Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
No mä en ole clearanut mitään. Ihan hyvin on toiminut. Ja on siis Firefox....Miguel sanoi:Jospa cache sisältää jotain sellaisia komponentteja, jotka eivät toimi uudessa versiossa. :dunno:
No mä en ole clearanut mitään. Ihan hyvin on toiminut. Ja on siis Firefox....Miguel sanoi:Jospa cache sisältää jotain sellaisia komponentteja, jotka eivät toimi uudessa versiossa. :dunno:
:thumbup:Sam sanoi:No helkutti. Tämähän auttoi :eek!: :thumbup:
Soot hurukuru :ahem:
No meillä kaikilla ei varmaankaan firefoxin cache sisältö ole ihan identtinenFormulanomi sanoi:No mä en ole clearanut mitään. Ihan hyvin on toiminut. Ja on siis Firefox....
No ei tietenkään. Ja käytetäänpä me itse kukin eri servereitäkin - pakostikin.OoPee sanoi:No meillä kaikilla ei varmaankaan firefoxin cache sisältö ole ihan identtinen
Mä taasen jo ettiskelin josko optioista sais määriteltyä, että tulis aina automaattisesti se advanced-tila tohon editointiin En tosin löytäny semmosta asetusta.Formulanomi sanoi:Edit: Tää pikaeditointi ruuttana on hyvä....
Mun mielestä on parempi, että se kysyy vain urlin. Pitää vain ensin maalata hiirellä se teksti, jonka haluaa toimia linkkinä.OoPee sanoi:Semmonen "ongelma" tässä kyllä vielä on, että toi "insert Link" ei toimi enää niinkuin ennen. Ennenhän se toimi niin, että sä syötit siihen kaksi arvoa. Sen todellisen linkin sekä sen linkin tekstin eli siis näin: foorumi.
Nyt tää ei kysy enää kuin ton linkin ja läppää ton tekstin paikallekin sen linkin, siis näin: http://www.f1-forum.fi :doubtful:
Tokihan tuota voi editoida, mutta kätevämpi se vanha tapa oli. Jos kyseesäs on joku simppeli asetusvipunen, niin voisikko Antti kääntää sen siihen vanhaan asentoon?
En minäkään.OoPee sanoi:Mä taasen jo ettiskelin josko optioista sais määriteltyä, että tulis aina automaattisesti se advanced-tila tohon editointiin En tosin löytäny semmosta asetusta.
Samoin mulla, unohdin ton kokonaan ja muistin vasta, kun ei toiminu. Cache tyhjäks ja jo skulaa :ahem:Miguel sanoi:Kakken tyhjentäminen tosiaan auttoi myös kotikoneella. :eek!:
Hurukurutouhua.