Eduskuntavaalit 2007

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
kouvotsvoni sanoi:
Esko Ahon hallitukseen meno kuulosti jälkijättöiseltä aprilli-pilalta.:thumbfh:
No ei vaan se on Keskustan Niinistö pelon uusin ilmenemismuoto... "Ja niin pelkäsi Keskusta Niinistöä, että kaivoi vainajat haudoistaan Niinistön torjuakseen"....

Siinä missä aikaanaan omilla ehdoillaan päivänpolitiikasta vetäytynyt ja omilla ehdoillaan sinne palannut Niinistö on kehäraakki, jolla ei enää ole mitään annettavaa, tuplasti turpaan ottanut Aho, joka ei kanslaisluottamustaan sitten vuoden 2000 ole mittauttanut on varteen otettava poliitikko.... Anna mun kaikki kestää, ainoa vakio tuntuu tosiaan olevan, että Kepu pettää aina...
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Pientä katkeruutta ilmassa. Yhtäkään ministerinsalkkua ei ole vielä jaettu. Ja tiedoksenne ministeriksi ei valita kansanvaalilla. ;)
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
patriot sanoi:
Pientä katkeruutta ilmassa. Yhtäkään ministerinsalkkua ei ole vielä jaettu. Ja tiedoksenne ministeriksi ei valita kansanvaalilla. ;)
Jos ja ikävä kyllä kun tämmöinen on poliittisesti aktiivien mielipide poliittisen vallan jaosta, niin voi vain ihmetellä, kuinka samoilla tyypeillä on otsaa taivastella äänestysvilkkauden jatkuvaa laskua.

Onko tommonen typeryys synnynnäistä vai pitääkö ottaa oppitunteja Alkio-opistossa?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Eiköhän tuossa pyrkimyksessä nostaa Aho hullutukseen ole seuraavat pressan vaalit.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Oho sanoi:
Jos ja ikävä kyllä kun tämmöinen on poliittisesti aktiivien mielipide poliittisen vallan jaosta, niin voi vain ihmetellä, kuinka samoilla tyypeillä on otsaa taivastella äänestysvilkkauden jatkuvaa laskua.

Onko tommonen typeryys synnynnäistä vai pitääkö ottaa oppitunteja Alkio-opistossa?
Ruotsissa kokoomuspääministeri Reinfelt nosti ex-pääministerin ulkoministeriksi!
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
jps sanoi:
Eiköhän tuossa pyrkimyksessä nostaa Aho hullutukseen ole seuraavat pressan vaalit.
Voipi olla joo...tosin ei hullutukseen vaan sinivihreän tuulen hallitukseen.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
jps sanoi:
Eiköhän tuossa pyrkimyksessä nostaa Aho hullutukseen ole seuraavat pressan vaalit.
Aha, sä et sitten oo sitä mieltä, että yhden todella arvokkaan post doc apurahapaikan tuhlaaminen turpiinsa ottaneen poliitikon haavojen nuolentaan ei riittänyt.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ohon kokoomuslaisuus nostaa päätään... :thumbup:
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
patriot sanoi:
Ohon kokoomuslaisuus nostaa päätään... :thumbup:
Kuis? Ottamatta kantaa kokoomuslaisuuteen tai sen puutteeseen en mä kyllä tässä ole pahemmin esittänyt mitään kantoja joiden pitäis pahemmin sysätä mua mihinkään leiriin kepu skeptisten nukkuvien lisäksi.

Ja mä olen ihan oikeasti sitä mieltä että Ahon lähettäminen Harvardiin nuolemaan haavojaan oli silkkaa rahan tuhlausta, samalla rahalla sinne ois saatu kaksi osaavaa politiikan post-doc tutkijaa joilla ois ehkä ollut ennemmän annettavaa ja ennen kaikkea saatavaa kuin tutkimusmaailmasta täysin pihalla olevalla urapoliitikolla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Oho sanoi:
Aha, sä et sitten oo sitä mieltä, että yhden todella arvokkaan post doc apurahapaikan tuhlaaminen turpiinsa ottaneen poliitikon haavojen nuolentaan ei riittänyt.
Mistä sä niin päättelet?

