Entäs jos se onkin Häkkinen joka sinne Audille on pyrkimässä, eivät nimittäin tunnut sopimuskuviot Mersun kanssa selkenevän ja Häkkinen tuskin (no toivottavasti ei ainakaan) suostuu muuhun kuin 2007 Mersuun ja siihenkin mieluiten vain tehdastallissa.Mustiskuusviis sanoi:Nyt enään puuttuu se että Audi palkkaa Alesin ensi kaudelle, Alesihan ilmoitti Mersulle että hakee muita haasteita kaudelle 2007.. Saas nähdä kuinka tärkeänä markkina-alueena Audi pitää Ranska-Italia akselia. En silti jaksa uskoa että Alesi lähtee entisen työnantajan pahimman kilpailijan kelkkaan. Voi olla että Häkä ja Schneider on kaudella 2007 ainoat entiset F1 kuskit sarjassa. Ja kyllä toi HHF töitä löytää vaik GT autoista tai LeMans sarjasta.. tai WTCC.
Oho sanoi:Entäs jos se onkin Häkkinen joka sinne Audille on pyrkimässä, eivät nimittäin tunnut sopimuskuviot Mersun kanssa selkenevän ja Häkkinen tuskin (no toivottavasti ei ainakaan) suostuu muuhun kuin 2007 Mersuun ja siihenkin mieluiten vain tehdastallissa.
En sitten tiedä kuinka korkealle Mersu edes arvostaa pitkäaikaisen suhteen Häkkiseen, tuskin kovinkaan korkealle, jos edes tarjoavat vanhaa kalaustoa. Audille Häkkinen lienee kuitenkin olisi Alesia suurempi kaappaus.
Kyllä se on selvä asia että Häkä haluaa ajaa kunnon kalustolla eikä millään väyrys kalustolla niinkuin totesit Ja jos näin kävisi, Mika varmasti nevottelisi DTM:ämmän toisenkin autokunnan kanssa että jospa sitten siellä vielä lähdettäisiin sitä kultaa ja makeaa hakemaan.mariko sanoi:-meinaatko että norbert+muut mesen ukot edes kehtais leikillään ehdottaa häkälle vanhaa väyrystä camoon ny miehet,häkä on mesen ikoni ja piste:ahem: mikähän tota alesia oikeen vaivas menneelä kaudella,oliko kenties jotain vastaan mikaa ihan henk.koht. tasolla...heitti esim.sen jarru testin kesken pääsuoraa kun häkkis mika tuli imussa...tais kolhii muutenkin jossain toisessa kisassa,jos muistan oikein...:thumbdown
Se siinä kummaa onkin. Häkkisen jatkosopimus piti julkistaa Barcelonassa, ei julkistettu, sitten se piti julkistaa Stars and Cars tapahtumassa, ei julkistettu.mariko sanoi:-meinaatko että norbert+muut mesen ukot edes kehtais leikillään ehdottaa häkälle vanhaa väyrystä camoon ny miehet,häkä on mesen ikoni ja piste:ahem:
Ai Imatra? Sehän on meijän savuinen kaupunki! Oikeesti tuo logo tarkoittaa Imatra-aurinkolaseja. On Rossin henk.koht. sponssi.Nordschleife sanoi:http://www.racing1.de/web/dtm/artikel.php?newsID=10894&sid=
Mikä logo tuossa Rossin Mersussa on?
Oho sanoi:Se siinä kummaa onkin. Häkkisen jatkosopimus piti julkistaa Barcelonassa, ei julkistettu, sitten se piti julkistaa Stars and Cars tapahtumassa, ei julkistettu.
Rahasta tuskin on kysymys, koska Häkkien kuitenkin on taloudellisesti riippumaton, ja jos rahasta olisi ollut tarve olisi Häkkinen luultavimmin palannut F1:siin.
Jos ja kun kerran Häkkinen mitä luultavimmin haluaa jatkaa ajouraansa ainakin vuoden ja luontevinta olisi jatkaa Mersulla DTM:ssä niin kuinka toi pomojen lellikkiys näkyy, kun ukko ei luultavimmin ole edes saanut aikaiseksi sopimusta ensi kaudesta? Ehkä Häkkinen on pikemminkin rasite, jota ei oikein voi laskea kilpailijallekkaan, jos Mersu haluaa edelleen käyttää Häkkistä markkinoinnissaan.Mustiskuusviis sanoi:Ja Häkkisellä ei ole järkeä mennä myöskään Audille, Mersulla Häkä on pomojen lellikki, näin vähän ilkeästi sanottuna.
