DUCKS WITH HELMETS BEATS 'EM ALL!

Captain Howdy

Well-known member
Olipahan keikka:
- yleisössä tappelu (olin menossa mukaan, mutta kitaranpiuha ei ylettänyt sinne asti...)
- rumpali POTKI rummut ympäri ravintolaa keikan päätteeksi (vika styge oli Blitzkrieg pop)
- takahuoneessa BÄNDI TAPPELI siinämäärin, että lasinsirujen keskeltä joutui ravintolan työntekijät keräilemään mm. rikkoontuneita kännyköitään
- itse en muista 5 viimeisestä biisistä mitään

... duck'n rollia!!!

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Olipahan keikka:
- yleisössä tappelu (olin menossa mukaan, mutta kitaranpiuha ei ylettänyt sinne asti...)
- rumpali POTKI rummut ympäri ravintolaa keikan päätteeksi (vika styge oli Blitzkrieg pop)
- takahuoneessa BÄNDI TAPPELI siinämäärin, että lasinsirujen keskeltä joutui ravintolan työntekijät keräilemään mm. rikkoontuneita kännyköitään

... duck'n rollia!!!
NONI :D

Ja tälläänen viesti ei oo keränny tuntiin vastausta. Mitä jumaliste.

Makkonen

Guest
No toi viesti nyt oli vähän sama kuin olis todennut, että kappas, tänään onkin lauantai.
Uskomatonta! Taas on lauantai. Justhan viime viikolla oli. Tarkoittaako tämä nytten sitä että lauantai alkaa tulemaan joka viikko?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Uskomatonta! Taas on lauantai. Justhan viime viikolla oli. Tarkoittaako tämä nytten sitä että lauantai alkaa tulemaan joka viikko?
Ai tää tulikin yllätyksenä. No semmosta EU-direktiiviä ollaan tiettävästi valmistelemassa. Saa nähdä, voiko moinen mennä läpi. Jäämme odottelemaan.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Kuka korvasi kaiken syntyneen mielipahan ja rikkoutuneen kaluston.
Pettymys yleisölle oli varmasti valtava, kun heidän idolinsa käyttäytyivät noin vastuuttomasti.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kuka korvasi kaiken syntyneen mielipahan ja rikkoutuneen kaluston.
Pettymys yleisölle oli varmasti valtava, kun heidän idolinsa käyttäytyivät noin vastuuttomasti.
No soittihan ne sentään 5 biisiä, mikä on 4.5 enemmän kuin yleensä.

burb

.
Kypäräkaakattajat siis todellakin, otsikon mukaisesti, hakkaavat kaikki. No jopas.

Captain Howdy

Well-known member
Kypäräkaakattajat siis todellakin, otsikon mukaisesti, hakkaavat kaikki. No jopas.
Eikun toisiamme. Ducksilla on nyt ollut 2 keikkaa ja molemmilla kerroilla minulla ja laulajalla on ollut nyrkit pystyssä. Kumpikaan ei tiedä / muista miksi...

Captain Howdy

Well-known member
Setti:
01 Too much money
02 Wait
03 Soulseller (Hellacopters)
04 Hoffa
05 Ain't what you do (Hurriganes)
06 Kill Yourself
07 Suck My Dick
08 P.O.P. (Backyard Babies)
09 I've been around (Sonic's Rendezvous Band)
10 Boots (Nancy Sinatra)
11 I love rock'n roll (Joan Jett)
12 Duck'n roll star
13 Kick Out the Jams (MC5)
encore:
Rumble (Link Wray)
Blitzkrieg pop (Ramones)

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Setti:
01 Too much money
02 Wait
03 Soulseller (Hellacopters)
04 Hoffa
05 Ain't what you do (Hurriganes)
06 Kill Yourself
07 Suck My Dick
08 P.O.P. (Backyard Babies)
09 I've been around (Sonic's Rendezvous Band)
10 Boots (Nancy Sinatra)
11 I love rock'n roll (Joan Jett)
12 Duck'n roll star
13 Kick Out the Jams (MC5)
encore:
Rumble (Link Wray)
Blitzkrieg pop (Ramones)
Hyvältä näyttää, en tiedä kuulostaako. Etenkin Jettin, MC5:n ja Ramonesin biisien vetäminen miellyttää näin keikkaa kokemattakin.

