:nope:HÖYNÄ sanoi:No, nimenomaan kirjoitit että BMW HALUAA..
Älä sinä ala pilkunnussijaksi, vai oletko jo?Iacchus sanoi::nope:
Sanoin, että VOIHAN SE OLLA, että BMW haluaa pitää Villeneuven. Totesin myös, ettei se välttämättä ole kuitenkaan halusta kiinni, jos Sauberin ja Villeneuven sopimus todella on pitävä. Älä vääristele sanomisiani.
Päivintänpähän taas listaani.
B.A.R
Barrichello - Davidson (Carroll ja/tai Sato testikuskeiksi)
BMW
Heidfeld - Villeneuve (oli Wurz)
Ferrari
Massa - Schumacher (Badoer ja Gene testikuskeiksi)
McLaren
Montoya - Räikkönen (de la Rosa ja Wurz testikuskeiksi)
Midland
? - ?
Minardi
? - ?
Red Bull
Coulthard - Klien (oli Kovalainen, Liuzzi ja Speed testikuskeiksi)
Renault
Alonso - Fisichella (Kovalainen testikuskiksi)
Toyota
Schumacher - Trulli (Panis, Zonta ja kenties Sato testikuskeiksi)
Williams
Button - Webber (Pizzonia ja Rosberg testikuskeiksi)
Saanko minä?HÖYNÄ sanoi:Älä sinä ala pilkunnussijaksi, vai oletko jo?
Ja minä taas huomautan siitä että sisällytän quoteen ihan mitä haluan, vai oletko sinä taas ehkä joku uusi pikkusielu joka leikkii sensuuripoliisia?WebSlave sanoi:Saanko minä?
Jos itse tulkitset vain lauseen jälkipuoliskoon tukeutuen toisen sanomisia väärin, niin kyllähän siitä on aiheellista huomauttaa.
Ja minä taas huomautan siitä, että oliko tuo kuskilista niin välttämätöntä sisällyttää quoteen, kun et sitä mitenkään edes kommentoi?
anteeksi pilkunnussinta, mutta se on ensi kaudella Red Bull Ferrari :thumbup:Meleren~ sanoi:RBR Coswort
Ja varsinkin Minardin kuskit selvinnevät vasta ensi vuonna... sille joka maksaa enitenkouvotsvoni sanoi:Midlandin ja Minardin paikkojen arvailu on aikamoista lottoa ennenkuin uutisoivat tilanteistaan.
Toivottavasti ei kuitenkaan mitään Rossetteja tai Nissanyita tule.Mutku sanoi:Ja varsinkin Minardin kuskit selvinnevät vasta ensi vuonna... sille joka maksaa eniten