Crocs-polli

Onko?

• Äänestäjiä yhteensä
    93

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Thunder sanoi:
Paineita ilman vaatteeni kestää kuidut hyvin ihan.
Tuota ei voisi juuri selkeämmin ilmaista! :D
Mukavat noi croxit on pitää jalassa. Ei hierrä, eikä kierrä, on kevyet ja ilmavat.
Täällä maalla ei tarvitse noihin esteettisiin seikkoihin kiinnittää niin suurta huomiota. Emmäkään noilla johonkin Oscar gaalaan menis! Mutta tässä kotipihassa ja tuossa uimarannalla ihan loistavat popot.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
PuoliPöhkö sanoi:
Ei hierrä, eikä kierrä, on kevyet ja ilmavat.
Pätee ehkä aitoihin. Noi mun Italiasta ostetut kopiot hiersi niin maan perkeleesti, kun viikonloppuna ne jalassa leikkasin vaimon serkkutytön pensasaitaa. Tuli rakot kumpaankin jalkaterään :nope:

Kevyet ja ilmavat ne kyllä on.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
OoPee sanoi:
Pätee ehkä aitoihin.
Pätee. Ainakin pöhkön jalat tykkää. Ja voi kävellä kilometritolkulla ilman että etes tajuaa notta on popot jalassa. Siksi mukavat ne on.

Ainoa haittapuoli on se, että mun jalkahiki suorastaan riehaantuu popon muovipohjaa vasten.
Haisee aika mielenkiintoselle noi popot taas. Täytynee antaa jälleen mäntysuopaa ja vettä.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Puutarhahommissa ne on ihan ykköset, ei muuta kun letkulla huuhtelee hommien jälkeen:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:
No hyi saatana :yuck: :yuck: :yuck:

Oikeasti, voiko kukaan itseään kunnitoittava ihminen pitää moisia hirvityksiä jalassaan??? :yuck:
Rumat ne vaatteilla koreilee!:frank:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Mikäs vikaa nöissä croissantin kengissä on? Mielestäni ne ovat hyviä johonkin toimistohommiin. Mutta voi jumalauta, saisitte haistella minun kesä- ja talvikenkiäni, ne ovat niin helvetin pahanhajuisia, että sukat jää kiinni jalan varteen. Voitinpa teidät, koska ne on oikeasti pahan hajuiset jo muutaman metrin kävelyn jälkeen, vaikka olisi kengät vaihtuneet.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Mikäs vikaa nöissä croissantin kengissä on? Mielestäni ne ovat hyviä johonkin toimistohommiin. Mutta voi jumalauta, saisitte haistella minun kesä- ja talvikenkiäni, ne ovat niin helvetin pahanhajuisia, että sukat jää kiinni jalan varteen. Voitinpa teidät, koska ne on oikeasti pahan hajuiset jo muutaman metrin kävelyn jälkeen, vaikka olisi kengät vaihtuneet.
TUULETA! \o/
Crocsin kengät yksinkertaisesti silmiini ihan saamanan rumat töpöt. Sama miten mukavilta tuntuisivat.

patriot

Foorumin senaattori
Juskanen sanoi:
No hyi saatana :yuck: :yuck: :yuck:

Oikeasti, voiko kukaan itseään kunnitoittava ihminen pitää moisia hirvityksiä jalassaan??? :yuck:
Ihan hyvin... Hyvät "puutarhakengät" kuten edellä jo todettiin.