Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
J.Heldenview sanoi:Ilmeisesti moderaattorit poistavat niitä samaa tahtia :frank: :frank: :frank: :frank:
You wish...
J.Heldenview sanoi:Ilmeisesti moderaattorit poistavat niitä samaa tahtia :frank: :frank: :frank: :frank:
Nopeahuoli sanoi:Ouben kanssa kasikadessa![]()
![]()
Vaikka nuo postausrankingit onkin ilmoitettu "per päivä", niin ei se sitä tarkoita, että vain päivällä tehdyt postaukset lasketaan. :wink:McMike sanoi:Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona.![]()
Ace17 sanoi:Vaikka nuo postausrankingit onkin ilmoitettu "per päivä", niin ei se sitä tarkoita, että vain päivällä tehdyt postaukset lasketaan. :wink:
McMike sanoi:Lähinnä katselin noita Lehtorin postausten aikaleimoja. Moni niistä ajoittuu koulutuntien ajankohtaan, ainakin meillä koulupäivä on noin 8.00 - 14.45.
Myös '99 tammikuussa rekisteröityneet :eek!:markoj sanoi:Kyllähän se on sillä lailla, että vuoden 1998 jälkeen rekisteröityneet on ihan nyypiöitiä!
McMike sanoi:Mitäkähän Lehtori oikeen tekee tunnilla?
Kirjottelee F1-forumille ja antaa oppilaiden lukea kirjasta seuraavan päivän läksyn ja tehdä seuraavan päivän tehtävät, joka voi sitten seuraavana päivänä tarkistuttaa vaikkapa avustajalla kun itse kirjoittelee forumille.![]()
No, ei kai kuitenkaan. Kuitenkin aika huikeita nuo Lehtorin postausmäärät. Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona.![]()
McMike sanoi:AI, EI VAI??? :dunno:![]()
Lähinnä katselin noita Lehtorin postausten aikaleimoja. Moni niistä ajoittuu koulutuntien ajankohtaan, ainakin meillä koulupäivä on noin 8.00 - 14.45.
312T4 sanoi:Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdown
Eikös täälläkin jauheta paskaa ja haukuta ihmisiä vielä enämpi312T4 sanoi:Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdown
McMike sanoi:Mulla tulee välitunnit istuttua joko opettajanhuoneessa tai tietokoneluokassa kahvilla. Selailen netistä päivän uutiset ja tiimipostit.
OoPee sanoi:Ei ollu. Mä rekisteröidyin tänne varmuuden vuoksi jo hyvissä ajoin ennen kuin valuttiin tänne lopullisesti, jolloin todennäköisesti säkin rekisteröidyit.
SITÄPAITTI MÄ EN TYKKÄÄ TOMMOSISTA HOMOEROOTTISISTA VIITTAUKSISTA! :doubtful:
kouvotsvoni sanoi:Eikös täälläkin jauheta paskaa ja haukuta ihmisiä vielä enämpi![]()
312T4 sanoi:Mä luen tiimipostit kotona illalla! Onko teillä TEAMWARE käytössä muuten???
McMike sanoi:On TEAMWARE :thumbup:
BUAHHHAAHAHHHHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!312T4 sanoi:Täällä on sentään on henkevää keskustelua :ahem:
kouvotsvoni sanoi:BUAHHHAAHAHHHHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()