EM-futisveikkaus 2008

burb

.
Viisi nollapeliä putkeen meikäläiseltä, nyt Saksan ansiosta kolme pojoo.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Nyt riskillä tämän päiväinen matsi ja finaali kanssa, josko tuosta juhnista pääsisi ohi.. Ero edelleen 7 pistettä kärkeen.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Nyt riskillä tämän päiväinen matsi ja finaali kanssa, josko tuosta juhnista pääsisi ohi.. Ero edelleen 7 pistettä kärkeen.
Juhni voitaisiin sulkea tosta veikkauksesta pois.....

Onneksi olkoon Kouvo! Olet voittanut mainetta ja kunniaa! :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Formulanomi sanoi:

Onneksi olkoon Kouvo! Olet voittanut mainetta ja kunniaa! :)
Enkä ole... Jason de Villain ja lfb tasapisteissä:thumbfh: No riskillä nyt kuiteskin, meni syteen taikka saveen.. Itseasiassa Jason de Villain edellä paremman keskiarvon takia.. Mites muuten jos pistekeskiarvo sama? Jaetaanko voitto, vai katsotaanko kummalla enemmän 5 pisteen veikkauksia? Jos nekin tasan, niin neljän... Ihan vaan siksi, koska olisin vahvoilla:p

Tässä lista hahmoista, joitten tulokset osuneet oikeaan (jos nyt oikein katsoin):
Trullinkaasu 4
touhotsvoni 4
juhni 3
parker 3
poko 2
burb 2
jaska 2
Jacques 2
JasonDeVillain 1
geiloord 1
Mediaproffa 1

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Pohdin tätä itsekin, mutta ainakin toistaiseksi en näe kovin vahvaa syytä siihen. Hän ei ole tässä huijannut, koska superloistavassa softassani ei ole mahdollisuutta huijata. :D

Mitä tulee tuohon uhkailujuttuun, niin toistaiseksi ne eivät kuitenkaan vaikuta tähän veikkaukseen..
Mutta kertokaa toki hyviä perusteluja poissulkemiselle niin voin harkita uudestaan. :)

Tällä hetkellä paras mahdollisuus voittaa juhni, on veikata oikein lopuissa kahdessa pelissä. :thumbup:

Jacques

Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Mites muuten jos pistekeskiarvo sama? Jaetaanko voitto, vai katsotaanko kummalla enemmän 5 pisteen veikkauksia? Jos nekin tasan, niin neljän... Ihan vaan siksi, koska olisin vahvoilla:p
Itse sovellus taitaa laittaa järjestyksen ilmoittautumisjärjestyksen mukaan. :D
Mutta sanotaan nyt, että jos pistekeskiarvo on sama niin silloin voitto on jaettu, koska virallisissa säännöissä ei ole tämän tarkempaa määritelmää.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Pohdin tätä itsekin, mutta ainakin toistaiseksi en näe kovin vahvaa syytä siihen. Hän ei ole tässä huijannut, koska superloistavassa softassani ei ole mahdollisuutta huijata. :D

Mitä tulee tuohon uhkailujuttuun, niin toistaiseksi ne eivät kuitenkaan vaikuta tähän veikkaukseen..
Mutta kertokaa toki hyviä perusteluja poissulkemiselle niin voin harkita uudestaan. :)

Tällä hetkellä paras mahdollisuus voittaa juhni, on veikata oikein lopuissa kahdessa pelissä. :thumbup:
Sillä onko huijanut tahi ei ole merkitystä, mutta jos ei ns. välähdä se lamppu (=perustelut) niin ei tietenkään pidä sulkea pois. ;)

Jacques

Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Sillä onko huijanut tahi ei ole merkitystä, mutta jos ei ns. välähdä se lamppu (=perustelut) niin ei tietenkään pidä sulkea pois. ;)
No sano nyt ihmeessä tyhmälle suomeksi miksi juhni pitäisi mielestäsi sulkea tästä veikkauksesta?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
No sano nyt ihmeessä tyhmälle suomeksi miksi juhni pitäisi mielestäsi sulkea tästä veikkauksesta?
Koko tuo uhkausjupakkahan alkoi veikkaus -toikista. Näyttää siltä, että juhni ei osaa ottaa näitä veikkauksia leikkimielellä, joten minusta hemmon voisi sulkea pois kaikista veikkauksista missä tämä on mukana. Sen verran vakavasta asiasta on kyse. Itse näen mahdollisen "diskauksen" Vellun ja kaikkien muidenkin veikkauksia jatkossakin järjestävien signaalina, että tuon tyyppistä käyttäymistä ei suvaita leikkimielisissä veikkauksissa. Ja itseasiassa omalta osaltaan se diskaus olisi jonkin moinen tukitoimenpide Vellulle (72:lle).

