Elämäsi Moka

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Et tosin ole kertonut vielä yhtään juttua jossa olisit itse joutunut naurunalaiseksi..? Ensimmäisessa tarinassa poltit kaverisi kulmakarvat ja nauroit hänelle. Toisessa kohtasit pervon tai koirista pitävän papan.
Kai sekin voidaan laskea elämänsä mokaksi kun vanha pappa on sanonut irstaan lauseen. Silloin on kyllä kieltämättä elänyt elämänsä verraten hyvin jos pahempia mokia ei ole päässyt käymään.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kai sekin voidaan laskea elämänsä mokaksi kun vanha pappa on sanonut irstaan lauseen. Silloin on kyllä kieltämättä elänyt elämänsä verraten hyvin jos pahempia mokia ei ole päässyt käymään.
Kutsutaan myös kuplaksi, kuten muistakin kommenteista aistittavissa.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Et tosin ole kertonut vielä yhtään juttua jossa olisit itse joutunut naurunalaiseksi..? Ensimmäisessa tarinassa poltit kaverisi kulmakarvat ja nauroit hänelle. Toisessa kohtasit pervon tai koirista pitävän papan.
Sä et ymmärrä Timanfayan olevan kertakaikkiaan täydellinen. Hänelle ei itselleen tapahdu pienimpiäkään virheitä ja pierutkin tuoksuvat Chanel 5'lle.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Hmmph! Okei! Eilen olin yllätys yllätys shoppailemassa kunnes korkkarini irtosi jalasta ja kummarruin sitä laittamaan takaisin jalkaani kunnes tissini pulpahtivat ulos topistani! Se jos jokin on noloa ja vielä yleisellä paikalla!
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4086
Hmmph! Okei! Eilen olin yllätys yllätys shoppailemassa kunnes korkkarini irtosi jalasta ja kummarruin sitä laittamaan takaisin jalkaani kunnes tissini pulpahtivat ulos topistani! Se jos jokin on noloa ja vielä yleisellä paikalla!
Sulla mitään tissejä ole! oot oikeasti mies, joka esiintyy täällä naisena.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hmmph! Okei! Eilen olin yllätys yllätys shoppailemassa kunnes korkkarini irtosi jalasta ja kummarruin sitä laittamaan takaisin jalkaani kunnes tissini pulpahtivat ulos topistani! Se jos jokin on noloa ja vielä yleisellä paikalla!
Kunnes? Jääkö juttu kesken vai...?
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Luulen että pahin mokani on oikeasti ollut F1-Foorumille tuleminen.
Taidan alkaa vetäytyä pois.
En tule suosittelemaan F1-Foorumia kenellekkään.
Annan kokemukseni F1-Forumista muille tiedoksi ja luettavaksi julkisesti, pyynnön ja vaatimuksien mukaisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13723
Noo veikkaan että ottaa hetkensä kun joillain on ratkiriemukasta.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Luulen että pahin mokani on oikeasti ollut F1-Foorumille tuleminen.
Taidan alkaa vetäytyä pois.
En tule suosittelemaan F1-Foorumia kenellekkään.
Annan kokemukseni F1-Forumista muille tiedoksi ja luettavaksi julkisesti, pyynnön mukaisesti.

Nysse suuttu. :rolleyes:
 
Ylös