Disco Ensemble

Uppoaaki Disco Ensemble sinuun?

• Äänestäjiä yhteensä
    34

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ihan pakko kysyä, nyt kun Radio Rockista kuulin ko. bändin uusimman kappaleen. Meinaan ei uppoa tuollainen rämpytys sitten YHTÄÄN muhun. Kyseisen bändin biiseistä en oo koskaan saanu mitään irti, aina vaan alkanu vituttaa vaikka yrittäny oon. Ei saatana vaan uppoa...

Olen myös kuullut kyseistä bändiä Ruisrockissa livenä, eikä tilanne ollut sen parempi silloinkaan.

Eli pollailenkin, että uppoaako forumilaisiin.

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Livenä kyllä ihan hyvä mutta levyllä en jaksa. Soittaa osaavat mutta biiseissä ei oo tarpeeks tarttumapintaa mun makuuni.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Nimi tuttu - biiseistä ei hajuakaan millasia ne on.
Vastasin siis alimmaisen.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Sen pitäis periaatteessa olla ihan ok, mutta käytännössä ei putoo. Nähty keikalla, vetivät ok, vaikka liian lujaa ja paskoilla soundeilla. Ei vaan kolissu. Jos ei rokkipändi kolise livenä, niin mua ei edes kiinnosta miltä ne kuulostaa levyllä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Drop Dead Casanova on ainoa, minkä tunnistin youtuben perusteella. Se on ihan ok, mutta en sen perusteella vielä levyä menis ostamaan.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Uppoaa jossain määrin. Livenä bändi on ainakin sangen menevä, levyltä en ole pahemmin kuunnellut.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Sen kummemmin googlettamatta ja youtubettamatta musta tuntuu että autossa radiota kuunnellessa on pari yhtyeen kappaletta kohdalle osunut. Eivät ole kanavanvaihtoa aiheuttaneet, mutta eivät toisaalta levynostotarvettakaan.

En siis oikein voi mitään noista vaihtoehdoista ruksata kun yhtyeen oletan jotenkin tietäväni eikä se sen kummemmin uppoa kuin ole uppoamattakaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Senkin takia tämä bändi on mielessä, kun tossa vajaa vuos sitten tapailin yhtä naista noin kuukauden päivät, ja siinä oisko se nyt sit ollut toiseksi viimeinen kerta kun nähtiin, niin haukuin tämän bändin aivan pystyyn hänelle.

No seuraavassa lauseessa hän kertoi, että on hänen lempibändinsä ja fanittaa niitä ihan vitusti. Diupasen-diudiu!!! Uli-uli-uli-uli-uh-uh-uh! Ei pystynyt seivaamaan väkinäisellä naureskelulla tota enää!

Seuraavan kerran ku nähtii, ni se oli sit niinku moro vaan, ETTÄ!

ÄN GEE HOO!

Trullinkaasu

Well-known member
Drop Dead Casanova on ainoa, minkä tunnistin youtuben perusteella. Se on ihan ok, mutta en sen perusteella vielä levyä menis ostamaan.
Oon samoilla linjoilla. Aika perusrämpytystä toi bändi vetää. Dro Dead Casanova ainoo mikä uppoo, muut biisit perusrämpytystä. Eli huolella voit haukkua paskaksi tota bändiä. :ahem:

Joni

Well-known member
Direct linkkaa jotain biittei niin voin sanoo mielipiteeni. Noh ei se mitää haen youtubesta! :tongue:

pendellstock

Well-known member
Paperilla mahtava: rokkia ilman hiphoppeja ja muita NRJ-efektejä rehellisellä kokoonpanolla (skitta, basso, rummut) itse omat biisinsä säveltäen, tekstittäen ja sovittaen =Tästä saa jo paljon propseja 2000-luvulla

Käytännössä: ihan kivoja melodioita noissa parissa hitissään (joita en itseasiassa edes muista), mutta jotenkin ei vaan "kolahda" perille asti. Yritys silti hyvä, ehkä vielä joskus sitten eli jatkakaa yrittämistä pojat:thumbup: