Ehdotus: kakkosnikit

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Minusta tuntuu, että tarve ainakin yhden ilmiselvästi jo bannatun hahmon kakkosnikin poistamiselle/bannaamiselle on olemassa.. Mut siis ei mulla muuta.. Mitäänhän ei tietenkään tapahdu, mutta ajattelinpa silti mainita asiasta.. :)
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Minusta tuntuu, että tarve ainakin yhden ilmiselvästi jo bannatun hahmon kakkosnikin poistamiselle/bannaamiselle on olemassa.. Mut siis ei mulla muuta.. Mitäänhän ei tietenkään tapahdu, mutta ajattelinpa silti mainita asiasta.. :)
Tiedän kenestä puhutaan, mutta mikäli IP (Antti/modet vissiin näkee ne?) ei ole sama kuin kyseisellä jo banjotulla hahmokkeella niin länsimaisen oikeustajun mukaan kyseessä ei ole sama hahmo.. vaikka olisikin (vahva epäilys ei riitä, pitää olla todisteita). Näin ollen olisi vähän hankala banjota ko hahmoa koska hahmo ei varsinaisesti ole tehnyt mitään väärää (yleinen tyhmyys tai hengen köyhyys ei kait sinänsä ole säännöissä kielletty). :dunno:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Minusta tuntuu, että tarve ainakin yhden ilmiselvästi jo bannatun hahmon kakkosnikin poistamiselle/bannaamiselle on olemassa.. Mut siis ei mulla muuta.. Mitäänhän ei tietenkään tapahdu, mutta ajattelinpa silti mainita asiasta.. :)
Kaksikin paljon postaavaa tulokasta voisi banjota hengen köyhyyteen vedoten...mutta sitten varmaan minäkin saisin potkut:thumbfh:
 
Ylös