old: :thumbdown
Soon Myllis joka lietsoo kun haukkuu meitä huonoiksi panomiehiksi!:mad_old:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Moe Szyslak sanoi:
Soon Myllis joka lietsoo kun haukkuu meitä huonoiksi panomiehiksi!:mad_old:
:D :D :D :D

Ei juma, miten sa kaansit ton mua vastaan... :thumbfh:

Mina en ole missaan noin todennut, viittasin jotta kaytat kaanteista huumoria, silla Crocseja kayttamattomissa on paljon enemman hahmoja kuin kayttavissa....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:

Mina en ole missaan noin todennut, viittasin jotta kaytat kaanteista huumoria, silla Crocseja kayttamattomissa on paljon enemman hahmoja kuin kayttavissa....
Mun on kohta pakko selventää mun postaus, pettää pokka kohta täysin.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:

Eiku otetaan takaisin. Sä olet läpeensä paha ihminen!:ahem:

Tiedä Se!:mad_old:

KÄRMESMIES!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jacques sanoi:
Sika näkee tossut ja kertoo paskan läpän.. Nainen levittää sialle jalkoväliään ja sika menee sekaisin. En nyt ihan ymmärtänyt mikä juttu tässä yhdistää kakkos ja kolmosruudut tai mikä ton sketsin pointti on? :thumbfh:
Mites tässä? :rolleyes:

pendellstock

Well-known member
En kyllä julkiselle paikalle laittaisi mokomia hirvityksiä.

Jossain landella vois olla ihan ok:t (helpot sujauttaa jalkaa vaan, tosin en tiedä ajaako sitten sandaalit jo saman asian). Vaikea sanoa kun en ole koskaan pitänyt jalassani.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eilen tiirailin kaupassa monellako on Crocsit jalassa.:rolleyes:

Aika helvetin monella.:eek!: Itse en voi ylpeillä asialla, kun tulin työreissulta Joensuusta ja olin söpönä.:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Alkaa olla pikkuhiljaa bannin paikka :mad:
Samaa mieltä. Mun mielestä menee jo vähän rasistiseksikin kun noin mollataan toisia. Vähintään kriisiavun tarpeessa on 9 forumistia.:( :dunno:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Samaa mieltä. Mun mielestä menee jo vähän rasistiseksikin kun noin mollataan toisia. Vähintään kriisiavun tarpeessa on 9 forumistia.:( :dunno:

Tuttujen periaatteiden mukaanhan ei aleta erikseen kellekään antaa kriisiapua, vaan sitä tarttee nyt koko forum. Ainakin itse olen JÄRKYTTYNYT ja välittömän kriisiavun tarpeessa. :(

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Viisikirjaiminen hirviö. En ole yksin.

Saleen nää crocs-tyypit on samoja daijuja, jotka käytti URHEILUSANDAALEJA ennen crocs-villitystä :yuck: Hyi v****u niitäkin. En tiiä kumpi on pahempi. Silmään sattuu, kun näkee tuollasia.

Joiltain ihmisiltä pitäis amputoida jalat.