Elämäsi Moka

Joni

Well-known member
Onhan noita ainakin pari isoa. Ei viitti edes kertoa.

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
No näitähän on (valitettavasti) sattunut omalle kohdalle kerran jos useamminkin.
Mutta jos nyt sanotaan se viimeisin tältä viikolta:

Olin tallettamassa kolikoita siihen pankin talletuskoneeseen kunnes sain sen jumiin:eek:

jjv

Arschloch
Olin tallettamassa kolikoita siihen pankin talletuskoneeseen kunnes sain sen jumiin:eek:
No tuon tyylisiä mokia tapahtuu ainakin meikäläisellä päivittäin. "Elämäsi moka" olisi enemmänkin sellainen, joka vaikuttaa koko loppuelämään tai ainakin vaikutti vuosia. Itelläni sellainen on lääkäriin menon vitkuttelu reilu pari vuotta sitten, vaikka oireita oli jatkunut 4 kuukautta.

Pobeda

Well-known member
Mikä on elämäsi pahin moka? Hävettikö? Pystytkö jo nauramaan sille?
Kalevan kirkossa tuo tuli tehtyä. Ei se hävetä mutta ei sille kyllä nauramaankaan pysty.

Toisaalta sen seurauksena sain kolme hienoa elämäni tärkeintä asiaa, ja ainoat todella tärkeät, joten asia on vähän miten sen ottaa.

jjv

Arschloch
Kalevan kirkossa tuo tuli tehtyä. Ei se hävetä mutta ei sille kyllä nauramaankaan pysty.

Toisaalta sen seurauksena sain kolme hienoa elämäni tärkeintä asiaa, ja ainoat todella tärkeät, joten asia on vähän miten sen ottaa.
Kävit ehtoollisella. Sait viiniä, öylätin ja pastorilta nahkanuijaa?

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Etkä laulamaan pressalle!
Olen, mut se on ollu aina vähintään viiden metrin päässä eikä yhden metrin, niinku sillon kohtalokkaana kertana. Sillon ku Jukka Paarma vihittiin arkkipiispaks ni lauloin sillekin, tosin sillon olin vielä niin pieni ettei ramppikuume pahemmin vaivannu - ja sain laulaa suomeks eikä islanniks.

Timanfaya

Group Speed Devils
No... Alkakaa laulaa ihmiset! Onks oikeesti totta ettei ole sattunut mitään koskaan? Häh? :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kulmakarvoja lie palanut useamminkin, mutta semmoista "elämän mokaa", jonka määritelmän hahmo jjv oivasti asetteli, ei sentään ole sattunut. Monenmoista paskaa on toki elon varrella ollut, jotka ovat Tsuhnan mieltä muokanneet ja toisinaan painavatkin, mutta itsestä riippumattomista syistä..

Timanfaya

Group Speed Devils
Kulmakarvoja lie palanut useamminkin, mutta semmoista "elämän mokaa", jonka määritelmän hahmo jjv oivasti asetteli, ei sentään ole sattunut. Monenmoista paskaa on toki elon varrella ollut, jotka ovat Tsuhnan mieltä muokanneet ja toisinaan painavatkin, mutta itsestä riippumattomista syistä..
Joo... No ihan sama. Jotain noloo vaik? Kerro :D

Timanfaya

Group Speed Devils
No niin no niin! Kai teille jotain on joskus sattunu? Hemmetti, mäkin avauduin, teille! Perkl! Mä haluun nauraa! Vai ettekö pysty nauraa vielkää?! Häh? :D

Veidt

Well-known member
No niin no niin! Kai teille jotain on joskus sattunu? Hemmetti, mäkin avauduin, teille! Perkl! Mä haluun nauraa! Vai ettekö pysty nauraa vielkää?! Häh? :D
Et tosin ole kertonut vielä yhtään juttua jossa olisit itse joutunut naurunalaiseksi..? Ensimmäisessa tarinassa poltit kaverisi kulmakarvat ja nauroit hänelle. Toisessa kohtasit pervon tai koirista pitävän papan.