Johan on karu väritys. Ihan ihmetyttää miksi melkein jokainen pienemmällä budjetilla toimiva talli tekee autojen värityksistä aina niin kauheita, luulisi sponsorien puutteen jo antavan vähän enemmän liikkumatilaa mutta ei nähtävästi. Jordankin muutti autonsa värityksen yksi yhteen tallin laskusuhdanteen kanssa, kovin viisasta? Ei ehkä. Heittäisi vain rohkeasti roskakoriin sen ikuisen "ei yhtään ylimääräistä mainostilaa ilman lisämaksua"-teesin. Mitä se tiukka mainostilan syynääminen hyödyttää tallia jos nykynäkymien perusteella uusia sponsoreita ei ole edes tulossa ainakaan niillä taksoilla, mitä tallit ovat tainneet viime vuosina pitää. Kaiken jälkeen kärsijänä on ainoastaan auton väritys ja tallin ulkoinen imago, ja sekö on hyvä asia? Noissakin mennään monessa tapauksessa metsään ja aika rajusti vielä :frown:
Saa nähdä mitä tuosta Midlandista tulee, alku on ainakin... köh köh, lupauksia herättävä, siis negatiivisia lupauksia :wink:
Tässä tulikin mieleen miksi Jordan meni poistamaan sen hienon keulakoristekäärmeen (vai oliko välillä ampiainenkin), Benson&Hedges vähensi tukeaan tallilta! Eikö vuosi 2001 ollut ensimmäinen vuosi ilman sitä keulapörriäistä ja juuri siksi kaudeksi Jordanilla oli vaikeuksia saada kasaan enää samaa määrää B&H-tukea. Mikä ihme sitten esti tekemästä omaa koristetta sen menneen tilalle, sekö, että talli käytti sitä ennen B&H:n maksamana ja nyt talli olisi laittanut sen takaisin täysin ilmaiseksi? Varmaankin. Toinen yhtä ilmeinen tapaus oli Fordin logon kutistaminen vain Fordin maksaman sponsorituen kokoiseksi. Ihan hienoa sinänsä, mutta jos mainospaikkaa ei kukaan muukaan tavoitellut siihen rahasummaan niin oliko sen selvästi sponsorien puutteesta kertovan lähes tyhjän "moottorikatteen" pitäminen lopulta yhtään sen kannattavampaa kuin logon suurentaminen?