Perustelut ovat siis sangen yksinkertaiset, joten taatusti ymmärrät itse. (Ekkä sä nyt niin tymhä kait oo...;) )Tämä on tietty sun oma veikkaus ja voit suhtautua miten itse parhaaksi näet.(ts. jos pidät em. asioita itse sellaisina, että et näe niitä oleellisiksi perusteluiksi ignooraa nää kommentit) Itsehän en ole tässä edes mukana, joten mulla ei sinänsä ole lusikkaa sopassa. ;)

Jacques

Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Koko tuo uhkausjupakkahan alkoi veikkaus -toikista. Näyttää siltä, että juhni ei osaa ottaa näitä veikkauksia leikkimielellä, joten minusta hemmon voisi sulkea pois kaikista veikkauksista missä tämä on mukana. Sen verran vakavasta asiasta on kyse. Itse näen mahdollisen "diskauksen" Vellun ja kaikkien muidenkin veikkauksia jatkossakin järjestävien signaalina, että tuon tyyppistä käyttäymistä ei suvaita leikkimielisissä veikkauksissa. Ja itseasiassa omalta osaltaan se diskaus olisi jonkin moinen tukitoimenpide Vellulle (72:lle).

Perustelut ovat siis sangen yksinkertaiset, joten taatusti ymmärrät itse. (Ekkä sä nyt niin tymhä kait oo...;) )Tämä on tietty sun oma veikkaus ja voit suhtautua miten itse parhaaksi näet.(ts. jos pidät em. asioita itse sellaisina, että et näe niitä oleellisiksi perusteluiksi ignooraa nää kommentit) Itsehän en ole tässä edes mukana, joten mulla ei sinänsä ole lusikkaa sopassa. ;)
Okei, onhan tuo kieltämättä ihan hyvin perusteltua.

Mitä mieltä muut ovat?

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Jacques sanoi:
Okei, onhan tuo kieltämättä ihan hyvin perusteltua.

Mitä mieltä muut ovat?
Nomi on ite tymhä.

Juhni putoaa omasta veikkauksestani tietenkin automaattisesti, jos kerran sai banskua eikä voi enää veikkailla. Assenin mopo-veikkauksessa on vielä mukana.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jupla sanoi:
Nomi on ite tymhä.

Juhni putoaa omasta veikkauksestani tietenkin automaattisesti, jos kerran sai banskua eikä voi enää veikkailla. Assenin mopo-veikkauksessa on vielä mukana.
oukki.. koska kyseessä on leikkimielinen veikkaus, niin annan tuon olla tollaisenaan. Keskustelussa siitä kuka on foorumin jalkapalloveikkausguru, voidaan sitten toki ignoroida juhni, jos (ja kun) häntä ei foorumistina pidetä.
Tämä siis jo ihan siksikin, että tuo mun veikkauksenihan on periaatteessa avoin kaikille, kuten rekisteröinti-sivulla lukee.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Koodi:
jupla           16
burb            15
Mediaprofeetta  14
Nopeahuoli      14
Trullinkaasu    12
kouvotsvoni     12
jaska           11
forti           11
poko            11
jusban          11
mjs             10
EdHunter        10
Albert Oil      10
Formulanomi     9
Lancer          9
juhni           8
Jacques         6
tommii          6
Nopeasti päivitykset. Epsanja siis mestari 1-0 tuloksella. Pistetilanne kehittyi seuraavanlaiseksi että jupla on vahvimmin kiinni mestaruudessa, kun enää kisojen parhaan pelaajan titteli on jakamatta. David Villa laukoi 4 maalia ja ainoa kyseistä määrää veikannut oli jupla joka nosti neljällä pisteellä itsensä kärkipaikalle.

Koska katsojamääristä ei ota erkkikään selvää niin kaikille varmuuden vuoksi 1 piste.

edit: Pidän tässä viikon tauon joten lopulliset pisteet tulevat vasta sunnuntaina - viimeistään ensi maanantaina.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Perhanan julppa hyppäs edelle.
No, kakkonen on paras jos voittajaa ei lasketa.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
:eek!: Kärjessä vielä! Kertooko veikkaajien tasosta vai mistä.