EM-futisveikkaus 2008

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Johan päivittyi. Juhnilla 7 pisteen kaula seuraavaan:eek: Itte sentäs jaetulla toisella sijalla.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Onneks tänään tulee taas vähintään ne helpot 3 pointsia: Hollantihan on täysin varma voittaja, vai mitä?

burb

.
Voi helkkari, mähän olen suorastaan romahtanut tossa Jakun veikkuussa. :jaska:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Mones mä oon? Tää on julkinen kone niin en kauheesti viitsis noita salasanoja mennä ruksimaan joka puolelle.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mediaprofeetta sanoi:
Onneks tänään tulee taas vähintään ne helpot 3 pointsia: Hollantihan on täysin varma voittaja, vai mitä?
Oli joo varma voittaja:thumbfh: Toivottavasti kukaan ei tasuria veikannut.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

juhni

Banned
kouvotsvoni sanoi:
Tässähän tulee kiire, jos meinaa juhnin kiriä:eek:
Jee, 7 pisteen johto toisena olevaan veikkaajaan! :thumbup: Toivottavasti ette saa minua kiinni! :rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kun oli vartin tuota matsia katsonut, niin ihmettelin miksen 0-0 tulosta ollut pistänyt:thumbfh:

Trullinkaasu

Well-known member
Viisi kertaa peräkkäin tullut puhtaat kiikarit. Nyt on hyvä putki päällä!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
vaik ei mullakaan niin kummoisesti ole mennyt viimeiset pelitkään paria täysosumaa lukuunottamatta niin kummallisen hyvin oon saanut muita kiinni kun enää 5 pistettä kakkossijaan. :)

juhni

Banned
Minä voin varmistaa jo tänään EM-tulosveikkauksen voiton! :thumbup: Jos saan Saksa-Turkki-ottelusta vähintään 4 pistettä ja Touhotsovoni jää pisteittä, niin voitto on silloin varmistunut! :) Sitten minulla olisi 11 pisteen kaula seuraaviin. :D

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

3-1 Saksalle

Tuossa on mukavasti pelivaraa, jos ottelu päättyisikin vaikka 2-0 niin sais silti sen 4 pointsia.