Puupää
Señor Member
Tavoitteena 10,7
Joo, ei tuo mun lukema ihan todellisuutta vastaa. Lukema johtunee paljolti viime kevään "ollako vaiko eikö olla" sekoilusta.Charlie sanoi:Olisiko noin 10000?
McMiken keskiarvo on muuten väärin, koska tunnusta on hiottu rekisteröitymisen jälkeen. Ei McMike täällä alle vuotta ole ollut. :tongue:
Harmi vaan että olet reissussa juuri tuolloin, etkä ole ITSE todistamassa tonnien pauketta.kouvotsvoni sanoi:4561 (2.00 posts per day):doubtful:
Tätä menoa pääsen omille pahis-listoilleni, sillä...
4000raja meni rikki 10.4...ja sen jälkeen...
561/22=25.5:eek!:
Minnekäs minua nyt ollaan viemässä:mad_old:Jones sanoi:Harmi vaan että olet reissussa juuri tuolloin, etkä ole ITSE todistamassa tonnien pauketta.
Aijais, jos menee yli 24 (1 per h) niin siitä seuraa automaattisesti kuukauden huilikouvotsvoni sanoi:4561 (2.00 posts per day):doubtful:
Tätä menoa pääsen omille pahis-listoilleni, sillä...
4000raja meni rikki 10.4...ja sen jälkeen...
561/22=25.5:eek!:
Aktiivisuusbanni tai floodausbanni.Mutku sanoi:Aijais, jos menee yli 24 (1 per h) niin siitä seuraa automaattisesti kuukauden huili
Missäs moinen säännös:doubtful:Mutku sanoi:Aijais, jos menee yli 24 (1 per h) niin siitä seuraa automaattisesti kuukauden huili
Total Posts: 8898 (5.13 posts per day)
En jaksa kokeilla, mutta voi(ko) olla niin, että kun päiviä on tuhansia ja kommentteja tuhansia niin ei siinä pari päívää tai pari sataakaan viestiä vielä juuri desimaaleja muuta?Myllis sanoi:Eika muuten varmaan pitanyt paikkaansa, silla n. viikkoon en ole kommentoinut ja yha on:
Oo 3kk kirjoittamatta niin rupee muuttumaan :thumbup:Myllis sanoi:Eika muuten varmaan pitanyt paikkaansa, silla n. viikkoon en ole kommentoinut ja yha on:
Niinpa juuri, ja kun kouvo sanoi etta tuossa oli kaikki yli vitosen keskiarvot, se ei pida paikkaansa.Mutku sanoi:En jaksa kokeilla, mutta voi(ko) olla niin, että kun päiviä on tuhansia ja kommentteja tuhansia niin ei siinä pari päívää tai pari sataakaan viestiä vielä juuri desimaaleja muuta?
Jossain välissä listantekoa tullut rävellettyä, mutta hyvä, että tilanne korjaantui.:thumbup:Myllis sanoi:Sainpahan kerrankin elamassani tunnustusta... :ahem: :thumbup:
Eihän me kilpailla, eihänJone sanoi:Oon monesti miettiny, että kilpailetteko te siitä kenellä on eniten viestejä? Miten on?