Donnerwetter, Thunder!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Missä luuraa hahmo Thunder? Kaipaan kovasti niitä kaikissa sarjoissa uniikkeja postauksia, joissa tajunnanvirta otti niskalenkin kirjoittajasta jo lähtötelineissä. Tajuntaahan niissä sinänsä on ei yhtään ja virtakin enemmän pyörteenomainen.

Onko mies elossa?

Trullinkaasu

Well-known member
Thuder on freelanceri, etteks tienny? Vitsin siivekkäät. No, nytpähän tiärätte.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Oisko syöny kapallisen liikaa niitä sieniä tai pillereitä, joiden avulla syntyi kerrassaan huikeita kommentteja.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Nyt tarvittais Ruunaria ja poliisia!!!!

Jumalauta!!!! IP-osoite hakuseen ja mies etsintakuulutetaan!!!!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olenpa itsekin ollut huolissani Thunderista. Tosin täytyy myöntää, etten ole varsinaisesti kaivannut...

Toivotaan, että mies on kunnossa.

Knoukka

Well-known member
Tantöri tulee kohta ja jyräyttää sellaset ajatussilmukat että avaruus kaartuu solmuun.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Itse olen myös herraa kaipaillut putkenvääntöineen.
Missä lie?

Kellään e-mail osoitetta tai puhelinnumeroa jonka kautta kysyä onko herralla kaikki ok?

burb

.
Eikös Ukkosella joskus aiemmin ollut vähän niinkuin häiriöitä netin käytössä, tai silleen, oliskohan nytkin sama homma.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Viime keväänä se oli kartinkia ajamassa. En muista sen kummemmin millon olisin täällä nähny kommentointia.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kukkuluuruu. Enempiä ajattelematta, elossa ollaan. Leikkauksen pitäisi tulla ensi viikolla tai toisella viikolla. Ette voi uskoa mitä takapakkia olen joutunut kokemaan. Olen elossa mutta entä sen jälkeen? Olen niin kiinni tästä leikkauksesta, etten muista, edes välitä, pitkään aikaan ja se on kostautunut kaverien valituksista, valituksista huolimatta keskityn vain omaan tilanteeseeni. Kun olen toipunut, alkaa ajatukseni viheltää täydellä vauhdilla. Toivottavasti...
Liian tiukka leikkausvaatimus erinäisistä syistä. Hold on, palataan asiaan.