Neel Jani on sitten Toro Rosson kolmonen?
tälläiset kommentit kuin
"hahaha ... wurz ... hidas ja kankea ... villeneuve on sentään eri luokkaa ... de la rosakin hakkaa wurstin!"
Kuuluisivat ennemminkin F1-vapaa alueelle kuin tänne.
Mielestäni suurin este Wurzin paluuseen kilpaa ajavaksi F1-kuskiksi on Bernie joka jo ammoin sanoi Prostille joka ei suostunut ajamaan 1992 Ligieriä mutta solmi 1993 sopparin Williamssin kanssa ettei F1-sarjaan mennä ja tulla miten huvittaa eli joko ollaan tai sitten ei. Luultavasti Bernie ei katso hyvällä sitä että Wurzin viimeinen kilpailu on niinkin kaukaa kuin vuodelta 2000.
Wurzin vauhdissa sen sijaan ei ole mitään vikaa, en jaksaisi perustella mutta totean että tasapuolista kohtelua Benetton vuosinaan hän sai korkeintaan Bergeriä tuuratessaan ja kauden 98 alussa. McLarenin testikuskina kierrosajat ovat olleet vertailukelpoisia aina Häkkisestä Montoyaan asti tai oikeammin kaikkiin McLarenia 2001-2005 ajaneisiin kuljettajiin.
-Tarkistakaa jos ette usko ja jaksatte.
Jos kuitenkin pitäisi valita kumman suoritus oli parempi viime kaudella Peedron vai Alexsanderin kun Montoyaa tuurasivat niin valitsen Peedron. Kovasti kisasi riskejä kaihtamatta ja ajoipa nopeimman kierroksenkin.
Pedroa koskee sama juttu kuin Wurzia. Pari kautta poissa on liikaa mutta kuten hän on itse todennut ikä on myös suuri este 34 (jos en erehdy) on hänen itsensäkkin mukaan liian vanha mediaseksikkääseen F1-maailmaan.
Mutta käsittääkseni on ollut jo selvää että Wurz siirtyy takaisin DTM-sarjaan, Mersu järkkää paikan.
Tuntuu että sama koskee vähän jo Ricardo Zontaakin. Vaikka geepeitä on ollut 1999, 2000, 01, 04 ja 05 on ollut niin pisteitä mies on saavuttanut vain kaudella 2000. Sekin on "paskaa" F1-sarjan omistajien johtoryhmälle joiden kauhukuvana olisi varmasti jonkin näistä edellämainituista näkeminen palkintopallilla.
Mikä sitten estää näitä ehdottomasti kuskeja joissa on ehdottomasti ainesta voittajiksikkin menemisen johonkin kunnolliseen sarjaan. Vastaus on raha jota virtaa kun testaa fykköstä ja pysyy reservissä. Jos fykkösissä ei liikkuisi näin paljon mammonaa olisivat kyseiset naamat lähteneet ajat sitten vaikka amerikan sarjoihin. Sinne vain tarvitsee tuoda rahaa saman verran mitä hemmot tienaavat vuodessa tekemällä työt tallien tähdille.
tälläiset kommentit kuin
"hahaha ... wurz ... hidas ja kankea ... villeneuve on sentään eri luokkaa ... de la rosakin hakkaa wurstin!"
Kuuluisivat ennemminkin F1-vapaa alueelle kuin tänne.
Mielestäni suurin este Wurzin paluuseen kilpaa ajavaksi F1-kuskiksi on Bernie joka jo ammoin sanoi Prostille joka ei suostunut ajamaan 1992 Ligieriä mutta solmi 1993 sopparin Williamssin kanssa ettei F1-sarjaan mennä ja tulla miten huvittaa eli joko ollaan tai sitten ei. Luultavasti Bernie ei katso hyvällä sitä että Wurzin viimeinen kilpailu on niinkin kaukaa kuin vuodelta 2000.
Wurzin vauhdissa sen sijaan ei ole mitään vikaa, en jaksaisi perustella mutta totean että tasapuolista kohtelua Benetton vuosinaan hän sai korkeintaan Bergeriä tuuratessaan ja kauden 98 alussa. McLarenin testikuskina kierrosajat ovat olleet vertailukelpoisia aina Häkkisestä Montoyaan asti tai oikeammin kaikkiin McLarenia 2001-2005 ajaneisiin kuljettajiin.
-Tarkistakaa jos ette usko ja jaksatte.
Jos kuitenkin pitäisi valita kumman suoritus oli parempi viime kaudella Peedron vai Alexsanderin kun Montoyaa tuurasivat niin valitsen Peedron. Kovasti kisasi riskejä kaihtamatta ja ajoipa nopeimman kierroksenkin.
Pedroa koskee sama juttu kuin Wurzia. Pari kautta poissa on liikaa mutta kuten hän on itse todennut ikä on myös suuri este 34 (jos en erehdy) on hänen itsensäkkin mukaan liian vanha mediaseksikkääseen F1-maailmaan.
Mutta käsittääkseni on ollut jo selvää että Wurz siirtyy takaisin DTM-sarjaan, Mersu järkkää paikan.
Tuntuu että sama koskee vähän jo Ricardo Zontaakin. Vaikka geepeitä on ollut 1999, 2000, 01, 04 ja 05 on ollut niin pisteitä mies on saavuttanut vain kaudella 2000. Sekin on "paskaa" F1-sarjan omistajien johtoryhmälle joiden kauhukuvana olisi varmasti jonkin näistä edellämainituista näkeminen palkintopallilla.
Mikä sitten estää näitä ehdottomasti kuskeja joissa on ehdottomasti ainesta voittajiksikkin menemisen johonkin kunnolliseen sarjaan. Vastaus on raha jota virtaa kun testaa fykköstä ja pysyy reservissä. Jos fykkösissä ei liikkuisi näin paljon mammonaa olisivat kyseiset naamat lähteneet ajat sitten vaikka amerikan sarjoihin. Sinne vain tarvitsee tuoda rahaa saman verran mitä hemmot tienaavat vuodessa tekemällä työt tallien tähdille.