Captain Howdy

Well-known member
Kick out the jams sisälti kuulemma n. 10 min kitarasooloilujamit. Paha sanoa, kun ei muista.

burb

.
Mä olin järkkäämässä Ankoille keikkaa K-Messuille mutta ei sitten jos ei koko bändi tappele.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olipahan keikka:

... duck'n rollia!!!
Setti:
...
encore:
Rumble (Link Wray)
...
Niinpä.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Jatketaanpa mielenkiintoisen rock-kredibiliteetin luomista kertomalla keikan jälkeisistä tapahtumista.
Olin jo kaukaaviisaana palkannut ystäväni Peten kuskiksi, joten pääsisin vielä himaan samana yönä. Olin myös ehdottanut kyytiintuloa eräälle Timpalle, mutta tämä päätti jäädä yöksi. Mieli kuitenkin muuttui kun lopulta lasinsirpaleiden ja JOKA PUOLELTA uhkaavien hurjien karpaasien kynsistä pääsimme autolle - Timppa sanoikin tulevansa kotimatkalla Helsinkiin mieluusti, kunhan matkaevästä olisi riittämiin.
Tässä vaiheessa ravintola oli jo suljettu ja yritimme häätää nimmareidenpyytäjiä (ihan oikeesti, niitä oli hirveesti) Peten kanssa jotta pääsisimme autoon sisään. Kun asettelimme laitteistoa auton takatiloihin, livahti muuan isokokoinen liuhuvahiuksinen tyyppi pahnoille ja ilmoitti lähtevänsä "stadiin". Jouiduin kertomaa ettei tämä nyt mitenkään käy päinsä.
Silmäkulmastani näin erään Timpan haahuilevan epätietoisena olinpaikastaan kitaralaukkua kantaen edestakaisin katua pitkin.
Saimme yhytettyä hänet olutpulloja näytellen auton etupenkille (takapenkkejähän ei luonnollisesti ole).
Tässä vaiheessa kaarsimme beatlesmaisissa tunnelmissa auton kimppuun hyökänneiden ihmisten saapuvilta kohti pääkaupunkia. Tässä vaiheessa myös muuan eritoteten olutta pyytänyt hahmo etupenkillä päätti, että "hän nyt hieman lepäilee, pitäkää te turpanne kiinni ja vaihtakaa radiokanavaa".

Ajomatka sinällään sujui miellyttävästi... tosin eräs moottoritieosuus sujui siten, että joku meistä etupenkillä istuneista (ei kuski, enkä minä) ilmoitti tuon tuostakin jyrkästi, että auto tulee pysäyttää NYT, sillä hänen on päästävä raittiiseen ilmaan. Joka kerta näillä pysäyksillä, joita oli 4 tai 5, miekkonen paineli suoraan lumihankeen ja jäi sinne. Kun sitten menin häntä noutamaan, olivat solvaukset tuiki hurjia! Sisään hänet saimme kuitenkin, vaikka kuulimme myös kunniamme kera uhkailujen.

Lopulta pääsimme miehen kotikonnuille, jossa on se erikoinen piirre, että kontuja vartioidaan asein ja vartiomiehin. Nämä epäsivät meiltä välittömästi pääsyn alueelle, vaikka asukas itse jälleen hyvin tylysti kertoi vievänsä sisään aivan ketä huvittaa eikä se näille "virkamiehille" kuulu lain.
Sinne lähti mies yksinään kävelemään kunnes tuiskahti jonkkaan.
Tällöin antoi vartiomies luvan lähteä häntä auttamaan ja viemään kotiin.

Kun sitten pääsimme pari sataa metriä miehen kotiovelle, seurasikin meitä jo samaisen firman jeeppi, ilmeisesti halunaan varmistaa, että varmasti poistumme paikalta. Tämä oli hieman outoa, sillä toisaalta portilla ollut vartiomies ei enää millään olisi päästänyt meitä ulos, kun ei tiennyt millä asioilla olimme liikenteessä.

Pääsimme kuitenkin ja olin himassa noin 3:49, mikä on kohtuullisen hyvä suoritus.