EM-futisveikkaus 2008

Trullinkaasu

Well-known member
Yllättävää, ettei kukaan ollut laittanut 3-0 -lopputulosta Hollanti-Italia -peliin. :eek!:

Hyvissä kyttäysasemissa ollaan, vaikkakin "joku nevöhöödi" on jo vetänyt seittemän pinnan kaulan :mad_old:

Ai niin, täytyypä onnitella itseäni, kun veikkasin Italian tekevän nolla (0) maalia. :ahem: :alppu:

juhni

Banned
Jee, olen siinä EM-futisveiikauksessa tällä hetkellä kolmantena! :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
En viitti enää laittaa Jacqueksen veikkaussydeemin mitään.

Espanja - Ryssät 3-1
Kreikka - Hurrit 1-2

Tän voi käyttää itsekukin sitten tulosveikkauksessa tms. vapaasti. 107% rojaltit sitten meikäläiselle privana.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Espanja - Ryssät 3-1
Hähää Epsanja teki vielä maalin! Eipäs mennytkään oikein :D

Pitäisköhän tuohon sinun Kreikka - Ruotsi -pelin veikkaukseen kuiteskin luottaa, kun jo noin lähelle pääsit. :eek!:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mediaprofeetta sanoi:
Hähää Epsanja teki vielä maalin! Eipäs mennytkään oikein :D

Pitäisköhän tuohon sinun Kreikka - Ruotsi -pelin veikkaukseen kuiteskin luottaa, kun jo noin lähelle pääsit. :eek!:
Hitto, kun oli lähellä että osuu... :thumbfh:

Laita vaan. Provisiot sit mulle. :)

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Mun kuuluis olla kuudentena, koska mun pistekeskiarvo on 2,29, kun se on muilla saman verran pisteitä keränneillä 2. Sen sijaan mä oon sijalla 10.

Ei kai tämä maailmaa kaada. :dunno:

burb

.
Lancer sanoi:
Mun kuuluis olla kuudentena, koska mun pistekeskiarvo on 2,29, kun se on muilla saman verran pisteitä keränneillä 2. Sen sijaan mä oon sijalla 10.

Ei kai tämä maailmaa kaada. :dunno:
Sulla on yksi matsi vähemmän veikattuna, onko unohtunut veikata vai etkö muistanut klikata sitä "päivitä"-nappulaa...?:doubtful:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
burb sanoi:
Sulla on yksi matsi vähemmän veikattuna, onko unohtunut veikata vai etkö muistanut klikata sitä "päivitä"-nappulaa...?:doubtful:
Veikkaamatta jäi, tiedän sen hyvinkin. Säännöissä sanottiin että jos 2/useammalla on saman verran pojoja niin paremman keskiarvon omaava on korkeimmalla. Eli siis minun kuuluisi olla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Lancer sanoi:
Veikkaamatta jäi, tiedän sen hyvinkin. Säännöissä sanottiin että jos 2/useammalla on saman verran pojoja niin paremman keskiarvon omaava on korkeimmalla. Eli siis minun kuuluisi olla.
No mut hei...toi on jacqueksen ohjelma. ;)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Lancer sanoi:
Juu olet oikeassa, enkä tiedä nyt suoralta kädeltä miksei tuo sorttaus toimi. Tai siis itseasiassa ohjelmani on viisaasti ennakoinut sen, että valitat asiasta ja siten automaattisesti rankaissut sinua sijoitusten menetyksellä. :ahem: