Crocs-polli

Onko?

• Äänestäjiä yhteensä
    93

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Sain puolitoista vuotta sitten sellaset joululahjaksi. Tuliaisena Thaimaasta (2€ oli sillon siellä maksanu). Parhaat työkengät mitä minulla on ollu! Ei väsy jalat. Muuten en kyllä pitäisi muualla.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Minka67 sanoi:
Sain puolitoista vuotta sitten sellaset joululahjaksi. Tuliaisena Thaimaasta (2€ oli sillon siellä maksanu). Parhaat työkengät mitä minulla on ollu! Ei väsy jalat. Muuten en kyllä pitäisi muualla.
Meilläkin on emännällä Thaimaasta tuodut kopiot.
Maksoin Samuin saarella niistä 120 bahtia eli noin 2,4 euroa.

Ei varmaan kannata ruveta itse tekemään
kun tuolla hinnalla voi ostaa :D

Miss Piggy

Schufosa
Toki, mulla on vaaleanpunaiset, hyvin Miss Piggylle sopivat kopiokrotiilit, Mckinley-merkkiset. :ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Olga sanoi:
Sika näkee tossut ja kertoo paskan läpän.. Nainen levittää sialle jalkoväliään ja sika menee sekaisin. En nyt ihan ymmärtänyt mikä juttu tässä yhdistää kakkos ja kolmosruudut tai mikä ton sketsin pointti on? :thumbfh:

Ace17

Acenteella
Jacques sanoi:
Sika näkee tossut ja kertoo paskan läpän.. Nainen levittää sialle jalkoväliään ja sika menee sekaisin. En nyt ihan ymmärtänyt mikä juttu tässä yhdistää kakkos ja kolmosruudut tai mikä ton sketsin pointti on? :thumbfh:
Tuo on vain tyypillinen esimerkki, millaista kuraa Viivi&Wagner pääasiassa on. :dunno:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jacques sanoi:
Konstit on monet, joilla 'wagnerit' yrittävät päästä näkemään edes vilahduksen.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ace17 sanoi:
Tuo on vain tyypillinen esimerkki, millaista kuraa Viivi&Wagner pääasiassa on. :dunno:
Et kai sinä seuraa kyseista sarjakuvaa, kun noin hyvin tiedät? Minä en kuitenkaan ole postannut kuin muutaman harvan silloin tällöin.

Ace17

Acenteella
Olga sanoi:
Et kai sinä seuraa kyseista sarjakuvaa, kun noin hyvin tiedät? Minä en kuitenkaan ole postannut kuin muutaman harvan silloin tällöin.
Seuraan. Sen takia tiesinkin, että sarjassa esiintyy aika paljonkin tuollaisia Jacquesin mainitsemia "miten nämä kuvat liittyvät toisiinsa?" -tilanteita. Kyllä sieltä seasta kuitenkin helmiäkin löytyy, ei siinä mitään. Mutta pääasiassa huumori ei iske minuun. Tokihan Fingerporin rinnalla mikä tahansa sarjis näyttää huonommalta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Konstit on monet, joilla 'wagnerit' yrittävät päästä näkemään edes vilahduksen.
Niin ja Jacqu ei tiedä yhtäkään konstia.:(

Mars kauppaan ostamaan V&W kirjoja että saat poeka tuheroa!:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ace17 sanoi:
Seuraan. Sen takia tiesinkin, että sarjassa esiintyy aika paljonkin tuollaisia Jacquesin mainitsemia "miten nämä kuvat liittyvät toisiinsa?" -tilanteita. Kyllä sieltä seasta kuitenkin helmiäkin löytyy, ei siinä mitään. Mutta pääasiassa huumori ei iske minuun. Tokihan Fingerporin rinnalla mikä tahansa sarjis näyttää huonommalta.
Siks ne sarjikset onkin Hesarissa laitettu päällekkäin eikä vierekkäin.:frank: :ahem:

Ace17

Acenteella
Moe Szyslak sanoi:
Siks ne sarjikset onkin Hesarissa laitettu päällekkäin eikä vierekkäin.:frank: :ahem:
Paitsi sunnuntaisin, jolloin ei ole Fingerporia. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacqu, mitä nyt olen tätä pollia katsonut, niin kovilla panomiehillä näyttäisi olevan Crocsit.:ahem:

Nopiaan kauppaan ostamaan ittelles panokengät!:eek: