Eniten per päivä postaavat tosipahikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen muuten kymppikerhossa.

Mitä enemmän olen viettänyt täällä vapaalla siten nopeampaan tahtiin näitä viestejä tulee.

Listahan JÄRKYTTYY, kun todellakin lisää Nopsishuolelle 22kuukautta :eek!:

Eniten per päivä postaavat (rajattu yli 5 meneviin):
1.312T4 16.20
2.OoPee 15.73
3.AJ 15.36
4.Jakopään hihna 13.86
5.Nopeahuoli (+6001postausta+n22kuukautta) NOIN 13.46
6.McMike 12.95
7.K.Yrjola 11.45
8.Mutku 10.36
9.Lintu 9.96
10.Matxi 9.91
Runar ja Kyllikki 9.39
Dominic 9.27
ml 8.96
jaska 8.48
RK-62 8.39
Sam 7.94
Jones 7.86
arnold 7.26
Observer 6.70
Orava 6.56
vermula 6.46
Giffen :[ 6.03
Tblair 5.97
Jacques 5.91
Olga 5.88
Myllis 5.47
patriot 5.37
Formulanomi 5.37
Albert Oil 5.08

Viimeksi muokattu:
Ääh, olenko näin huono (4.55 posts per day) :frown:

Ton mun +6001 postausmaaran kun laskee mukaan, niin pitaa toki laskea paiviakin lisaa. En nyt muista millon ma tanne tulin... Olisko ollu Ouben kanssa kasikadessa :confused: :confused:

Oon kylla yrittanyt olla ihmisiks tassa jo 15.5 kuukautta... :rolleyes:

Nopeahuoli sanoi:
Ton mun +6001 postausmaaran kun laskee mukaan, niin pitaa toki laskea paiviakin lisaa. En nyt muista millon ma tanne tulin... Olisko ollu Ouben kanssa kasikadessa :confused: :confused:

Oon kylla yrittanyt olla ihmisiks tassa jo 15.5 kuukautta... :rolleyes:

Meneepäs hankalaksi... Odotapas. fiksaan noin arvon.

No eihän tuo ole kuin vain 16.2 postausta päivässä. Se on loppujen lopuksi aika vähän! Tasainen tahti kait sen määrän pitää korkeana :frown:

312T4 sanoi:
No eihän tuo ole kuin vain 16.2 postausta päivässä. Se on loppujen lopuksi aika vähän! Tasainen tahti kait sen määrän pitää korkeana :frown:
Itse olin ensimmäisiä sisäänkirjautuneita ja ollut aika paljon taukoja välillä, enkä alussa paljoakaan postaillut vapaalle (joka nielee nykyään AINAKIN 90% kommenteistani ;) )

Jos nyt katsoisin viikon ajalta postauksia, niin vaikka miten yrittänyt pistää puuta heinää kaiken päivää, niin ei tuo lukema nousisi kuin ehkä 20/päivään :nope:

kouvotsvoni sanoi:
Itse olin ensimmäisiä sisäänkirjautuneita ja ollut aika paljon taukoja välillä, enkä alussa paljoakaan postaillut vapaalle (joka nielee nykyään AINAKIN 90% kommenteistani ;) )

Jos nyt katsoisin viikon ajalta postauksia, niin vaikka miten yrittänyt pistää puuta heinää kaiken päivää, niin ei tuo lukema nousisi kuin ehkä 20/päivään :nope:

Moon tässä kohdassa kun olen Moeta ottanut kiinni ja Matxia koittanut karistaa kannoilta, tehnyt sellasia muutaman tunnin 'purskeita' jolloin olen postannut pirusti ja onnistunutkin aika hyvin, mutta ei ne kokonaismäärää/päivä silti paljoa ole nostattaneet.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Moon tässä kohdassa kun olen Moeta ottanut kiinni ja Matxia koittanut karistaa kannoilta, tehnyt sellasia muutaman tunnin 'purskeita' jolloin olen postannut pirusti ja onnistunutkin aika hyvin, mutta ei ne kokonaismäärää/päivä silti paljoa ole nostattaneet.
Itsellä lukema jossain vähän päälle kakkosessa. Saisin pistää AIKA TAVALLA kommentteja, jos meinaisin päästä edes tuohon "päälle viiden"-sakkiin. Sellaset 6700 kommenttia pitäis heittää just nyt.. ei siis pelkoa, että väsäämälleni listalle pääsisin :D

Meni minullakin pari vuotta noin kolmella postauksella per päivä. Sitten kun formuloiden kiinnostus laski, rupesi postausmääräkin kasvamaan :D

Kyllähän se on sillä lailla, että vuoden 1998 jälkeen rekisteröityneet on ihan nyypiöitiä!

Runar ja Kyllikki sanoi:
Ilmeisesti moderaattorit poistavat niitä samaa tahtia :frank: :frank: :frank: :frank: