Editori ongelma

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Minulla ei toimi editorin mitkään nappulat Antin tekemän päivityksen jälkeen. Löytyyköhän tähän vikaan joku helppo ratkaisu? Testailen hieman ...

User CP alkoi kylläkin toimimaan. Selaimena mulla on Firefox 1.5.0.6

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sama. Ei toimi sen parmemin hymiöt kuin fontit, kuvanliimailut ja niinpoispäinkään. Browseri on sama kuin Miguelilla.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Duuniläppärillä editori toimii Firefoxissa. :doubtful: Saan valittua vetovalikosta jopa hymiöitä. :ahem: Onkohan kotikoneella jotain ihmeellisyyttä. :confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulla ei toimi näköjään duunissakaan, ainakaan tällä koneella.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tällä toisella duunikoneella taas toimii Firefoxillakin :confused:

EDIT: Ei näköjään auttanut sekään, että kopsasin tolta toimivalta koneelta profiilin tähän toimimattomaan sen jälkeen, kun olin ensin deletoinnut vanhan profiilin.

EDIT2: Eikä auttanut myöskään Firefoxin deinstallointi ja uudelleenasennus.

Viimeksi muokattu:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Tällä toisella duunikoneella taas toimii Firefoxillakin :confused:

EDIT: Ei näköjään auttanut sekään, että kopsasin tolta toimivalta koneelta profiilin tähän toimimattomaan sen jälkeen, kun olin ensin deletoinnut vanhan profiilin.
Kusimutterihaaste. :ahem:

Kukas se puhui jostain ratkaisusta kuvaongelmaan. Mulla oli yhdessä vaiheessa ongelmia Firefoxin kanssa siten, että mitkään kuvat eivät linkittyneet oikein.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Miguel sanoi:
Oisko tuolta mitään apua? Pitääpä kattella illalla kotikoneesta asetukset ...
Ei ole, tällä koneella, jossa noi namiskat toimii, on ainakin nuo asetukset täysin samat. Samoin tuossa, jossa ei toimi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Outoa, nyt alko yhtäkkiä toimia tässä toisessakin koneessa :eek!:

Mitään asetuksia en ole muuttanut sitten profiilin kopioinnin ja uudelleenasennuksen jälkeen.

Vai tekikö Antti mahdollisesti jotakin?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Miten mää muistelisin, että Olgalla tai jollain muulla olisi ollut sama ongelma joskus.

Silloin tutkin sorsia(html), ja niistä selvisi kyllä jotain....ehkä...:confused:

Taitaa olla sementia. :confused:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Antti ehkä muutti jotain, tai sitten alunperinkin tuo ongelma liittyi uuden version käyttöönottoon (jotkut palvelimet ehkä päivittivät viiveellä). (clearaus auttoi just siihen jne.)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
No helkutti. Tämähän auttoi :eek!: :thumbup:

Soot hurukuru :ahem:
Kusimuttereiden ratkoja on hurukuru. Tollaisesta pitäisi antaa joku kunniamaininta. Työhaastattelussa sitten pitää muistaa mainita, että on hurukuru. :eek!: :ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Formulanomi sanoi:
Antti ehkä muutti jotain, tai sitten alunperinkin tuo ongelma liittyi uuden version käyttöönottoon (jotkut palvelimet ehkä päivittivät viiveellä). (clearaus auttoi just siihen jne.)
Jospa cache sisältää jotain sellaisia komponentteja, jotka eivät toimi uudessa versiossa. :dunno: