Crocs-polli

Onko?

• Äänestäjiä yhteensä
    93

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Juskanen sanoi:
Viisikirjaiminen hirviö. En ole yksin.

Saleen nää crocs-tyypit on samoja daijuja, jotka käytti URHEILUSANDAALEJA ennen crocs-villitystä :yuck: Hyi v****u niitäkin. En tiiä kumpi on pahempi. Silmään sattuu, kun näkee tuollasia.

Joiltain ihmisiltä pitäis amputoida jalat.
Tänään nähnyt ties kuinka monet Crocsit. :( :(

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Tänään nähnyt ties kuinka monet Crocsit. :( :(
Mä en tänään mutta esim. eilen. Valitettavasti. :( Kauheeta kidutusta tollasten olemassaolo. Melkeen yhtä kamalaa kun jos naisella on ihan lakkaamattomat, sellaset tylsät luunväriset varpaankynnet. :nope: Niihin yleensä keltasiksi sierettyneisiin ja rupisiin jalkoihin kun sit tällätään crocsit tai muut ultrarumat kengät niin siitä on erotiikka kaukana. :(
Kaikkien naisten tulis tajuta asiat kuten Juskanen tajuaa, niin maailma ois taas astetta upeampi paikka. :ahem:

juhni

Banned
Minua kummastuttaa tämä nykyajan muoti, kun monet ihmiset käyttävät sisäkenkia eli crokseja myös ulkona. Sisäkengät on tarkoitettu vain sisäkäyttöön! Ei myöskään ymmärrä, miksi sisäkengistä käytetään nykyään nimitystä Croksit. :confused:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Crocsit bongattu juna-asemalla nuoren mieshenkilön jaloissa. Koin lievää myötähäpeää.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

lfb sanoi:
Crocsit bongattu juna-asemalla nuoren mieshenkilön jaloissa. Koin lievää myötähäpeää.
Viikko, pari sitten Citymarketin aulassa bongasin 3:lmen hengen perheen, joilla kaikilla Crocsit jalassa. Perheen isää, +4:elikymppistä, karvaista ja tukevahkoa miestä kohtaan tunsin minäkin myötähäpeää.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Halvat kopiot oli joskus ajat sitten, mut hävishän ne johonkin. Enää en käytä eikä tee edes mieli käyttää.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Moe Szyslak sanoi:
Crocs-men rocks!!!!:thumbup:
En aio silti mennä huomenna töihin noissa kengissä. Svoisi olla melkoinen häpeän tunne kohdattavana jos Juskanen sattuisi kävelemään vastaan.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä en tänään mutta esim. eilen. Valitettavasti. :( Kauheeta kidutusta tollasten olemassaolo. Melkeen yhtä kamalaa kun jos naisella on ihan lakkaamattomat, sellaset tylsät luunväriset varpaankynnet. :nope: Niihin yleensä keltasiksi sierettyneisiin ja rupisiin jalkoihin kun sit tällätään crocsit tai muut ultrarumat kengät niin siitä on erotiikka kaukana. :(
Kaikkien naisten tulis tajuta asiat kuten Juskanen tajuaa, niin maailma ois taas astetta upeampi paikka. :ahem:
Mulla on nyt sellasta aika nättiä punaista lakkaa varpaissa :ahem: Ei sandaaleja tai avokärkisiä kenkiä voi pitää, jos on lakkaamatttomat varpaankynnet! (Tosin, nyt ei ole skandaalia täällä, on mustat avokkaat, joissa n. 7cm siro korko. Tai on tossa pöydän alla sit pari vaihtarit [esim. punaiset avokkaat ja vaaleat slip-onit], kun eihän sitä samoissa kengissä koko työpäivää...)

Näin aamulla jo metrossa parit crocsit. En edes tunne myötähäpeää vieraita ihmisiä kohtaan, vaan silkaa inhoa. Kyllä, minulla on valtava ennakkoasenne sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka pitävät crocseja julkisella paikalla :frank: Saa olla typerä ja saa olla huono maku, mutta pitääkö se vielä julistaa koko maailmalle??? Ja aiheuttaa samalla suunnatonta esteettistä kärsimystä kanssaihmisille :(

Jos bf ostais crocsit ja alkais käyttää niitä, niin potkua tulis. Häpeäisin niin paljon. Jos se ostais mulle crocsit lahjaksi, niin pitäisin sitä niin suurena loukkauksena, että (kunnollista) kenkää tulis siinäkin tapauksessa.

Tää on vakava asia.

burb

.
Onpas yllättävän jyrkkä Juskan mielipide asiaan. :D
No joo, onpa mullakin tiettyjä pukeutumiseen liittyviä suuria inhokkeja olemassa...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juskanen sanoi:
Mulla on nyt sellasta aika nättiä punaista lakkaa varpaissa :ahem: Ei sandaaleja tai avokärkisiä kenkiä voi pitää, jos on lakkaamatttomat varpaankynnet! (Tosin, nyt ei ole skandaalia täällä, on mustat avokkaat, joissa n. 7cm siro korko. Tai on tossa pöydän alla sit pari vaihtarit [esim. punaiset avokkaat ja vaaleat slip-onit], kun eihän sitä samoissa kengissä koko työpäivää...)

Näin aamulla jo metrossa parit crocsit. En edes tunne myötähäpeää vieraita ihmisiä kohtaan, vaan silkaa inhoa. Kyllä, minulla on valtava ennakkoasenne sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka pitävät crocseja julkisella paikalla :frank: Saa olla typerä ja saa olla huono maku, mutta pitääkö se vielä julistaa koko maailmalle??? Ja aiheuttaa samalla suunnatonta esteettistä kärsimystä kanssaihmisille :(

Jos bf ostais crocsit ja alkais käyttää niitä, niin potkua tulis. Häpeäisin niin paljon. Jos se ostais mulle crocsit lahjaksi, niin pitäisin sitä niin suurena loukkauksena, että (kunnollista) kenkää tulis siinäkin tapauksessa.

Tää on vakava asia.
Miten sulla noin niinku muuten menee? :eek:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
kouvotsvoni sanoi:
Onko slip-on strap-onin vastakappale?
Arvasin, että joku kysyy tätä :D Meinasinkin laittaa, että slip-on on vähän niin kuin strap-on, mutta ei sinne päinkään :tongue:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
OoPee sanoi:
Miten sulla noin niinku muuten menee? :eek:
Kiitos ihan hyvin. Töissä kiirettä ja stressiä, mutta yksityiselämän puolella onneksi menee oikein hyvin :ahem: Se on tosi tärkeää, tasapainottaa töiden hektisyyttä.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
burb sanoi:
Onpas yllättävän jyrkkä Juskan mielipide asiaan. :D
No joo, onpa mullakin tiettyjä pukeutumiseen liittyviä suuria inhokkeja olemassa...
Kengät on tärkeä asia. Mitäs sun inhokit on? Tietää sit varoa, kun seuraavan kerran möötetään :eek: