Sori, en vain viitsinyt tehdä omaa toikkia tuolle veikkaukselleni.Lancer sanoi:Mun toikki on spämmätty.
Sori, en vain viitsinyt tehdä omaa toikkia tuolle veikkaukselleni.Lancer sanoi:Mun toikki on spämmätty.
Spykikare ilmiselvästi.. No veikkasin.. Melkein ois pitänyt pistää 0-0 jokaiseen kun tuota pistelaskua jälkikäteen kattelinJacques sanoi:Kas tässä: http://www.dzaegg.net/jalkapallo08/index.php
vuorokausi vielä aikaa veikata.
Toivoisin, että laittaisitte nimimerkiksenne f1-forumilla käytössänne olevan nimimerkin, jotta tunnistetaan kuka on kuka.
Sama! :jaska:Lancer sanoi:Paskat, tulokset mäni väärinpäin tuossa Jakkeuksen pelissä.
Tää tuli vähän liian myöhään.....paheksuu....Jacques sanoi:Kas tässä: http://www.dzaegg.net/jalkapallo08/index.php
vuorokausi vielä aikaa veikata.
Toivoisin, että laittaisitte nimimerkiksenne f1-forumilla käytössänne olevan nimimerkin, jotta tunnistetaan kuka on kuka.
No se tuli vasta viime viikolla mieleen, että voishan moisen kyhätä pystyyn.. Noh.. Onhan sulla vielä hyvät mahikset. 26 peliä vielä jäljellä. :thumbup:Formulanomi sanoi:Tää tuli vähän liian myöhään.....paheksuu....
Juu, mut just nämä pelit oisin tiennyt ja oisin johdossa yhdessä Kouvon kanssa....:ahem:Jacques sanoi:No se tuli vasta viime viikolla mieleen, että voishan moisen kyhätä pystyyn.. Noh.. Onhan sulla vielä hyvät mahikset. 26 peliä vielä jäljellä. :thumbup:
Pisteytys on otettu suoraan muinoisesta jääkiekkoveikkauksesta (softa on täysin sama, nimiä ja tekstejä vain muutettu).Trullinkaasu sanoi:PROTESTI!
Mun mielestä pisteytys on tehty huonosti. Siis kyllä täysin oikeasta veikkauksesta pitäisi saada suunnilleen kolme pistettä enemmän kuin maaliero (ja merkki) oikein vastauksesta. :ahem:
Joku touhotsvoni johtaa, kuka lie.Jacques sanoi:Kouvo johtaa ylivoimaisesti!
Epäilen, että nyt on touho lahjonut joukkueita suurilla eläkerahoillaan.
TOUHOTSVONIN:frank:Formulanomi sanoi:Juu, mut just nämä pelit oisin tiennyt ja oisin johdossa yhdessä Kouvon kanssa....:ahem:
Aika tarkasti tiedetty. :thumbup:Mediaprofeetta sanoi:Tänään käy näin:
Romania - Ranskis 1-2
Hollanti - Italo 0-1