Eniten per päivä postaavat tosipahikset

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Alkaisikohan muuten olla jotenkin ajankohtaista jonkun vaihtaa tuolta sivun yläreunasta laakeriseppeleen sisältä lukema 10v muotoon 15v.
Yks ylläpitäjä kuulemma tietää hyvän graafikon. Mut ovat kuulemma olleet kiireisiä toisen proggiksen kanssa.

Hartsa76

Well-known member
Alkaisikohan muuten olla jotenkin ajankohtaista jonkun vaihtaa tuolta sivun yläreunasta laakeriseppeleen sisältä lukema 10v muotoon 15v.
Ehkäpä ylläpitäjien mielestä numeroiden vaihtamisessa on liikaa vaivaa ja liian suuri riski jännetupentulehduksen saamiseen, eivätkä he siksi viitsi vaihtaa muutamaa numeroa.

WebSlave

Trackman
Voin minä tuosta tehdä 15v-version, mutta eikös tämä "kohta" ole muuttumassa koko foorumin ulkoasupäivityksen myötä?

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Joo-oh... Vapaalla ollaan, mutta silti voinen harrastaa aihenatseilua ja huomauttaa, mitä tämä toikki käsittelee. Ei sillä, että itse olisin loistava esimerkki, mutta kertokaahan, kuinka paljon toisiinsa liittyvät "eniten per päivä postaavat tosipahikset" ja F1-Forumin 15-vuotisjuhlat.

Palkintoja luvassa parhaiten vastanneille. :alppu:

oldez

Well-known member
Onko muuten tietoa mitkä olis hyvät pilkkihaalart? Sitten olis kanssa sille lomakohteelle edelleen tarvetta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eipä ole noista vanhoista montakaa jäljellä enää. Kouho, Ilpis, Olkku, Matxi, jaska, Jaggu, ...?? Jokunen bouvettilainen, mutta moni on jäänyt matkalle.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Joo-oh... Vapaalla ollaan, mutta silti voinen harrastaa aihenatseilua ja huomauttaa, mitä tämä toikki käsittelee. Ei sillä, että itse olisin loistava esimerkki, mutta kertokaahan, kuinka paljon toisiinsa liittyvät "eniten per päivä postaavat tosipahikset" ja F1-Forumin 15-vuotisjuhlat.

Palkintoja luvassa parhaiten vastanneille. :alppu:
Lihavoin oleellisen. Täällä voi vaikka... eiku ei mitään. Sitten pääasiaan, mitä mä voitin?

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Pointti (ihan kuin mun kirjoituksissa koskaan pointtia olisikaan) oli se, että se aihenatseilu oli heitetty pilke silmäkulmassa. Onkohan siinä sitten se, että kun on uusi kirjoittaja, niin porukka luulee, että sitä ollaan aina tosissaan.

Pitänee jatkossa vaan hymiöspämmätä koko kommentti, jos pilailee. :idea:

;):D:wink::):thumbup::ahem::tongue::eek:

:doubtful:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Joo toi tmoi on omituinen. Mahdollisesti jopa fiktiohahmo. Mene ja tiedä.