Timanfaya
Group Speed Devils
Aika paha paikka!Unohdin erään laulun sanat kun lauloin Islannin presidentin edessä.
Aika paha paikka!Unohdin erään laulun sanat kun lauloin Islannin presidentin edessä.
Enpä oo sen jälkeen unohdellu sanoja!Aika paha paikka!
Ei kai ne kovin pahoja voi olla, kuten vaikka housuihin paskominen olisi.Onhan noita ainakin pari isoa. Ei viitti edes kertoa.
Noh kyl esim sellanen jossa meinas kuolla on kyl "pikkasen" pahempi.Ei kai ne kovin pahoja voi olla, kuten vaikka housuihin paskominen olisi.
Etkä laulamaan pressalle!Enpä oo sen jälkeen unohdellu sanoja!
No tuon tyylisiä mokia tapahtuu ainakin meikäläisellä päivittäin. "Elämäsi moka" olisi enemmänkin sellainen, joka vaikuttaa koko loppuelämään tai ainakin vaikutti vuosia. Itelläni sellainen on lääkäriin menon vitkuttelu reilu pari vuotta sitten, vaikka oireita oli jatkunut 4 kuukautta.Olin tallettamassa kolikoita siihen pankin talletuskoneeseen kunnes sain sen jumiin
Mites sä sinne päädyit laulamaan?Unohdin erään laulun sanat kun lauloin Islannin presidentin edessä.
Kalevan kirkossa tuo tuli tehtyä. Ei se hävetä mutta ei sille kyllä nauramaankaan pysty.Mikä on elämäsi pahin moka? Hävettikö? Pystytkö jo nauramaan sille?
Kävit ehtoollisella. Sait viiniä, öylätin ja pastorilta nahkanuijaa?Kalevan kirkossa tuo tuli tehtyä. Ei se hävetä mutta ei sille kyllä nauramaankaan pysty.
Toisaalta sen seurauksena sain kolme hienoa elämäni tärkeintä asiaa, ja ainoat todella tärkeät, joten asia on vähän miten sen ottaa.
Olen, mut se on ollu aina vähintään viiden metrin päässä eikä yhden metrin, niinku sillon kohtalokkaana kertana. Sillon ku Jukka Paarma vihittiin arkkipiispaks ni lauloin sillekin, tosin sillon olin vielä niin pieni ettei ramppikuume pahemmin vaivannu - ja sain laulaa suomeks eikä islanniks.Etkä laulamaan pressalle!
Joo... No ihan sama. Jotain noloo vaik? KerroKulmakarvoja lie palanut useamminkin, mutta semmoista "elämän mokaa", jonka määritelmän hahmo jjv oivasti asetteli, ei sentään ole sattunut. Monenmoista paskaa on toki elon varrella ollut, jotka ovat Tsuhnan mieltä muokanneet ja toisinaan painavatkin, mutta itsestä riippumattomista syistä..
En sano mitään.No niin no niin! Kai teille jotain on joskus sattunu? Hemmetti, mäkin avauduin, teille! Perkl! Mä haluun nauraa! Vai ettekö pysty nauraa vielkää?! Häh?
Tauno?En sano mitään.
Et tosin ole kertonut vielä yhtään juttua jossa olisit itse joutunut naurunalaiseksi..? Ensimmäisessa tarinassa poltit kaverisi kulmakarvat ja nauroit hänelle. Toisessa kohtasit pervon tai koirista pitävän papan.No niin no niin! Kai teille jotain on joskus sattunu? Hemmetti, mäkin avauduin, teille! Perkl! Mä haluun nauraa! Vai ettekö pysty nauraa vielkää?! Häh?