Eniten per päivä postaavat tosipahikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nopeahuoli sanoi:
Ouben kanssa kasikadessa :confused: :confused:

Ei ollu. Mä rekisteröidyin tänne varmuuden vuoksi jo hyvissä ajoin ennen kuin valuttiin tänne lopullisesti, jolloin todennäköisesti säkin rekisteröidyit.

SITÄPAITTI MÄ EN TYKKÄÄ TOMMOSISTA HOMOEROOTTISISTA VIITTAUKSISTA! :doubtful:

Mitäkähän Lehtori oikeen tekee tunnilla?

Kirjottelee F1-forumille ja antaa oppilaiden lukea kirjasta seuraavan päivän läksyn ja tehdä seuraavan päivän tehtävät, joka voi sitten seuraavana päivänä tarkistuttaa vaikkapa avustajalla kun itse kirjoittelee forumille. :D

No, ei kai kuitenkaan. Kuitenkin aika huikeita nuo Lehtorin postausmäärät. Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona. :mad:

McMike sanoi:
Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona. :mad:
Vaikka nuo postausrankingit onkin ilmoitettu "per päivä", niin ei se sitä tarkoita, että vain päivällä tehdyt postaukset lasketaan. :wink:

Ace17 sanoi:
Vaikka nuo postausrankingit onkin ilmoitettu "per päivä", niin ei se sitä tarkoita, että vain päivällä tehdyt postaukset lasketaan. :wink:

AI, EI VAI??? :dunno: :D

Lähinnä katselin noita Lehtorin postausten aikaleimoja. Moni niistä ajoittuu koulutuntien ajankohtaan, ainakin meillä koulupäivä on noin 8.00 - 14.45.

McMike sanoi:
Lähinnä katselin noita Lehtorin postausten aikaleimoja. Moni niistä ajoittuu koulutuntien ajankohtaan, ainakin meillä koulupäivä on noin 8.00 - 14.45.

Aika hassu juttu eikö? ;)

McMike sanoi:
Mitäkähän Lehtori oikeen tekee tunnilla?

Kirjottelee F1-forumille ja antaa oppilaiden lukea kirjasta seuraavan päivän läksyn ja tehdä seuraavan päivän tehtävät, joka voi sitten seuraavana päivänä tarkistuttaa vaikkapa avustajalla kun itse kirjoittelee forumille. :D

No, ei kai kuitenkaan. Kuitenkin aika huikeita nuo Lehtorin postausmäärät. Itse en juuri koulupäivän aikana ehdi kirjoittelemaan, vaan vasta töiden jälkeen kotona. :mad:

Mulla ei edelleenkään ole konetta luokassa, joten teen postailut päivisin vapaatunneilla ja välitunneilla! Eipäs voi kukaan syytellä, että postailen työaikana! Näin on näreet muuten :D

Kotona voi sitten postailla, kun koneet ovat vapaana tai lapset eivät pelaa pelikoneita netissä! :ahem:

McMike sanoi:
AI, EI VAI??? :dunno: :D

Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdown

312T4 sanoi:
Vapareilla ja välitunneilla on paljon mukavampi tulla voorumille, kun puhua paskaa tylsistyneiden kollegojen kanssa ja kuunnella niiden haukkumisia tyhmistä oppilaista(jotka ovat oikeasti fiksua porukkaa!) :thumbdown

Mulla tulee välitunnit istuttua joko opettajanhuoneessa tai tietokoneluokassa kahvilla. Selailen netistä päivän uutiset ja tiimipostit.

312T4 sanoi:
Eikös täälläkin jauheta paskaa ja haukuta ihmisiä vielä enämpi :rolleyes:

McMike sanoi:
Mulla tulee välitunnit istuttua joko opettajanhuoneessa tai tietokoneluokassa kahvilla. Selailen netistä päivän uutiset ja tiimipostit.

Mä luen tiimipostit kotona illalla! Onko teillä TEAMWARE käytössä muuten???

OoPee sanoi:
Ei ollu. Mä rekisteröidyin tänne varmuuden vuoksi jo hyvissä ajoin ennen kuin valuttiin tänne lopullisesti, jolloin todennäköisesti säkin rekisteröidyit.

SITÄPAITTI MÄ EN TYKKÄÄ TOMMOSISTA HOMOEROOTTISISTA VIITTAUKSISTA! :doubtful:

No milloinkon se oli?? Tais olla joskus vuonna 1999, ku olin jo vaihtanut duunia Rysselissa... Nain muistaisin.

Mita tulee sun homoeroottisiin juttuihin, niin niihin mulla ei ole osaa, ei arpaa ;)

Päivitys listaan 2.5kuukauden tauon jälkeen :ahem:

1.OoPee 16.77
2.312T4 16.29
3.AJ 14.91
4.Nopeahuoli 13.87 (6001postausta+22kk)
5.McMike 12.25
6.K.Yrjola 11.27
7.Mutku 11.04
8.Runar ja Kyllikki 10.29
9.Matxi 9.88
10.ml 9.66
Dominic 8.96
Lintu 8.92
Sam 8.81
jaska 8.75
Moe Szyslak 8.48
RK-62 8.08
arnold 7.08
Observer 6.69
Orava 6.54
Olga 6.52
vermula 6.26
Jacques 6.02
Tblair 5.93
Myllis 5.69
patriot 5.61
Formulanomi 5.59
Giffen:[ 5.22
J.Heldenview 5.10

Viimeksi muokattu:
Esitän, että kouvotsvoni tarkistaa mitä pikimmin mutkun ja r&k:n sijoitukset.