kouvotsvoni
Banjottu
Ai niinkuin ilmakitarointi?Varjonyrkkeilyä?
Vähän vastaava termi kuin musiikintekohommissa decomposing.
Ai niinkuin ilmakitarointi?Varjonyrkkeilyä?
Vähän vastaava termi kuin musiikintekohommissa decomposing.
Sitähän se varmaan onkin juu. Tai sitten tällaista:Ai niinkuin ilmakitarointi?
Tuttu tilanne? Saat upouuden viihdevempaimen, mutta paketin avaaminen vaatii polttoleikkurin, pihdit sekä kolme skotlantilaista voimamiestä ja lopputuloksena on hikeä, verta, kyyneleitä sekä palanen pois ohjekirjasta tai johdosta. Joystiqin mukaan tähän on nyt tulossa muutos, kun Sony on luopumassa näistä kovamuovisista tuotepakkauksista, joissa mm. peliohjaimet usein saapuvat. Ensimmäisenä apajalle ehti Amazon ja Microsoftkin on lupautunut seuraamaan perässä.
Sakset on keksitty Ei kyllä hyvin mee,jos on vaikeeta avata.Sony aikoo lopettaa tämän mainion harrastuksen?
No ei niiden avaaminen ehkä nyt NIIN vaikeeta ole, mutta kieltämättä moon kyllä tyytyväinen, jos tuonkaltaiset pakkaukset poistuvat kuvoista. Jokusen kerran oon onnistunu saamaan niistä haavankin käteen, kun oon repiny niitä aukiSakset on keksitty Ei kyllä hyvin mee,jos on vaikeeta avata.
No tekeehän se helpommaksi.On itselläkin joskus sakset ollu hukassa,niin se on sit tätä:jaska:No ei niiden avaaminen ehkä nyt NIIN vaikeeta ole, mutta kieltämättä moon kyllä tyytyväinen, jos tuonkaltaiset pakkaukset poistuvat kuvoista. Jokusen kerran oon onnistunu saamaan niistä haavankin käteen, kun oon repiny niitä auki
Sama. Sitten muistin, että olin nähnyt jonkun hulvattoman videon, jossa jostain uuden nokialaisen pakkauksesta marssi ulos paraati ja ilotulitukset ja fanfaarit soi. Sit tajusin, että tää on tää sama vanha toikki.Ja minä kun ajattelin, että tämä liittyisi nyrkkeilyyn. Tai siis ei-nyrkkeilyyn, tarkemmin sanoen.
Nyt vasta huomasin tämän.Vähän vastaava termi kuin musiikintekohommissa decomposing.
Terävä huomio! Ensiks tosiaan pitää unboxata ihan täysillä ja sitten vielä huilia päivä, että jaksaa boxata. Näin se menee.Nyt vasta huomasin tämän.
Aattona sitten on the ultimate unboxing day. Mikä on sinänsä nurinkurista, että Tapanina on Boxing Day.
Oli näköjään siitä jälkimmäisestä viestistäni kadonnut johonkin tämä Gary Larsonin pilakuva:Nyt vasta huomasin tämän.
Aattona sitten on the ultimate unboxing day. Mikä on sinänsä nurinkurista, että Tapanina on Boxing Day.
Se on varmaan sitä varten, että menee ei-toivotut lahjat palautukseen/vaihtoon. Tapanina takaisin pakkauksiin.Terävä huomio! Ensiks tosiaan pitää unboxata ihan täysillä ja sitten vielä huilia päivä, että jaksaa boxata. Näin se menee.
Kas hitto! Nokia 7500:n myyntipakkauksesta löytyi Nokia 7500!
Et oo tainnu noita ylempiä viestejä lukea?Unboxing day on selkeesti joulupäivä. Silloin ameriikan osasto kulutusjuhlii Jeesuksen synttäreitä ja availee lahjapaketteja kilvan homona riemuiten. Tapanina sitten paskaa takas pakettiin (boxing day) ja palauttamaan kun third mortgage lainottaja huutaa leipäänsä.
Näin se on.