Elämäsi suurin saavutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei aavistustakaan, mutta tätä pitäisin itse ihan kelpo suorituksena huomioonottaen ikäni tekohetkellä. Lapset ei mun mielestä ole 'saavutuksia', pikemminkin niiden kasvatus, mutta ei ne tähän nyt kuulu.

Viime keväänä tein yhden logon ja tunnuksen eräälle yhteisölle, joka oli johtokuntansa puolesta erittäin kiitollinen ja tyytyväinen työn jälkeen. Silloin olin ylpeä itsestäni.

Tietääkseni jos ejakuloi pelkkää kuumaa ilmaa ja pullanmuruja, siitä ei sikiä jälkikasvua ;)
Kyllä myös ejakuloinnin kohteella on merkitystä. Sukupuoli, reikä ja hedelmällisyysikä vaikuttavat oleellisesti.

Kyllä myös ejakuloinnin kohteella on merkitystä. Sukupuoli, reikä ja hedelmällisyysikä vaikuttavat oleellisesti.

Tuon muistaminenhan alkaa vaatimaan jo yliopistotasoista koulutusta. Tai sitten hirveän säkän!

Eiköhän se toistaiseksi ole tuo ironman kisan läpisuorittaminen kaikkine fiiliksineen.

Ai niin, joskus nuorna miehenä suurin saavutus oli ehdottomasti se että olin nostanut 120 kg penkkkipunerruksessa :thumbup:

Mitäh! Sä oot keksinyt inttterrailin?

Hail Mehe! :ahem: :ahem:

TÄ? Onks Mehe keksiny intternetin? SEHÄN... on sitten... MEHE ON SE LINUS TURVALS!!!!!!! Lähes siis PINGU itsekin!

Vaikea vallinta. Se on joko ensimmäisen pankkitilin avaaminen tai neekerin paneminen. Tätä on pakko pantata hetki.