Hyvä veikkaus, mä pelaan varman päälle ja veikkaan 0-100 %'n väliin ääniosuuden osuvan.Itse veikkaan että se on jossain 15% ja 25% väliltä. Sen tarkemmin en osaa veikata.
Hyvä veikkaus, mä pelaan varman päälle ja veikkaan 0-100 %'n väliin ääniosuuden osuvan.Itse veikkaan että se on jossain 15% ja 25% väliltä. Sen tarkemmin en osaa veikata.
Tiedän varmuudella ettei ole 100%Hyvä veikkaus, mä pelaan varman päälle ja veikkaan 0-100 %'n väliin ääniosuuden osuvan.
Itse veikkaan, että persujen saalis on lähempänä 12.5 %:ta.Veikkaan että persut saavat 17,34 %:ia äänistä.
Saattaa olla...ja tän jälkeen suurin osa nyt persuksia äänestäneitä jättää seuraavalla vaalikaudella äänestämättä ja perusteena oli se, että mikään ei juurikaan muuttunut.Itse veikkaan, että persujen saalis on lähempänä 12.5 %:ta.
Netissä on paljon helpompi kiukutella kuin vanerikopissa :alppu:
Tuohan on se huonoin mahdollinen leikkaustapa, se joka osoittaa täydellistä johtajuuden puutetta. Toisaalla on enemmän löysää, toisaalla vähemmin, mutta kun ei uskalleta ottaa kantaa, niin leikataan kaikkialta :nope:No kyllähän kiviniemi ilmoitti ylen tentissä että juustohöylällä leikkaavat siivun kaikesta tai jotain.
http://www.bloomberg.com/news/2011-04-15/germany-would-back-greece-if-it-sought-debt-restructuring-minister-says.htmlA Greek debt restructuring “would not be a disaster” and Germany would back a voluntary effort to ease the struggling euro member’s payment terms, Deputy Foreign Minister Werner Hoyer said.
niinpä :nope:Tuohan on se huonoin mahdollinen leikkaustapa, se joka osoittaa täydellistä johtajuuden puutetta. Toisaalla on enemmän löysää, toisaalla vähemmin, mutta kun ei uskalleta ottaa kantaa, niin leikataan kaikkialta :nope:
Sellaista avoimmuutta.Harva kokoomuslainen kertonut vaalirahansa ennakkoon
julkaistu tänään klo 11:05, päivitetty tänään klo 11:06
Suurista puolueista kokoomuksen kansanedustajaehdokkaat näyttävät täyttäneen laiskimmin vaalirahan ennakkoilmoituksia. Koko maan kokoomusehdokkaista kirjallisen ilmoituksensa on tehnyt 21, monesta vaalipiiristä ei yksikään.
Myös puoluejohtaja Jyrki Kataisen vaalirahailmoitus loistaa poissaolollaan Valtiontalouden tarkastusviraston ylläpitämällä listalla. Muiden puolueiden puheenjohtajista Timo Soini (ps.) ja Stefan Wallin (r.) vaikenevat vielä tässä vaiheessa.
Tähän mennessä ilmoitetuista kallein vaalikampanja näyttää olleen Helsingistä eduskuntaan pyrkivällä kokoomuksen Pia Pakarisella, jolla oli 55 200 euron budjetti. Se ylittää esimerkiksi puheenjohtajien Mari Kiviniemen (kesk.) ja Anni Sinnemäen (vihr.) reilun 40 000 euron rahoitukset.
Tosin rahakkaimmat koneistot paljastunevat vasta vaalien jälkeen. Ainakaan viime eduskuntavaalien yli 100 000 euron budjetin ylittäjät Eero Lehti (kok.) ja Paula Sihto (kesk.) eivät ole raottaneet tämänkertaisia vaalirahoja ennakkoon.
Vapaaehtoisen vaalirahailmoituksen ehtii tehdä ennakkoon vielä tänään.
YLE Uutiset
- Nykyinen linja valittiin vuosi sitten. Sen jälkeen on uskoteltu, että tilanne rauhoittuu, mutta niin ei ole käynyt. Tilanne pahanee tasaisesti. Suunnanmuutos nyt tarkoittaisi, että myönnettäisiin ainakin osittain virheellinen politiikka.Minä haluaisin tietää vastauksia muutamiin kysymyksiin. Oppositio on nyt kiistattomasti osoittanut niin on aivan päivän selvää niin että lapsikin ymmärtää että velkaantuneiden maiden tukeminen on selvästikin kaikkin EU- ja euro-maiden etujen vastaista. Minua ihmetyttää että miksi ihmeessä vain ja ainoastaan oppositiopuolueet ovat tämän epäkohdan havainneet Euroopassa siis riippumatta siitä ovatko oppositiopuolueet oikeistossa vai vasemmistossa? Miksi ihmeessä hallitusvastuussa olevat puolueet, Euroopan Keskuspankki ja IMF eivät ole tätä huomanneet?
Tämän tyyliseen viittasin, kun kirjoitin vapaalla "säröistä"...- Nykyinen linja valittiin vuosi sitten. Sen jälkeen on uskoteltu, että tilanne rauhoittuu, mutta niin ei ole käynyt. Tilanne pahanee tasaisesti. Suunnanmuutos nyt tarkoittaisi, että myönnettäisiin ainakin osittain virheellinen politiikka.
- Velkajärjestely nyt olisi arvaamaton. Kuka haluaisi sellaisen riskin ottaa, ehkä se siirtyy seuraavilel päätöksentekijöille.
- Vaikka ECB:ssä, IMF:ssä ja muualla ymmärretään, että velkajärjestely on väistämätön, niin sitä ei tuoda julki esipuheilla. Se valmistellaan kaikessa hiljaisuudessa ja sitten asia kerrotaan yhtenä rintamana (suunnitelman kera) markkinoille.
Pitää vain toivoa, että velkajärjestelyt todella käynnistyvät EU:n, IMF:n ja ECB:n toimesta ennen kuin luottamus markkinoilla loppuu.
:alppu:Instead, young women should study less and spend more time giving birth to pure Finnish children. That is like a faint echo of Nazi ideology.
On ehkä napattu Persusten vaaliohjelmasta. (melko vapaasti kääntäen ja tulkiten...)BBC:kin on päättäny kantaa kortensa kekoon Persujen vastaisessa propagandasodassa: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-13091920
:alppu:
Perussuomalaisten mielestä suomalaisen yhteiskunnan tulevaisuus on lapsissa ja nuorissa. Tällä hetkellä maassamme syntyy n. 1,8 lasta yhtä naista kohden. Samaan aikaan parhaassa hedelmällisyysiässä olevista valtaosa opiskelee pienen opintotuen turvin, ja elää siis suomalaisen mittapuun mukaan köyhyysrajan alapuolella tehden opintoja opintorahansa eteen. On erikoista, että lääkkeeksi Suomen väestön ikääntymiseen tarjotaan kuitenkin vain lähinnä maahanmuuttoa. Yhteiskunnan tulisi taata sellaiset olosuhteet, että nykyistä useammilla nuorilla suomalaisilla olisi todelliset mahdollisuudet perustaa perhe ja hankkia lapsia. Lapset ovat aina tervetulleita, sillä lapset ovat luonnollinen osa elämää ja edellytys kansakunnan tulevaisuudelle.
Koska opintoajat ovat maassamme venyneet pitkiksi lähinnä siksi, että suomalaisia ylikoulutetaan ja opiskelua tuetaan samaan aikaan yksilötasolla alimitoitetusti, on Perussuomalaisten mielestä opiskelijoiden muodostamalle perheelle kohdistettava nykyistä enemmän tukea. Muuten parhaassa lastensaanti-iässä olevilla pareilla on liian heikot edellytykset hankkia lapsia. Jos kaikki lykkäävät lastenhankintaa lähes 30-vuotiaiksi, kuten nyt tapahtuu, niin lapsiluku jää auttamattomasti keskimäärin alle kahden ja väestörakenteemme vääristyy.
,,,
Perussuomalaisten mielestä maahanmuutto ei takaa ikärakenteen korjaantumista kestävällä tavalla, sillä maahanmuuttajat eivät lopullisesti kotouduttuaan todennäköisesti hanki yhtään sen enempää lapsia kuin nykyinen kantaväestökään, vaikka aluksi syntyvyys voi maahanmuuttajien keskuudessa olla hiukan keskimääräistä korkeampi. Pitkällä aikavälillä kantaväestön keskuudessa syntyvyyden saaminen nousuun on mielestämme helpoin, edullisin sekä luonnollisin eli toisin sanoen ainut todellinen ratkaisu väestörakenteen korjaamiseksi.
Aivan ensiksi haluaisin on muuttunut pankkien ja sijoittajien vastuuksiUrpilainen on se pahin fraasien toistelija tuosta sakista.