Ehdotus: kakkosnikit

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
patriot sanoi:
Vaikkakin päätös oli väärä. Hyväksyn kuitenkin modetiimin päätöksen. Vaikka en nyt valitettavasti saanut kakkosnikki syytöksiä niskastani. :(
Kuka ja milloin viimeksi on sua syytellyt, jos saan kysyä?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä ainakin muistan patriotia melko suoraan väitetyn hahmoksi esim. Stig Helmerin ja Jakopään hihnan takana.
Okei, oltiinko tässä nyt hankkiutumassa patriotista eroon? ;-)
En vaan itse oo huomannut noita kovin usein.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moderaattorit sanoi:
Modetiimi keskusteli asiasta, ja päädyttiin päätökseen, että kakkosnikkejä ei ole tarpeen alkaa karsimaan. Häirikkönnimimerkit poistetaan edelleenkin vanhan käytännön mukaisesti.
Mun mielestä ihan oikea ratkaisu. Jos joku nyt ihan välttämättä haluaa kahden eri nickin takaa kommentteja kirjoitella, niin siinähän kirjoittelee. Mun mielestä oleellisempaa on se, että keskitytään juuri tuon ylimääräisen häiriköinin/provosoinnin kitkemiseen, tuli se sitten ykkös-, kakkos- tai kolmosnickin takaa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mun mielestä olis syytä taas kehitellä kaikkia uusia jänniä sääntöjä foorumille!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä ainakin muistan patriotia melko suoraan väitetyn hahmoksi esim. Stig Helmerin ja Jakopään hihnan takana.
Minä en kyllä niitä väitteitä ikinä vakavasti tarkoitettuina pitänyt, eikä tullut mieleenkään patriotin kytkeminen näihin/tähän hahmoon. Kirjoittajan 'käsialan' kyllä yleensä tunnistaa hyvinkin pian.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onko jokin erityinen syy, miksi noita nollapostauskavereita roikotetaan tuolla Member List'illa? Minusta ne (noin 800) voisi sieltä siivota pois, samoin muutkin vanhat muutaman postauksen nimimerkit, joihin ei ole tullut mitään vuosikausiin.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Väestörekisterikeskukseen voitaisiin lähettää kaikkien nimimerkkien tiedustelut, että onko kukaan niistä elossa / olemassa ja samalla voidaan heittää kaikki pois.:rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Thunder sanoi:
Väestörekisterikeskukseen voitaisiin lähettää kaikkien nimimerkkien tiedustelut, että onko kukaan niistä elossa / olemassa ja samalla voidaan heittää kaikki pois.:rolleyes:
Just. Siellähän niillä on aikaa ja ammattitaitoa nimimerkkien kaiveluun. :rolleyes: Tokihan minä ainakin olen sinne Olgani ilmoittanut, samoin muut nimimerkkini.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Onko jokin erityinen syy, miksi noita nollapostauskavereita roikotetaan tuolla Member List'illa? Minusta ne (noin 800) voisi sieltä siivota pois, samoin muutkin vanhat muutaman postauksen nimimerkit, joihin ei ole tullut mitään vuosikausiin.
Ehkei ihan kaikkia, mutta vanhat käyttämättömät nollapostaustunnarit voi kyllä siivota. Meinaan voihan siellä olla joukossa ihmisiä, jotka ovat hiljattain rekisteröityneet, mutat eivät vielä ole suutaan uskaltaneet avata. Jokuhan voi rekisteröityä vaikka vaan lukisn muiden juttuja.

Samoin ehkä tosiaan semmoisiakin tunnareita, joita ei tosiaan ole vuosikausiin käytetty, vois ehkä varovaisesti heitellä mäkehen. Tose luonnollisesti kuuluu jättää.
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Moderaattorit sanoi:
Modetiimi keskusteli asiasta, ja päädyttiin päätökseen, että kakkosnikkejä ei ole tarpeen alkaa karsimaan. Häirikkönnimimerkit poistetaan edelleenkin vanhan käytännön mukaisesti.
Hyvä päätös. :ahem:
 
Ylös