Kyllä oli Audilta lapsellinen teko ottaa kaikki autot pois radalta. Ensinnäkin, Audi on aina ajanut todella paljon agressiivisemmin (siis törkeämmin) kuin Mersu. Kun Ekström oli La Rosan perässä, niin eikös se taklaa sen kylmästi pois radalta (siis ekström taklas la rosan). Mut ku Spengler oli Luhrin peräs, nii ei se ottan siihen minkään näköst kontaktii, ja yritti rehellisesti ohittaa sitä. Pahin ongelma suurimmal osal audikuskeist on se, et niil on pelkkä koppiauto tausta. Koppiautoissahan tunnetusti ajetaan agressiivisesti ja törkeästikin. Mersulla sen sijaan suurin osa kuskeista on ajanut jonkin sortin formula luokassa, ja oppinut ajamaan kunnolla, esim. että ajolinjaa ei vaihdeta juuri ennen jarrutusta, tai sen aikana (tomczyk esimerkkinä). Audikuskit ku valittaa et ku niit yritetään taklata ulos tahallaan, mut mitäs sitte toi viime vuoden norisring? Green johtaa kisaa, ja ohittaa kierroksella Audin Abtia. Abt kolaroi Greenin tahallaan kisasta ulos. Toinen Audin kuskien ongelma on, että osa on päässyt sarjaan suurimmilta osin suhteille. Herra Tomczyk on ADACin jonkin sortin johtaja. Vanin Ickx on sukus Jacky Ickxille, ja Abtin veli on audin tehdastallin tallipäällikkö (tai jotaan sinne päin).
Ja vielä tosta kilpailusta:
Häkkisellä oli täysin normaali ohitusyritys Tomczykistä, mut Mika puskettiin aivan radan sisäreunaan, jossa pitoa ei kovinkaan paljoa ole. Tomczyk näki aivan varmasti, että Häkkinen oli rinnalla. Ja mitä hän tekee? Kääntää ensin hieman vasemmalle, ja sitten runttaa täysiä mikan kylkeen. Ekström taas murjoi La Rosan täysin törkeästi pellon puolelle. Vaikka La Rosa olisikin halunnut osua Ekströmin kylkeen, mitään ei kuitenkaan ollut tehtävissä tilanteen pelastamiseksi. Ruoholla ei ollut pitoa, ja seuraava mutka kääntyi vasempaan. Videolta näkyy, että La Rosa jarrutti, mutta auto ei pysähtynyt. Loistavinta tilanteessa oli, että La Rosa ei pyytänyt tapausta anteeksi (ja hyvä niin!). DTM:ssä ratkasee se, kenellä on paras säkä, ja/tai kuka on tarpeeksi häikäilemätön, että kolaroi muut autot surutta ulos. Mika olisi ilman muuta ollut kärkitaistossa vielä loppukaudesta ilman Lausitzringin pisteiden puolittamista (kilpailujohdon käsittämätön sössiminen), Rockenfellerin murjomista Oscherslebenissä, ja Norisringin turva-autoa (tosin Mugellon vastaava tilanne hyvitti pistetilannetta hieman).
Viestin sanomahan on siis se, että Audit sikailee turhia, ja sit ku joku kolaroi ne vahingossa ulos, niin ne menee nurkkaan itkemään.