JPP
as Quo as possible
Alkaisikohan muuten olla jotenkin ajankohtaista jonkun vaihtaa tuolta sivun yläreunasta laakeriseppeleen sisältä lukema 10v muotoon 15v."F1-forum - luuserien valittu kokoontumispaikka jo vuodesta 1998"
Alkaisikohan muuten olla jotenkin ajankohtaista jonkun vaihtaa tuolta sivun yläreunasta laakeriseppeleen sisältä lukema 10v muotoon 15v."F1-forum - luuserien valittu kokoontumispaikka jo vuodesta 1998"
Yks ylläpitäjä kuulemma tietää hyvän graafikon. Mut ovat kuulemma olleet kiireisiä toisen proggiksen kanssa.Alkaisikohan muuten olla jotenkin ajankohtaista jonkun vaihtaa tuolta sivun yläreunasta laakeriseppeleen sisältä lukema 10v muotoon 15v.
Ehkäpä ylläpitäjien mielestä numeroiden vaihtamisessa on liikaa vaivaa ja liian suuri riski jännetupentulehduksen saamiseen, eivätkä he siksi viitsi vaihtaa muutamaa numeroa.Alkaisikohan muuten olla jotenkin ajankohtaista jonkun vaihtaa tuolta sivun yläreunasta laakeriseppeleen sisältä lukema 10v muotoon 15v.
Miksei samantien tasan 107?Alkaisikohan muuten olla jotenkin ajankohtaista jonkun vaihtaa tuolta sivun yläreunasta laakeriseppeleen sisältä lukema 10v muotoon 15v.
Voin minä tuosta tehdä 15v-version, mutta eikös tämä "kohta" ole muuttumassa koko foorumin ulkoasupäivityksen myötä?Alkaisikohan muuten olla jotenkin ajankohtaista jonkun vaihtaa tuolta sivun yläreunasta laakeriseppeleen sisältä lukema 10v muotoon 15v.
Mulla ei ole tietoa asiasta.Onko muuten tietoa mitkä olis hyvät pilkkihaalart?
No tähän en osaa vastata mitään.Sitten olis kanssa sille lomakohteelle edelleen tarvetta.
Anttikaan ei kerkeä päivitystöiltään postailemaan.Eipä ole noista vanhoista montakaa jäljellä enää. Kouho, Ilpis, Olkku, Matxi, jaska, Jaggu, ...?? Jokunen bouvettilainen, mutta moni on jäänyt matkalle.
Anttikaan ei kerkeä päivitystöiltään postailemaan.
Lihavoin oleellisen. Täällä voi vaikka... eiku ei mitään. Sitten pääasiaan, mitä mä voitin?Joo-oh... Vapaalla ollaan, mutta silti voinen harrastaa aihenatseilua ja huomauttaa, mitä tämä toikki käsittelee. Ei sillä, että itse olisin loistava esimerkki, mutta kertokaahan, kuinka paljon toisiinsa liittyvät "eniten per päivä postaavat tosipahikset" ja F1-Forumin 15-vuotisjuhlat.
Palkintoja luvassa parhaiten vastanneille. :alppu:
Päässy ekaa kertaa vapaalle... Hieman on villi olo näemmäLihavoin oleellisen. Täällä voi vaikka... eiku ei mitään. Sitten pääasiaan, mitä mä voitin?
Et mitään. Et vastannut kysymykseen...Sitten pääasiaan, mitä mä voitin?
Vilhit orhit täälhä laukhanevat... Kotkat suurhet siihpiänsä nosthattavat... Liikaa - mitä tossa pullossa on...??Päässy ekaa kertaa vapaalle... Hieman on villi olo näemmä
Hyvä on sitten. Lähden pois enkä palaa ennen kuin tiedän ----->Mene ja tiedä.
Takaisin siis, kun tiedät.Hyvä on sitten. Lähden pois täältä ennen kuin tiedän ----->