Arvelin vain kepun syitä nostaa Aho hallitukseen.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Oho sanoi:
Kuis? Ottamatta kantaa kokoomuslaisuuteen tai sen puutteeseen en mä kyllä tässä ole pahemmin esittänyt mitään kantoja joiden pitäis pahemmin sysätä mua mihinkään leiriin kepu skeptisten nukkuvien lisäksi.

Ja mä olen ihan oikeasti sitä mieltä että Ahon lähettäminen Harvardiin nuolemaan haavojaan oli silkkaa rahan tuhlausta, samalla rahalla sinne ois saatu kaksi osaavaa politiikan post-doc tutkijaa joilla ois ehkä ollut ennemmän annettavaa ja ennen kaikkea saatavaa kuin tutkimusmaailmasta täysin pihalla olevalla urapoliitikolla.
Ahohan on fiksu mies, eihän sellaiselta voi kieltää opiskelua. :thumbup:
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
patriot sanoi:
Ruotsissa kokoomuspääministeri Reinfelt nosti ex-pääministerin ulkoministeriksi!
Niin, ja aurinko lähinnä maata oleva tähti ja kuu maan satelliiteista suurin, entä sitten.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Suomeen on tulossa sinivihreä porvarihallitus. Hallitustunnustelija, keskustan puheenjohtaja Matti Vanhanen on ilmoittanut valinneensa hallitusneuvotteluihin keskustan lisäksi kokoomuksen, vihreät ja RKP:n.

Vanhasen mukaan ratkaisuun vaikuttivat sekä vaalitulos että puolueiden ohjelmalliset tavoitteet. Hän sanoo korostaneensa päätöksessä erityisesti vaalituloksen merkitystä.

Vanhasen päätös on ennakko-odotusten mukainen. Jonkinasteinen jännityksen kohde oli, valitsisiko Vanhanen neljänneksi hallituspuolueeksi vihreät vai kristillisdemokraatit.

Nyt vihreistä on tulossa hallituspuolue viiden vuoden tauon jälkeen. Vastaavasti SDP siirtyy oppositioon 12 vuoden hallituskauden jälkeen.
Ei mitenkään yllättävä ilmoitus. Seuraavaksi alkaa sitten ministeriruletti! :ahem:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Oho sanoi:
Ja mä olen ihan oikeasti sitä mieltä että Ahon lähettäminen Harvardiin nuolemaan haavojaan oli silkkaa rahan tuhlausta, samalla rahalla sinne ois saatu kaksi osaavaa politiikan post-doc tutkijaa joilla ois ehkä ollut ennemmän annettavaa ja ennen kaikkea saatavaa kuin tutkimusmaailmasta täysin pihalla olevalla urapoliitikolla.
Ja tämä liittyy tähän päivään ja tähän aiheeseen miten? Ei mitenkään! :thumbup:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
patriot sanoi:
Pientä katkeruutta ilmassa. Yhtäkään ministerinsalkkua ei ole vielä jaettu. Ja tiedoksenne ministeriksi ei valita kansanvaalilla. ;)
Maaseudunpuolue voi niukan vaalivoiton jälkeen paukutella henkseleitään. Mutta ei se lypsyjakkaraporukka ikävä kyllä aivan sanelupolitiikkana niiden salkkujen jakoa pääse määräämään -onneksi- ;)
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Törni sanoi:
Maaseudunpuolue voi niukan vaalivoiton jälkeen paukutella henkseleitään. Mutta ei se lypsyjakkaraporukka ikävä kyllä aivan sanelupolitiikkana niiden salkkujen jakoa pääse määräämään -onneksi- ;)
Lypsyjakkaraporukka :eek:

Puhutko nyt Vennamon perillisistä vai Suomen Centrumista..... ;)
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Black Leopard sanoi:
Lypsyjakkaraporukka :eek:

Puhutko nyt Vennamon perillisistä vai Suomen Centrumista..... ;)
Pakko vähän vedättää tota Patriottia. Tekee sille hyvää :p
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Törni sanoi:
Maaseudunpuolue voi niukan vaalivoiton jälkeen paukutella henkseleitään. Mutta ei se lypsyjakkaraporukka ikävä kyllä aivan sanelupolitiikkana niiden salkkujen jakoa pääse määräämään -onneksi- ;)
Nyt vain jännitetään, aloittaako uusi hallitus tempputyöllistämisen lisäämällä ministerien määrää.
 
Ylös