Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
You wish...J.Heldenview sanoi:Ilmeisesti moderaattorit poistavat niitä samaa tahtia :frank: :frank: :frank: :frank:
You wish...J.Heldenview sanoi:Ilmeisesti moderaattorit poistavat niitä samaa tahtia :frank: :frank: :frank: :frank:
Ei ollu. Mä rekisteröidyin tänne varmuuden vuoksi jo hyvissä ajoin ennen kuin valuttiin tänne lopullisesti, jolloin todennäköisesti säkin rekisteröidyit.Nopeahuoli sanoi:Ouben kanssa kasikadessa
Vaikka nuo postausrankingit onkin ilmoitettu "per päivä", niin ei se sitä tarkoita, että vain päivällä tehdyt postaukset lasketaan. :wink:McMike sanoi:Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona.
AI, EI VAI??? :dunno:Ace17 sanoi:Vaikka nuo postausrankingit onkin ilmoitettu "per päivä", niin ei se sitä tarkoita, että vain päivällä tehdyt postaukset lasketaan. :wink:
Aika hassu juttu eikö?McMike sanoi:Lähinnä katselin noita Lehtorin postausten aikaleimoja. Moni niistä ajoittuu koulutuntien ajankohtaan, ainakin meillä koulupäivä on noin 8.00 - 14.45.
Myös '99 tammikuussa rekisteröityneet :eek!:markoj sanoi:Kyllähän se on sillä lailla, että vuoden 1998 jälkeen rekisteröityneet on ihan nyypiöitiä!
Mulla ei edelleenkään ole konetta luokassa, joten teen postailut päivisin vapaatunneilla ja välitunneilla! Eipäs voi kukaan syytellä, että postailen työaikana! Näin on näreet muutenMcMike sanoi:Mitäkähän Lehtori oikeen tekee tunnilla?
Kirjottelee F1-forumille ja antaa oppilaiden lukea kirjasta seuraavan päivän läksyn ja tehdä seuraavan päivän tehtävät, joka voi sitten seuraavana päivänä tarkistuttaa vaikkapa avustajalla kun itse kirjoittelee forumille.
No, ei kai kuitenkaan. Kuitenkin aika huikeita nuo Lehtorin postausmäärät. Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona.
Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdownMcMike sanoi:AI, EI VAI??? :dunno:
Lähinnä katselin noita Lehtorin postausten aikaleimoja. Moni niistä ajoittuu koulutuntien ajankohtaan, ainakin meillä koulupäivä on noin 8.00 - 14.45.
Mulla tulee välitunnit istuttua joko opettajanhuoneessa tai tietokoneluokassa kahvilla. Selailen netistä päivän uutiset ja tiimipostit.312T4 sanoi:Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdown
Eikös täälläkin jauheta paskaa ja haukuta ihmisiä vielä enämpi312T4 sanoi:Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdown
McMike sanoi:Mulla tulee välitunnit istuttua joko opettajanhuoneessa tai tietokoneluokassa kahvilla. Selailen netistä päivän uutiset ja tiimipostit.
No milloinkon se oli?? Tais olla joskus vuonna 1999, ku olin jo vaihtanut duunia Rysselissa... Nain muistaisin.OoPee sanoi:Ei ollu. Mä rekisteröidyin tänne varmuuden vuoksi jo hyvissä ajoin ennen kuin valuttiin tänne lopullisesti, jolloin todennäköisesti säkin rekisteröidyit.
SITÄPAITTI MÄ EN TYKKÄÄ TOMMOSISTA HOMOEROOTTISISTA VIITTAUKSISTA! :doubtful:
Täällä on sentään on henkevää keskustelua :ahem:kouvotsvoni sanoi:Eikös täälläkin jauheta paskaa ja haukuta ihmisiä vielä enämpi
On TEAMWARE :thumbup:312T4 sanoi:Mä luen tiimipostit kotona illalla! Onko teillä TEAMWARE käytössä muuten???
McMike sanoi:On TEAMWARE :thumbup:
BUAHHHAAHAHHHHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!312T4 sanoi:Täällä on sentään on henkevää keskustelua :ahem:
kouvotsvoni sanoi:BUAHHHAAHAHHHHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!