EM-futisveikkaus 2008

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
burb sanoi:
Kahdesta viime matsista nollat. :jaska:
Heh, mullapa neljästä.

Kiva että maali tuli viime hetkillä tossa Österreich-Poolanti-pelissä, mutta kun sen teki väärä joukkue väärään maaliin. :eek:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Voi veljet. Kylläpäs te ootte huonoja. Ittehän olisi tiennyt kaikkien matsien lopputulokset tähän asti.

Paitsi ehkä Kroak vs. Saks ja pari muutakin matsia.

Trullinkaasu

Well-known member
Mitä helvattia?! Olin ihan varma, että olin laittanut 1-1 -tuloksen, mutta näköjään olinkin laittanut 0-1 Puolalle. Voi kihvara sentään... 0p kolmesta vikasta pelistä.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
8 edellismatsista 5 pistettä:eek: :eek: Miten Ranska pystyi räveltämään tasapelin? Miten Hollanti nöyryytti Italian? Miksi Turkin piti tehdä maali viimeisillä minuuteilla? Miten Saksa voi hävitä Kroatialle? Miten Puola pystyy nysväämään tasapelin Itävallan kanssa?:jaska: :jaska: :jaska:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
8 edellismatsista 5 pistettä:eek: :eek: Miten Ranska pystyi räveltämään tasapelin? Miten Hollanti nöyryytti Italian? Miksi Turkin piti tehdä maali viimeisillä minuuteilla? Miten Saksa voi hävitä Kroatialle? Miten Puola pystyy nysväämään tasapelin Itävallan kanssa?:jaska: :jaska: :jaska:
helposti

Joni

Well-known member
Haha kukakohan ees kattoo noita maikkarin koostelähetyksiä kun voi samat ottelut seurata suorana yleltä. :alppu: Noh kaipa jos jää näkemättä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ja miten Italia voi tyriä tasapelin Romanian kanssa.. Taidan saada lähinnä eniten nollia tässä veikkauksessa:eek:

burb

.
Eilisen ja toissapäivän matseista nollat mutta tänään vissiin yhteensä kahdeksan pistettä. Hyvähyvä.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Kreikka tippui. Päivitystä peliin

Koodi:
Trullinkaasu    2
mjs             2
EdHunter        2
juhni           2
Albert Oil      2
jupla           2
burb            2
kouvotsvoni     2
jaska           2
Formulanomi     2
Nopeahuoli      2
Lancer          1
forti           1
jusban          1
Jacques         1
Mediaprofeetta  1
edit: Jacques meinasi jäädä listan ulkopuolelle.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Näyttää vähän siltä, että olisi tullut enemmän pisteitä Jacquesin veikkauksessa, jos olisin pistänyt tulokset arvalla "veikkaamisen" sijaan:eek: :eek: