Vellu
Kuninkaalleninen
Kuka ja milloin viimeksi on sua syytellyt, jos saan kysyä?patriot sanoi:Vaikkakin päätös oli väärä. Hyväksyn kuitenkin modetiimin päätöksen. Vaikka en nyt valitettavasti saanut kakkosnikki syytöksiä niskastani.
Kuka ja milloin viimeksi on sua syytellyt, jos saan kysyä?patriot sanoi:Vaikkakin päätös oli väärä. Hyväksyn kuitenkin modetiimin päätöksen. Vaikka en nyt valitettavasti saanut kakkosnikki syytöksiä niskastani.
Mä ainakin muistan patriotia melko suoraan väitetyn hahmoksi esim. Stig Helmerin ja Jakopään hihnan takana.Vellu sanoi:Kuka ja milloin viimeksi on sua syytellyt, jos saan kysyä?
Okei, oltiinko tässä nyt hankkiutumassa patriotista eroon? ;-)Runar ja Kyllikki sanoi:Mä ainakin muistan patriotia melko suoraan väitetyn hahmoksi esim. Stig Helmerin ja Jakopään hihnan takana.
Mun mielestä ihan oikea ratkaisu. Jos joku nyt ihan välttämättä haluaa kahden eri nickin takaa kommentteja kirjoitella, niin siinähän kirjoittelee. Mun mielestä oleellisempaa on se, että keskitytään juuri tuon ylimääräisen häiriköinin/provosoinnin kitkemiseen, tuli se sitten ykkös-, kakkos- tai kolmosnickin takaa.Moderaattorit sanoi:Modetiimi keskusteli asiasta, ja päädyttiin päätökseen, että kakkosnikkejä ei ole tarpeen alkaa karsimaan. Häirikkönnimimerkit poistetaan edelleenkin vanhan käytännön mukaisesti.
Minä en kyllä niitä väitteitä ikinä vakavasti tarkoitettuina pitänyt, eikä tullut mieleenkään patriotin kytkeminen näihin/tähän hahmoon. Kirjoittajan 'käsialan' kyllä yleensä tunnistaa hyvinkin pian.Runar ja Kyllikki sanoi:Mä ainakin muistan patriotia melko suoraan väitetyn hahmoksi esim. Stig Helmerin ja Jakopään hihnan takana.
Ei todella.Sam sanoi:Tosea ei kuulu ottaa pois!
Just. Siellähän niillä on aikaa ja ammattitaitoa nimimerkkien kaiveluun. Tokihan minä ainakin olen sinne Olgani ilmoittanut, samoin muut nimimerkkini.Thunder sanoi:Väestörekisterikeskukseen voitaisiin lähettää kaikkien nimimerkkien tiedustelut, että onko kukaan niistä elossa / olemassa ja samalla voidaan heittää kaikki pois.
Ehkei ihan kaikkia, mutta vanhat käyttämättömät nollapostaustunnarit voi kyllä siivota. Meinaan voihan siellä olla joukossa ihmisiä, jotka ovat hiljattain rekisteröityneet, mutat eivät vielä ole suutaan uskaltaneet avata. Jokuhan voi rekisteröityä vaikka vaan lukisn muiden juttuja.Olga sanoi:Onko jokin erityinen syy, miksi noita nollapostauskavereita roikotetaan tuolla Member List'illa? Minusta ne (noin 800) voisi sieltä siivota pois, samoin muutkin vanhat muutaman postauksen nimimerkit, joihin ei ole tullut mitään vuosikausiin.
Hyvä päätös. :ahem:Moderaattorit sanoi:Modetiimi keskusteli asiasta, ja päädyttiin päätökseen, että kakkosnikkejä ei ole tarpeen alkaa karsimaan. Häirikkönnimimerkit poistetaan edelleenkin vanhan käytännön mukaisesti.
Mikäs sun kakkonen on?Observer sanoi:Hyvä päätös. :ahem:
Persreikähän toi kakkosreikä tuppaa olemaan.patriot sanoi:Mikäs sun kakkonen on?
Mikäs sulla sitten on ykkönen?Matxi sanoi:Persreikähän toi kakkosreikä tuppaa olemaan.
"Kakkonen on ykkönen"lfb sanoi:Mikäs sulla sitten on ykkönen?
Suu tiätty!lfb sanoi:Mikäs sulla sitten on ykkönen?