Epärehellisin ammattikunta

Mikä näistä on epärehellisin ammattikunta?

• Äänestäjiä yhteensä
    29

oldez

Well-known member
Ei voi estää.
Voihan! Puheluihin ei tarvitse vastata. Kännykästä saa virrat pois. Lankapuhelimesta voi ottaa johdon irti seinästä. Ylipäätänsä liittymääkään ei tarvitse ottaa. Keinot on monet.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voihan! Puheluihin ei tarvitse vastata. Kännykästä saa virrat pois. Lankapuhelimesta voi ottaa johdon irti seinästä. Ylipäätänsä liittymääkään ei tarvitse ottaa. Keinot on monet.
Soittavat ryökäleet virman kännykkään. Ei sitä voi sulkea tai jättää vastaamatta, kun ei tiedä onko asiakas vai olenko minä asiakas.

kerella

Member
Itse sanoisin että poliitikot. Kiinteistönvälityksestä hitusen kokemuksia omaavana voisin sanoa että kauppaa ei kannata tehdä ihan kenen tahansa kanssa ja minkään kylän pikkufirman kanssa!Sama pätee varmaan autokauppiaiden kanssa. Kusetuksilta välttyy jos käyttää maalaisjärkeä.

oldez

Well-known member
Itse sanoisin että poliitikot. Kiinteistönvälityksestä hitusen kokemuksia omaavana voisin sanoa että kauppaa ei kannata tehdä ihan kenen tahansa kanssa ja minkään kylän pikkufirman kanssa!Sama pätee varmaan autokauppiaiden kanssa. Kusetuksilta välttyy jos käyttää maalaisjärkeä.
Eikös pikkukylissä ole juuri sitä maalaisjärkeä yllin kyllin?

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Kokemuksesta .

Veroja kierretään : Rakennusala
Puhelinmyyjät tekee vain työtään ja pääsääntöisesti lukevat paperilta mitä on pyydetty joten en heitä pitäisi epärehellisinä .
Kiinteistövälityksestä ei paljon ole tietoa mutta kuulemma sielläkin aika velmuja tyyppejä voi tavata joten noista vaihtoehdoista valitsen sen .

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tytär aloitti tällä viikolla iltatyöt telemarkkinoijana. Palkkaus perustuu pelkästään provisioon, joten yrittäjän riski on ulkoistettu kokonaan työntekijälle.

Mielelläänhän sitä lastaan työntekoon kannustaisi, mutta vähän kyllä mietityttää millaisen kuvan työelämästä 14-vuotias tuossa hommassa mahtaa saada. Toivottavasti nyt ei satu soittamaan ainakaan Mosselle.

markoj

Custom User
Käsittääkseni työnkuvasi on istua maakuopassa ja siivilöidä kiduksillasi jäteöljyä uusiokäyttöön, ja sitähän ei äänestyslistasta löytynyt. Painelit taas omia nappuloitasi!
Arvokasta työtä!