EM-futisveikkaus 2008

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Nyt tulee varmaa tietoa:

1) Tsekit, Sneidsi, Itavallattomat, Poula, Romaania, Ranska, Reikka ja Swedut

2) 6 maalia

3) Voittaa yhden matsin ja pelaa toisen tasan, ei paase jatkoon.

4) 50 000 "maksanutta"

5) Yks kaks, tilanne oli 2-1

6) Se ManUn Ronaldo

7) Portugaalia

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Veikkausaika loppui.

Seuraavat hahmot ovat mukana skabassa; Trullinkaasu, poko, Mediaprofeetta, mjs, EdHunter, juhni, Jacques, Albert Oil, jupla, tommii, burb, Lancer, forti, kouvotsvoni, jaska, Formulanomi, jusban ja Nopeahuoli.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Tää tuli vähän liian myöhään.....paheksuu....
No se tuli vasta viime viikolla mieleen, että voishan moisen kyhätä pystyyn.. Noh.. Onhan sulla vielä hyvät mahikset. 26 peliä vielä jäljellä. :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
No se tuli vasta viime viikolla mieleen, että voishan moisen kyhätä pystyyn.. Noh.. Onhan sulla vielä hyvät mahikset. 26 peliä vielä jäljellä. :thumbup:
Juu, mut just nämä pelit oisin tiennyt ja oisin johdossa yhdessä Kouvon kanssa....:ahem:

Trullinkaasu

Well-known member
PROTESTI!

Mun mielestä pisteytys on tehty huonosti. Siis kyllä täysin oikeasta veikkauksesta pitäisi saada suunnilleen kolme pistettä enemmän kuin maaliero (ja merkki) oikein vastauksesta. :ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Trullinkaasu sanoi:
PROTESTI!

Mun mielestä pisteytys on tehty huonosti. Siis kyllä täysin oikeasta veikkauksesta pitäisi saada suunnilleen kolme pistettä enemmän kuin maaliero (ja merkki) oikein vastauksesta. :ahem:
Pisteytys on otettu suoraan muinoisesta jääkiekkoveikkauksesta (softa on täysin sama, nimiä ja tekstejä vain muutettu).

Tuossa on toki pointtinsa, koska jalkapallossa oikean tuloksen veikkaaminen on huomattavasti helpompaa kuin jääkiekossa. Näin ollen oikeasta tuloksesta pitäisi palkita enemmän, jotta todelliset tietäjät erottuvat arvaajista. Toisaalta tuota voisi spekuloida myös toisinkin päin, eli koska oikean tuloksen veikkaus on niin helppoa, niin miksi siitä pitäisikään saada niin paljon enemmän pisteitä?
Ihan yhtälaillahan veikkauksen tulosvedoissakin on varsin pienet kertoimet suurimmalle osalle potentiaalisista tuloksista.

Noh pidetään tämä mielessä, jos laitan saman veikkauksen pystyyn vuoden 2010 MM-kisoihin. :) Tässä vaiheessa ei valitettavasti voi sääntöjä enää muuttaa pisteiden osalta, koska kisat ovat jo käynnissä.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Mulla on näköjään se sama seitsemän pisteen takaa-ajoasema kuten Kimillä, mutta kai mä tästä selviän.