Elämäsi Moka

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Luulen että pahin mokani on oikeasti ollut F1-Foorumille tuleminen.
Taidan alkaa vetäytyä pois.
En tule suosittelemaan F1-Foorumia kenellekkään.
Annan kokemukseni F1-Forumista muille tiedoksi ja luettavaksi julkisesti, pyynnön ja vaatimuksien mukaisesti.
Mä luulen, että mun täytyy kompata. SIIS OMALTA OSALTANI!!!

FO110K

Banned
Luulen että pahin mokani on oikeasti ollut F1-Foorumille tuleminen.
Taidan alkaa vetäytyä pois.
En tule suosittelemaan F1-Foorumia kenellekkään.
Annan kokemukseni F1-Forumista muille tiedoksi ja luettavaksi julkisesti, pyynnön ja vaatimuksien mukaisesti.
:frown:

Mangelo

Well-known member
Muutama paha moka tulee mieleen, mutta enpä taida kertoa. Neljänneksi pahin oli kun kävelin jalkakäytävälle sammuneen ohi. Samoin viidenneksi.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Pahin tähän asti on varmaan aikaisempi sokea luottamus erääseen ihmiseen, joka sittemmin pisti välit poikki ja on mustamaalannut minua niin paljon kuin on vaan kerennyt ja kehdannut.

IWE

Well-known member
Pahin tähän asti on varmaan aikaisempi sokea luottamus erääseen ihmiseen, joka sittemmin pisti välit poikki ja on mustamaalannut minua niin paljon kuin on vaan kerennyt ja kehdannut.
Tämä kuulostaa valitettavan tutulta ja hölmönä tehnyt vähän vastaavan virheen vielä toistamiseenkin. :eek:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Muutama paha moka tulee mieleen, mutta enpä taida kertoa. Neljänneksi pahin oli kun kävelin jalkakäytävälle sammuneen ohi. Samoin viidenneksi.
Nää on niitä mitkä jää hiertämään. Olisi pitänyt auttaa, mutta jäädyinpä niin pahasti etten sitten auttanutkaan. Onneksi yleensä paikalla on sattunut olemaan joku vähän sulavampi. Ja nykyään on jo niin vahva kestovitutus omaan käytökseen, että alkaa saada potkittua itsensäkin liikkeelle.