OoPee
Nuori ikäisekseen
Pidin :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Pidätkö Op niitä crocseja jalassa kun hoidat sitä puutarhaa?
Pidin :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Pidätkö Op niitä crocseja jalassa kun hoidat sitä puutarhaa?
VUH VUHOoPee sanoi:NIIN MUTTA SIITÄ HAUKKUMISESTA VIÄLÄ...!!! :mad_old:
:doubtful: :doubtful: :doubtful:Myllis sanoi:VUH VUH![]()
Tahan viela palaten, jotta kuinkas "meilla" (Ace17, Balthazar, Banaani, Darren, Formulanomi, GeGe, Il Tempo Gigante, Jacques, Jason DeVillain, joukahainen, Jr-, jusban, Juskanen, K.Yrjola, kana-fin, Knoukkari, kouvotsvoni, lfb, Lintu, Matxi, Micael, Miguel, Myllis, Otto Hokkanen, patriot, Runar ja Kyllikki, S.A, Sammypiru, Slartibartfast, sykerö, tmoi, ttkorhon, Tuck, Vice, Vilperi, VJR, VR, Williams-, Ylen Sankia Priha) ei ole "natsannut", mutta teilla (FO110K, juhni, Minka67, Miss Piggy, Moe Szyslak, OoPee, Paappa, Palkopoika, PuoliPöhkö) on?Moe Szyslak sanoi:Voihan se vika olla sinussakin, jos teillä ei oikein 'natsannut'.![]()
Soon Myllis joka lietsoo kun haukkuu meitä huonoiksi panomiehiksi!:mad_old:Palkopoika sanoi:Tämmöset toikit on ihan omiaan eripuran lietsomiseen:mad_old: :thumbdown
Tai Schindlerin lista ja lattialista.:ahem:OoPee sanoi:Nyt taitaa mennä Crocksit ja Cocksit sekaisin :nope:
Moe Szyslak sanoi:Soon Myllis joka lietsoo kun haukkuu meitä huonoiksi panomiehiksi!:mad_old:
Mun on kohta pakko selventää mun postaus, pettää pokka kohta täysin.Myllis sanoi:![]()
![]()
![]()
![]()
Ei juma, miten sa kaansit ton mua vastaan... :thumbfh:
Mina en ole missaan noin todennut, viittasin jotta kaytat kaanteista huumoria, silla Crocseja kayttamattomissa on paljon enemman hahmoja kuin kayttavissa....
Eiku otetaan takaisin. Sä olet läpeensä paha ihminen!:ahem:Myllis sanoi:![]()
![]()
![]()
![]()
Ei juma, miten sa kaansit ton mua vastaan... :thumbfh:
Mina en ole missaan noin todennut, viittasin jotta kaytat kaanteista huumoria, silla Crocseja kayttamattomissa on paljon enemman hahmoja kuin kayttavissa....
Onhan se hiehoa etta osaat nauraa itsellesi...Moe Szyslak sanoi:Mun on kohta pakko selventää mun postaus, pettää pokka kohta täysin.![]()
Tää on kuule yhtä itkua ja naurua oman itsensä kanssa oleminen.Myllis sanoi:Onhan se hiehoa etta osaat nauraa itsellesi...![]()
Mites tässä?Jacques sanoi:Sika näkee tossut ja kertoo paskan läpän.. Nainen levittää sialle jalkoväliään ja sika menee sekaisin. En nyt ihan ymmärtänyt mikä juttu tässä yhdistää kakkos ja kolmosruudut tai mikä ton sketsin pointti on? :thumbfh:
Alkaa olla pikkuhiljaa bannin paikkaPalkopoika sanoi:Tämmöset toikit on ihan omiaan eripuran lietsomiseen:mad_old: :thumbdown
Samaa mieltä. Mun mielestä menee jo vähän rasistiseksikin kun noin mollataan toisia. Vähintään kriisiavun tarpeessa on 9 forumistia.OoPee sanoi:Alkaa olla pikkuhiljaa bannin paikka![]()
Moe Szyslak sanoi:Samaa mieltä. Mun mielestä menee jo vähän rasistiseksikin kun noin mollataan toisia. Vähintään kriisiavun tarpeessa on 9 forumistia.:dunno: