Ensimmäiset/Nostalgiset muistosi elokuvista

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Lapsuudesta jaanyt mieleen elavasti Riemukuplat ja Star Wars, jotka kavin faijan kanssa katsomassa. Pikkubroidi ei paassyt Star Warsiin, sen muistan.

Tietty telkkarista Tarzanit ja ehdoton suosikkini, Myrskylinnut. :thumbup:

Myohemmalta ajalta hollantilainen Hissi. Sen leffan jalkeen pelotti menna faijan duunipaikan hissiin, oli ihan samanlainen kuin leffassa.
Ja ensimmainen Amityville aiheutti myos pelkoja teinina, meilla oli himassa kellarissa samanlainen luukku kuin siina leffassa... :thumbfh: :nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja King Kong, jonka katsoin salaa telkkarista sohvan takaa josku 7-8 vuotiaana. Vanhemmat eivat huomanneet kun hiivin sinne. Nukahdin kylla sinne jossain vaiheessa.... :eek:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Toi kuvattiin mun lapsuuden kotiseudulla ja siinä esiintyykin kaksi luokkakaveria.
Käsittääkseni elokuvaa ei ole filmattu Haaramälviössä, joten olet keksinyt koko asian. Samoin "luokka"-kaverisi ovat mielikuvituksen tuotteita, joten takaisin osastolle!

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Käsittääkseni elokuvaa ei ole filmattu Haaramälviössä, joten olet keksinyt koko asian. Samoin "luokka"-kaverisi ovat mielikuvituksen tuotteita, joten takaisin osastolle!
Se sai osastolle läppärin. On muuten outoa, että Albert on viettänyt lapsuutensa Hvitträskissä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Entas Triffidien kapina ja Safiiri ja Teras. :eek!::(
Mikään noista listaamistasi asioista ei minulle 1980-syntyneelle sano mitään - tai no Safiiri ja Teräs kuulostaa tutuilta, mutten uskon, että koskaan olen ko. sarjoja edes katsonut. Sarjoja nuo mitä ilmeisimmin ovat.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
No nopeasti mietittynä tulee ensimmäisenä mieleen 90-luvun alussa nähty elokuva Rölli – hirmuisia kertomuksia. Käytiin katsomassa se veljen kanssa paikallisessa urheilutalossa. :D