Mielenkiintoista! On kyllä aika kevyistä aineksista tehty soppa, mutta mistäs näistä tietää..hurjapäätön sanoi:http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=Ted_Kravitz&PO_ID=37928
Häkkinen menee McLarenille:doubtful: :tongue: :eek!:
No tuski häkän tallikaveriella on harhakuvitelmia markkina-arvostaan Häkän rinnalla... Jos Green olisi puskenut kenet tahansa muun Mersu-kuskin ulos, mitään määräystä ei olisi varmana tullut. Paitsi Schneiderin tapauksessa, tietty. Ja kuten sanoin "ilkeästi sanottuna", eli ei sitä nyt ihan tosissaan pidä ottaa. Jos Häkä ei pärjää tallikavereilleen, se ei tarkota etteikö Mikalle annettaisi kaikkein parasta ja uusinta kalustoa, muut vaan menee kovempaa. Alesikin pesi Häkän pariin otteeseen vanhalla kalustolla. Häkän suoritus oli pettymys; toka kausi eikä voittoja tältä kaudelta. Viime kaudella Paffet sai kaikkein uusimmat kehitysosat, mikä aiheutti Alesin avautumisen tv-haastattelussa Zandvoortissa. Totta on että kauden lopulla Mersu satsaa parhaaseen kuskiinsa, mutta alkuvuodesta puntit ovat tasan. Ja eiköhän maailmanmestarin nimi paina sen verran että uusimmat osat mikallekin järjestyy, tätä tarkoitin "lellikillä", Alesillehan niitä ei järjestynyt. Ehkä Häkän arvostus on kuskina laskenut (?), mutta Häkä on yhä suosittu Saksassa (ja muuallakin), joten automarkkinoiden kannalta Häkä kannattaisi pitää. Ja jo itse DTM sarja kaipaa F1 tähtiä tuomaan julkisuutta ja mielenkiintoa, ja nyt HHF:n ja Alesin poistuessa Mikalla onentistä parempi neuvottelutilanne. Markkinoinnistahan DTM:ssä on kysymys, eikä mistään muusta, kenties vielä selvemmin kuin muissa lajeissa, sillä DTM kiertää suurien autotehtaiden ja ostovoiman maissa.Oho sanoi:Ai niin Häkkinen on pomojen lellikki, koska Jamie Greenin ei annettu pitää tönimällä hankittua sijoitusta Lausizissa. Greenin ei kannttaisi totutella tönimällä ohitteluun jos ikinä mielii kalliita avopyöräformuloita etenkään F1:siä ajamaan
Huono provo! Joo DTM:ssä on kova taso ja tasaväkisempi kalusto. Mutta muitakin eroja on. Itseasiassa koppiautoluokka on täysin erilainen kuin F1-luokka. Autojen painojakauma on täysin erilainen ja niiden säätäminenkin on melko erilaista. Eipä nuo muutkaan F1-kuskit ole juuri menestystä sarjassa niittääneet. Ei Keke, JJ, Alesi tai Frenzen.Don Vito sanoi:Ei tuossa Häkkisen menestymättömyydessä ole oikeastaan mitään ihmeellistä. MH ajaa ns. omalla tasollaan. Kilpailu DTM:ssä on paljon kovempaa, siis tasaväkisempää, kuin F1:ssä. Häkkisen voittaessa kaksi mestaruuttaan Mäkki oli F1:en aivan terävintä kärkeä ja ainoa haastaja oli Schumi, joka pahaksi onnekseen teloi jalkansa ja näin tarjoili toisen mestaruuden MH:lle liki hopealautasella.
Auton kehittäjänä ja hienosäätäjänä niiden viimeisten satkujen esiin kaivamiseksi Häkkinen ei koskaan ole ollut mikään Schumin kaltainen virtuoosi, eikä suhteellinen vähäinen kokemus koppiautoista ainakaan edesauta asiaa. Toki on kaikki syyt uskoa, että ykkösillä ajettaessa Häkä edelleen veisi nykyisiä kilpakumppaneitaan kuin kuuluisaa litran mittaa.