Trullinkaasu 3
juhni 3
kouvotsvoni 3
Nopeahuoli 3
mjs 2
EdHunter 2
Albert Oil 2
jupla 2
burb 2
jaska 2
Formulanomi 2
jusban 2
Jacques 2
Mediaprofeetta 2
Lancer 1
forti 1
poko 1
3 pisteen päässä enää kärjestä. Nyt nuo veikkaukset näyttää taas menevän ihan jotenkin päin. Kiitos Turkki:thumbup:burb sanoi:Mulla oli Sveitsi-Portugali 0-2, joten se meni ihan puihin.
Ja Turkki-Tsekki 1-2 joten aika pitkään olin siinä viidessä pisteessä kiinni, nollat kuitenkin siitäkin. :jaska: :jaska: :jaska: :jaska:
Silti johdan. :thumbup:
Olen "hyvissä tarkkailuasemissa".Lancer sanoi:Sekki tippui. Pistelaskun aika.
Porukkaa alkaa karsiutua, jotka ovat tähän mennessä veikaneet putoajat oikein. Montako jäljellä huomisen jälkeen? Vai onko heitä enää ollenkaan jäljellä...?Koodi:Trullinkaasu 3 juhni 3 kouvotsvoni 3 Nopeahuoli 3 mjs 2 EdHunter 2 Albert Oil 2 jupla 2 burb 2 jaska 2 Formulanomi 2 jusban 2 Jacques 2 Mediaprofeetta 2 Lancer 1 forti 1 poko 1
Kyttäät siinä kuin mykkä pillua!burb sanoi:Olen "hyvissä tarkkailuasemissa".
Etpäs vaan viidentenä.Formulanomi sanoi:Jippii...olen KAKKONEN!
Ai niinku näin: :eek!:Moe Szyslak sanoi:Kyttäät siinä kuin mykkä pillua!
Aika myöhään on aamu.... :thumbup:Lancer sanoi:Aamulla julkaisen pistetilanteen. Nyt nuqquun.
Älä valita.Formulanomi sanoi:Aika myöhään on aamu.... :thumbup:
Nopeahuoli 5
Trullinkaasu 4
juhni 4
kouvotsvoni 4
mjs 4
EdHunter 4
Albert Oil 4
jupla 4
burb 4
jaska 4
Mediaprofeetta 4
jusban 4
Formulanomi 3
Jacques 3
forti 3
poko 3
tommii 3
Lancer 2
Mitkäs ne palkinnot tässä veikkauksessa olivatkaan:doubtful:Lancer sanoi:Tommii:lle pahoittelut, kun hän ei ollut näyttävästi saanut aikaisemmin vaikka Kreikka tippuikin.
Avausviestiä lainaten:kouvotsvoni sanoi:Mitkäs ne palkinnot tässä veikkauksessa olivatkaan:doubtful:
Palkintona mainetta ja kunniaa.