Editori ongelma

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Miguel sanoi:
Jospa cache sisältää jotain sellaisia komponentteja, jotka eivät toimi uudessa versiossa. :dunno:
No mä en ole clearanut mitään. Ihan hyvin on toiminut. Ja on siis Firefox....

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
No helkutti. Tämähän auttoi :eek!: :thumbup:

Soot hurukuru :ahem:
:thumbup:

Mä tosin en deletoinnu cachea, todennäköisesti mulla kävi niin, että ne toimimattomat komponentit tuli ylikirjoitettua, kun testailin ja alkoi sen vuoksi toimia yllättäen ja pyytämättä.

Mutta hyvä, nyt ainakin tiedän millä saan ton firefoxin himassa toimimaan. Solit mun koekaniini :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
No mä en ole clearanut mitään. Ihan hyvin on toiminut. Ja on siis Firefox....
No meillä kaikilla ei varmaankaan firefoxin cache sisältö ole ihan identtinen ;)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
No meillä kaikilla ei varmaankaan firefoxin cache sisältö ole ihan identtinen ;)
No ei tietenkään. :rolleyes: Ja käytetäänpä me itse kukin eri servereitäkin - pakostikin.

Itse olen siis ongelmitta käyttänyt eilisestä alkaen ja on Firefox 1.5.0.6.

ps. Saman tyyppinen ongelma on, kun viemme esim. jotain palveluita tuotantoon. (saattaa kestää kauan, ennen kuin palvemien cache:t ovat ajantasalla:
- tästä voi johtua siis se, että toisilla toimii heti (ja toisilla ei)
- seuraava steppi on sitten tietysti käyttäjäkohtaiset cacheet )

Edit: Tää pikaeditointi ruuttana on hyvä....

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Edit: Tää pikaeditointi ruuttana on hyvä....
Mä taasen jo ettiskelin josko optioista sais määriteltyä, että tulis aina automaattisesti se advanced-tila tohon editointiin :eek: En tosin löytäny semmosta asetusta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Semmonen "ongelma" tässä kyllä vielä on, että toi "insert Link" ei toimi enää niinkuin ennen. Ennenhän se toimi niin, että sä syötit siihen kaksi arvoa. Sen todellisen linkin sekä sen linkin tekstin eli siis näin: foorumi.

Nyt tää ei kysy enää kuin ton linkin ja läppää ton tekstin paikallekin sen linkin, siis näin: http://www.f1-forum.fi :doubtful:

Tokihan tuota voi editoida, mutta kätevämpi se vanha tapa oli. Jos kyseesäs on joku simppeli asetusvipunen, niin voisikko Antti kääntää sen siihen vanhaan asentoon?

H_Hihhuli

Well-known member
OoPee sanoi:
Semmonen "ongelma" tässä kyllä vielä on, että toi "insert Link" ei toimi enää niinkuin ennen. Ennenhän se toimi niin, että sä syötit siihen kaksi arvoa. Sen todellisen linkin sekä sen linkin tekstin eli siis näin: foorumi.

Nyt tää ei kysy enää kuin ton linkin ja läppää ton tekstin paikallekin sen linkin, siis näin: http://www.f1-forum.fi :doubtful:

Tokihan tuota voi editoida, mutta kätevämpi se vanha tapa oli. Jos kyseesäs on joku simppeli asetusvipunen, niin voisikko Antti kääntää sen siihen vanhaan asentoon?
Mun mielestä on parempi, että se kysyy vain urlin. Pitää vain ensin maalata hiirellä se teksti, jonka haluaa toimia linkkinä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Mä taasen jo ettiskelin josko optioista sais määriteltyä, että tulis aina automaattisesti se advanced-tila tohon editointiin :eek: En tosin löytäny semmosta asetusta.
En minäkään.

Jos korjaa kiroitusvirheitä, niin tuo yksinkertaistettu editori lienee helpompi.
Toki sitten, jos haluaa lisäillä esim. hymiöitä tai muutella linkkejä - lisätä kuvia tai muuta vähän monimutkaisempaa se advanced -editori olisi parempi.

Olisi tosiaan hyvä, jos se olisi optioissa. Tai sitten viestejä voisi päästä editoimaan kahdella eri painonapilla (advanced- ja pikaeditori)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
H_Hihhuli sanoi:
Mun mielestä on parempi, että se kysyy vain urlin. Pitää vain ensin maalata hiirellä se teksti, jonka haluaa toimia linkkinä.
Katos perkele, noinhan se toimiikin. Kiitos :ahem:

Ja joo, on oikeestaan tolleen parempi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Miguel sanoi:
Kakken tyhjentäminen tosiaan auttoi myös kotikoneella. :eek!:

Hurukurutouhua. :eek:
Samoin mulla, unohdin ton kokonaan ja muistin vasta, kun ei toiminu. Cache tyhjäks ja jo skulaa :ahem:

t: hurukuru :eek: