Eniten per päivä postaavat tosipahikset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Ouben kanssa kasikadessa :confused: :confused:
Ei ollu. Mä rekisteröidyin tänne varmuuden vuoksi jo hyvissä ajoin ennen kuin valuttiin tänne lopullisesti, jolloin todennäköisesti säkin rekisteröidyit.

SITÄPAITTI MÄ EN TYKKÄÄ TOMMOSISTA HOMOEROOTTISISTA VIITTAUKSISTA! :doubtful:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Mitäkähän Lehtori oikeen tekee tunnilla?

Kirjottelee F1-forumille ja antaa oppilaiden lukea kirjasta seuraavan päivän läksyn ja tehdä seuraavan päivän tehtävät, joka voi sitten seuraavana päivänä tarkistuttaa vaikkapa avustajalla kun itse kirjoittelee forumille. :D

No, ei kai kuitenkaan. Kuitenkin aika huikeita nuo Lehtorin postausmäärät. Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona. :mad:

Ace17

Acenteella
McMike sanoi:
Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona. :mad:
Vaikka nuo postausrankingit onkin ilmoitettu "per päivä", niin ei se sitä tarkoita, että vain päivällä tehdyt postaukset lasketaan. :wink:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Ace17 sanoi:
Vaikka nuo postausrankingit onkin ilmoitettu "per päivä", niin ei se sitä tarkoita, että vain päivällä tehdyt postaukset lasketaan. :wink:
AI, EI VAI??? :dunno: :D

Lähinnä katselin noita Lehtorin postausten aikaleimoja. Moni niistä ajoittuu koulutuntien ajankohtaan, ainakin meillä koulupäivä on noin 8.00 - 14.45.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
McMike sanoi:
Lähinnä katselin noita Lehtorin postausten aikaleimoja. Moni niistä ajoittuu koulutuntien ajankohtaan, ainakin meillä koulupäivä on noin 8.00 - 14.45.
Aika hassu juttu eikö? ;)

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
McMike sanoi:
Mitäkähän Lehtori oikeen tekee tunnilla?

Kirjottelee F1-forumille ja antaa oppilaiden lukea kirjasta seuraavan päivän läksyn ja tehdä seuraavan päivän tehtävät, joka voi sitten seuraavana päivänä tarkistuttaa vaikkapa avustajalla kun itse kirjoittelee forumille. :D

No, ei kai kuitenkaan. Kuitenkin aika huikeita nuo Lehtorin postausmäärät. Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona. :mad:
Mulla ei edelleenkään ole konetta luokassa, joten teen postailut päivisin vapaatunneilla ja välitunneilla! Eipäs voi kukaan syytellä, että postailen työaikana! Näin on näreet muuten :D

Kotona voi sitten postailla, kun koneet ovat vapaana tai lapset eivät pelaa pelikoneita netissä! :ahem:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
McMike sanoi:
AI, EI VAI??? :dunno: :D

Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdown

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
312T4 sanoi:
Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdown
Mulla tulee välitunnit istuttua joko opettajanhuoneessa tai tietokoneluokassa kahvilla. Selailen netistä päivän uutiset ja tiimipostit.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
312T4 sanoi:
Eikös täälläkin jauheta paskaa ja haukuta ihmisiä vielä enämpi :rolleyes:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
McMike sanoi:
Mulla tulee välitunnit istuttua joko opettajanhuoneessa tai tietokoneluokassa kahvilla. Selailen netistä päivän uutiset ja tiimipostit.

Mä luen tiimipostit kotona illalla! Onko teillä TEAMWARE käytössä muuten???

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Ei ollu. Mä rekisteröidyin tänne varmuuden vuoksi jo hyvissä ajoin ennen kuin valuttiin tänne lopullisesti, jolloin todennäköisesti säkin rekisteröidyit.

SITÄPAITTI MÄ EN TYKKÄÄ TOMMOSISTA HOMOEROOTTISISTA VIITTAUKSISTA! :doubtful:
No milloinkon se oli?? Tais olla joskus vuonna 1999, ku olin jo vaihtanut duunia Rysselissa... Nain muistaisin.

Mita tulee sun homoeroottisiin juttuihin, niin niihin mulla ei ole osaa, ei arpaa ;)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Päivitys listaan 2.5kuukauden tauon jälkeen :ahem:

1.OoPee 16.77
2.312T4 16.29
3.AJ 14.91
4.Nopeahuoli 13.87 (6001postausta+22kk)
5.McMike 12.25
6.K.Yrjola 11.27
7.Mutku 11.04
8.Runar ja Kyllikki 10.29
9.Matxi 9.88
10.ml 9.66
Dominic 8.96
Lintu 8.92
Sam 8.81
jaska 8.75
Moe Szyslak 8.48
RK-62 8.08
arnold 7.08
Observer 6.69
Orava 6.54
Olga 6.52
vermula 6.26
Jacques 6.02
Tblair 5.93
Myllis 5.69
patriot 5.61
Formulanomi 5.59
Giffen:[ 5.22
J.Heldenview 5.10

Viimeksi muokattu:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Esitän, että kouvotsvoni tarkistaa mitä pikimmin mutkun ja r&k:n sijoitukset.