kouvotsvoni
Banjottu
Tein virheen.:frown::dunno:Havaitsin pudonneeni listoilta. Ilahduin. :thumbup:
Tein virheen.:frown::dunno:Havaitsin pudonneeni listoilta. Ilahduin. :thumbup:
Voisit käyttää säästyneet ajan johonkin hyödylliseen. Esimerkiksi laivaprojektiin! Perkele.Mulla oli jossain vaiheessa hiukan yli 6,66 viestiä per päivä, siitä on tipahdettu jonkin verran.
Olen samaa mieltä.Voisit käyttää säästyneet ajan johonkin hyödylliseen. Esimerkiksi laivaprojektiin! Perkele.
KompVoisit käyttää säästyneet ajan johonkin hyödylliseen. Esimerkiksi laivaprojektiin! Perkele.
Voisit käyttää säästyneet ajan johonkin hyödylliseen. Esimerkiksi laivaprojektiin! Perkele.
Olen samaa mieltä.
Ensi kesänä olis vakaa aikomus saada se projekti jatkumaan. Niin oli kyllä viime kesänäkin... Viimeksi kun laivatoikkia vilkaisin, niin vaikutti hiukan siltä, että imageshack jumitteli kuvia, miten lie nyt. Pitäisköhän vilkaista.
Jos joskus vielä tällä föörumilla olisi tarkoitus kompata jotain postausta, niin tässähän se on.Voisit käyttää säästyneet ajan johonkin hyödylliseen. Esimerkiksi laivaprojektiin! Perkele.
Komp.Jos joskus vielä tällä föörumilla olisi tarkoitus kompata jotain postausta, niin tässähän se on.
1. Kysyt Runskilta ohjeet miten saat livestriimin nettiin ja joku viikonloppu lyöt laivan päreiksi koko forumin väen katsellessa.
2. ????
3. Profit.