Ei helv... Unboxing

Makkonen

Guest
Sony aikoo lopettaa tämän mainion harrastuksen?

Tuttu tilanne? Saat upouuden viihdevempaimen, mutta paketin avaaminen vaatii polttoleikkurin, pihdit sekä kolme skotlantilaista voimamiestä ja lopputuloksena on hikeä, verta, kyyneleitä sekä palanen pois ohjekirjasta tai johdosta. Joystiqin mukaan tähän on nyt tulossa muutos, kun Sony on luopumassa näistä kovamuovisista tuotepakkauksista, joissa mm. peliohjaimet usein saapuvat. Ensimmäisenä apajalle ehti Amazon ja Microsoftkin on lupautunut seuraamaan perässä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sakset on keksitty:D Ei kyllä hyvin mee,jos on vaikeeta avata.
No ei niiden avaaminen ehkä nyt NIIN vaikeeta ole, mutta kieltämättä moon kyllä tyytyväinen, jos tuonkaltaiset pakkaukset poistuvat kuvoista. Jokusen kerran oon onnistunu saamaan niistä haavankin käteen, kun oon repiny niitä auki :eek:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
No ei niiden avaaminen ehkä nyt NIIN vaikeeta ole, mutta kieltämättä moon kyllä tyytyväinen, jos tuonkaltaiset pakkaukset poistuvat kuvoista. Jokusen kerran oon onnistunu saamaan niistä haavankin käteen, kun oon repiny niitä auki :eek:
No tekeehän se helpommaksi.On itselläkin joskus sakset ollu hukassa,niin se on sit tätä:jaska:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ja minä kun ajattelin, että tämä liittyisi nyrkkeilyyn. Tai siis ei-nyrkkeilyyn, tarkemmin sanoen. ;)
Sama. Sitten muistin, että olin nähnyt jonkun hulvattoman videon, jossa jostain uuden nokialaisen pakkauksesta marssi ulos paraati ja ilotulitukset ja fanfaarit soi. Sit tajusin, että tää on tää sama vanha toikki.

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
:D Nyt vasta huomasin tämän.

Aattona sitten on the ultimate unboxing day. Mikä on sinänsä nurinkurista, että Tapanina on Boxing Day. ;)
Terävä huomio! Ensiks tosiaan pitää unboxata ihan täysillä ja sitten vielä huilia päivä, että jaksaa boxata. Näin se menee.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
:D Nyt vasta huomasin tämän.

Aattona sitten on the ultimate unboxing day. Mikä on sinänsä nurinkurista, että Tapanina on Boxing Day. ;)
Oli näköjään siitä jälkimmäisestä viestistäni kadonnut johonkin tämä Gary Larsonin pilakuva:

edit. Ja nyt kun katsoin uudelleen niin jostain oli ilmestynyt takaisin, mutta isompana, outoa, tai jotain. :doubtful: Jääköön nyt kuitenkin molemmat tänne kun taas kuitenkin kohta jompikumpi katoaa bittiavaruuteen.

WebSlave

Trackman
Terävä huomio! Ensiks tosiaan pitää unboxata ihan täysillä ja sitten vielä huilia päivä, että jaksaa boxata. Näin se menee.
Se on varmaan sitä varten, että menee ei-toivotut lahjat palautukseen/vaihtoon. Tapanina takaisin pakkauksiin. ;)

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Surround tarkoittaa ympäröidä.

Ans ku arvaan. Sulla on kesäloma?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Unboxing day on selkeesti joulupäivä. Silloin ameriikan osasto kulutusjuhlii Jeesuksen synttäreitä ja availee lahjapaketteja kilvan homona riemuiten. Tapanina sitten paskaa takas pakettiin (boxing day) ja palauttamaan kun third mortgage lainottaja huutaa leipäänsä.

Näin se on.

Lunssila

Well-known member
Unboxing day on selkeesti joulupäivä. Silloin ameriikan osasto kulutusjuhlii Jeesuksen synttäreitä ja availee lahjapaketteja kilvan homona riemuiten. Tapanina sitten paskaa takas pakettiin (boxing day) ja palauttamaan kun third mortgage lainottaja huutaa leipäänsä.

Näin se on.
Et oo tainnu noita ylempiä viestejä lukea?